Het nieuwe schoon huis topic!
maandag 1 november 2010 om 15:38
Hoi Dames,
Er was een tijdje terug een leuk actief topic over het schoonmaken van je huis, waarin forummers elkaar stimuleerden om te gaan schoonmaken, opruimen.
Nu is het tijd voor mij om de rommel weer te gaan ruimen! Ik zoek medeforummers die net als ik een stok achter de deur willen om die ellendige vaat weg te werken, de was te strijken, de ramen te lappen, etc...
Mij lijkt het leuk als je een lijstje maakt met wat je wil doen vandaag of deze week en laat weten hoe ver je bent gekomen, wat je weerhield van je klusjes, wat helpt en wat. .... etc etc.
Groetjes MDF
ps. Amygdala doe je weer mee?
Er was een tijdje terug een leuk actief topic over het schoonmaken van je huis, waarin forummers elkaar stimuleerden om te gaan schoonmaken, opruimen.
Nu is het tijd voor mij om de rommel weer te gaan ruimen! Ik zoek medeforummers die net als ik een stok achter de deur willen om die ellendige vaat weg te werken, de was te strijken, de ramen te lappen, etc...
Mij lijkt het leuk als je een lijstje maakt met wat je wil doen vandaag of deze week en laat weten hoe ver je bent gekomen, wat je weerhield van je klusjes, wat helpt en wat. .... etc etc.
Groetjes MDF
ps. Amygdala doe je weer mee?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
donderdag 17 februari 2011 om 22:25
@ Wizz,
Wat gaaaaaaaaaaaaaf!!!! Gefeliciteerd met deze vlotte zwangerschap. Fijn dat het zo makkelijk gegaan is!!
Ga je nu ook schrijven op een topic voor zwangeren??
Heb je nu ook ineens kwaaltjes?? Hoe voel je je? Ben je al een beetje bekomen van de schok? Of stuiter je nog steeds op en neer??
@ Doortje,
Welkom, welkom!!
@ Steph,
Grote plannen voor morgen lees ik!! Goed bezig dus!
@ Jet,
Ik blijf me verbazen over jouw poetsen, je bent zo hard bezig en je lijkt zo gedreven. Hoe doe je dat???
Ik vraag me af of er meer mensen nadenken over gezinsuitbreiding? Of zijn jullie al helemaal happy met de situatie zoals die nu is? (of is de situatie niet naar tevredenheid, maar heb je geen andere keus??) Hier wel een kinderwens, maar nog geen actie daartoe.
Hier weer een complicerende factor in mijn huishoud regelmaat die ik intussen best aardig had; sport! Sinds ik op kantoor werk, merk ik dat de kilo's er niet zo gemakkelijk vanaf gaan als ik hoopte. Gisteren heb ik dan ook grof geschut in werking gesteld: sporten. En het was gisteren zo enorm leuk, dat ik maandag weer ga. Mijn voornemen is dus om 2x in de week te gaan. Maar ik had niet gedacht dat ik spierpijn zou hebben en al helemaal niet op die plekken. Zitten daar dan ook spieren vroeg ik mij vanmorgen af toen ik half kreupel uit bed rolde.
Anyway ik ben dus weer op zoek naar een nieuw ritme..... It takes some time!
Liefs MDF
Wat gaaaaaaaaaaaaaf!!!! Gefeliciteerd met deze vlotte zwangerschap. Fijn dat het zo makkelijk gegaan is!!
Ga je nu ook schrijven op een topic voor zwangeren??
Heb je nu ook ineens kwaaltjes?? Hoe voel je je? Ben je al een beetje bekomen van de schok? Of stuiter je nog steeds op en neer??
@ Doortje,
Welkom, welkom!!
@ Steph,
Grote plannen voor morgen lees ik!! Goed bezig dus!
@ Jet,
Ik blijf me verbazen over jouw poetsen, je bent zo hard bezig en je lijkt zo gedreven. Hoe doe je dat???
Ik vraag me af of er meer mensen nadenken over gezinsuitbreiding? Of zijn jullie al helemaal happy met de situatie zoals die nu is? (of is de situatie niet naar tevredenheid, maar heb je geen andere keus??) Hier wel een kinderwens, maar nog geen actie daartoe.
Hier weer een complicerende factor in mijn huishoud regelmaat die ik intussen best aardig had; sport! Sinds ik op kantoor werk, merk ik dat de kilo's er niet zo gemakkelijk vanaf gaan als ik hoopte. Gisteren heb ik dan ook grof geschut in werking gesteld: sporten. En het was gisteren zo enorm leuk, dat ik maandag weer ga. Mijn voornemen is dus om 2x in de week te gaan. Maar ik had niet gedacht dat ik spierpijn zou hebben en al helemaal niet op die plekken. Zitten daar dan ook spieren vroeg ik mij vanmorgen af toen ik half kreupel uit bed rolde.
Anyway ik ben dus weer op zoek naar een nieuw ritme..... It takes some time!
Liefs MDF
vrijdag 18 februari 2011 om 08:08
Doortje, welkom en dank je wel!
MDF, nee ik denk niet dat ik behoefte heb om over mijn zwangerschap te forummen. Althans niet meer dan hier en daar even laten weten hoe het gaat op de topics waar ik al schrijf. Voor vragen enzo heb ik wel mensen om me heen
Ja, blijkt dat ik al die tijd al kwaaltjes heb maar ze niet echt herkende en er ook geen rekening mee hield dat dat van een zwangerschap kon komen. Ben al een tijdje 'ziek' maar nu is duidelijk hoe dat komt en is het een hele geruststelling.
Ben alleen wel zo 'ziek' dat ik heel veel moeite heb om het huishouden te doen naast de uurtjes die ik kan werken. Nee, ben nog steeds niet bijgekomen, geloof het ook nog niet echt, haha! Het is zo onverwachts maar natuurlijk heel welkom!
Mijn lijstjes blijven dus kort om mezelf niet teveel op te leggen. Ik hoop dat jullie me een beetje door deze periode heen kunnen loodsen
- Afwas
- Was
- Toilet
MDF, nee ik denk niet dat ik behoefte heb om over mijn zwangerschap te forummen. Althans niet meer dan hier en daar even laten weten hoe het gaat op de topics waar ik al schrijf. Voor vragen enzo heb ik wel mensen om me heen
Ja, blijkt dat ik al die tijd al kwaaltjes heb maar ze niet echt herkende en er ook geen rekening mee hield dat dat van een zwangerschap kon komen. Ben al een tijdje 'ziek' maar nu is duidelijk hoe dat komt en is het een hele geruststelling.
Ben alleen wel zo 'ziek' dat ik heel veel moeite heb om het huishouden te doen naast de uurtjes die ik kan werken. Nee, ben nog steeds niet bijgekomen, geloof het ook nog niet echt, haha! Het is zo onverwachts maar natuurlijk heel welkom!
Mijn lijstjes blijven dus kort om mezelf niet teveel op te leggen. Ik hoop dat jullie me een beetje door deze periode heen kunnen loodsen
- Afwas
- Was
- Toilet
vrijdag 18 februari 2011 om 08:55
ik heb geen idee waar mijn gedrevenheid vandaan komt.
Ik ben nogal van de strakke planning zoals jullie weten en dan ben je altijd wel bezig zo elke dag.
Maar ik ga vandaag bijvoorbeeld naar de huishoudbeurs en doe ik alleen
Opruimen
Stoffen
Stofzuigen
Katten eten geven
bed openslaan en slaapkamer opruimen
En meer doe ik niet dus dat valt dan wel weer mee.
Morgen weer de andere dingen.
Zo ik heb tijd zat voor leuke dingen en kan ik prima iets onverwachts doen zonder dat het hier gelijk een zooitje wordt.
En we zijn maar met ze tweeën zonder kinderen en dat scheelt misschien ook wel heel veel.
Iedereen weer een fijne dag en tot in het weekend wel weer denk ik zo...
Ik ben nogal van de strakke planning zoals jullie weten en dan ben je altijd wel bezig zo elke dag.
Maar ik ga vandaag bijvoorbeeld naar de huishoudbeurs en doe ik alleen
Opruimen
Stoffen
Stofzuigen
Katten eten geven
bed openslaan en slaapkamer opruimen
En meer doe ik niet dus dat valt dan wel weer mee.
Morgen weer de andere dingen.
Zo ik heb tijd zat voor leuke dingen en kan ik prima iets onverwachts doen zonder dat het hier gelijk een zooitje wordt.
En we zijn maar met ze tweeën zonder kinderen en dat scheelt misschien ook wel heel veel.
Iedereen weer een fijne dag en tot in het weekend wel weer denk ik zo...
vrijdag 18 februari 2011 om 10:18
Hier zijn we ook met zijn tweeen en met mijn 40 plus blijft dat ook zo, twee waterschildpadden erbij dus dat scheelt idd enorm. We hebben de konijnen ivm allergie vriend buiten. Samen met vijvervissen en twee grotere waterschildpadden.
Huiskamer/keuken
afwassen
was opvouwen
strijken
Wizziwik, het schijnt dat je dan meer moet poetsen maar dat je daar dan geen tijd voor hebt als ik het bij vrienden hoor.
Ik werk trouwens alleen vrijwillig, vriend full-time.
Huiskamer/keuken
afwassen
was opvouwen
strijken
Wizziwik, het schijnt dat je dan meer moet poetsen maar dat je daar dan geen tijd voor hebt als ik het bij vrienden hoor.
Ik werk trouwens alleen vrijwillig, vriend full-time.
zaterdag 19 februari 2011 om 08:57
MDF, wat flink trouwens van je sporten! Go Girl!!! Ik moet hier ook blijven bewegen, maar moet helemaal opnieuw mijn draai vinden
Nou ja, nog steeds niet aan het toilet toe gekomen dus ik denk dat ik mijn man even ga vragen of die vandaag te doen. Doe ik de was en afwas wel, hoef ik niet zo te bukken...
Hmmm, nog meer poetsen en nog minder tijd. Ik zal nog eens serieus gaan nadenken om wat minder uren te gaan werken straks. Wil alles wel graag een beetje in harmonie houden en geen overspannen collega/vrouw/moeder/huisvrouw worden....
Nou ja, nog steeds niet aan het toilet toe gekomen dus ik denk dat ik mijn man even ga vragen of die vandaag te doen. Doe ik de was en afwas wel, hoef ik niet zo te bukken...
Hmmm, nog meer poetsen en nog minder tijd. Ik zal nog eens serieus gaan nadenken om wat minder uren te gaan werken straks. Wil alles wel graag een beetje in harmonie houden en geen overspannen collega/vrouw/moeder/huisvrouw worden....
zaterdag 19 februari 2011 om 12:33
Hoi Meiden!
Gisteren heb ik even mijn best gedaan;
* was gedraaid
* was opgevouwen
* hele huis stof gezogen (gestofzuigd?!) haha...
* hele huis gedweild
* wc's even grondig gedaan
dit weekend moet ik nog;
* keuken
* badkamer
dan kunnen we er weer tegenaan! wij hebben 2 katten en een kinderwens, maar die is even uitgesteld i.v.m. problemen op het werk. Nieuwschierig? Ik heb het verhaal in het vrekkentopic geplaatst!
Iedereen die wilt afvallen; gezond eten en inderdaad meer bewegen, ik ben voor mijzelf begonnen als gewichtsconsulente! dus roep maar voor tips! (ik maak geen reclame, want daar ben ik hier niet voor!
)
Lekker poetsweekend allemaal!
Gisteren heb ik even mijn best gedaan;
* was gedraaid
* was opgevouwen
* hele huis stof gezogen (gestofzuigd?!) haha...
* hele huis gedweild
* wc's even grondig gedaan
dit weekend moet ik nog;
* keuken
* badkamer
dan kunnen we er weer tegenaan! wij hebben 2 katten en een kinderwens, maar die is even uitgesteld i.v.m. problemen op het werk. Nieuwschierig? Ik heb het verhaal in het vrekkentopic geplaatst!
Iedereen die wilt afvallen; gezond eten en inderdaad meer bewegen, ik ben voor mijzelf begonnen als gewichtsconsulente! dus roep maar voor tips! (ik maak geen reclame, want daar ben ik hier niet voor!
Lekker poetsweekend allemaal!
zaterdag 19 februari 2011 om 18:03
Even terug komen op de vragen van Wizziwik..
ik werk 32 uur in de week bij een gemeente en doe er een opleiding bij voor Pedicure en ga in de avond naar school.
En we hebben hier thuis vier katten.
Dus veel werk en haren.
vandaar elke dag stofzuigen.
het is gelukkig weer weekend en ik heb veel gedaan:
gezogen dus
Dweilen huiskamer en keuken
Twee wassen gedraaid en opgehangen
Vuilnisbak geleegd
Afwas opgeruimd
Lunch gemaakt
Boodschappen gedaan
Bed verschoont
Auto opgeruimd en schoongemaakt en eindelijk ook te koop gezet.
Nu zo nog doen:
Eten koken
Afwassen
En dan heerlijk met mijn pootjes omhoog de bank op.
Genoeg gedaan voor vandaag
ik werk 32 uur in de week bij een gemeente en doe er een opleiding bij voor Pedicure en ga in de avond naar school.
En we hebben hier thuis vier katten.
Dus veel werk en haren.
vandaar elke dag stofzuigen.
het is gelukkig weer weekend en ik heb veel gedaan:
gezogen dus
Dweilen huiskamer en keuken
Twee wassen gedraaid en opgehangen
Vuilnisbak geleegd
Afwas opgeruimd
Lunch gemaakt
Boodschappen gedaan
Bed verschoont
Auto opgeruimd en schoongemaakt en eindelijk ook te koop gezet.
Nu zo nog doen:
Eten koken
Afwassen
En dan heerlijk met mijn pootjes omhoog de bank op.
Genoeg gedaan voor vandaag
zaterdag 19 februari 2011 om 23:17
Hier is de planning om het even wat rustig te houden. Drukke werkweken voor de boeg. En nog steeds zoekende naar een nieuw ritme met de komst van het sporten 2x per week.
Maandag mag ik weer!!!
Ik heb bewondering voor de dames die nu elke dag poetsen!
Hier gaan er genoeg dagen bij dat we dingen uitstellen tot morgen of het weekend of tot het echt moet... erg he?
Liefs MDF
Maandag mag ik weer!!!
Ik heb bewondering voor de dames die nu elke dag poetsen!
Hier gaan er genoeg dagen bij dat we dingen uitstellen tot morgen of het weekend of tot het echt moet... erg he?
Liefs MDF
zondag 20 februari 2011 om 11:47
Jet, nu snap ik waarom je elke dag stofzuigt. Vier katten dat zijn dus veel haren.
Doorte, dit topici is echt leuk om te poetsen.
MDF, have fun met sporten. Ik zumba één keer in de week maar wil het vaker gaan doen, nu heb ik de muziek gekregen van de lerares dus kan ik het thuis ook doen. (met gordijnen dicht). Ken niet alles uit mijn hoofd maar globaal wel.
Vandaag:
-eerste verdieing poetsen waarvan de badkamer een grote beurt krijgt
-afwassen
-koken
Doorte, dit topici is echt leuk om te poetsen.
MDF, have fun met sporten. Ik zumba één keer in de week maar wil het vaker gaan doen, nu heb ik de muziek gekregen van de lerares dus kan ik het thuis ook doen. (met gordijnen dicht). Ken niet alles uit mijn hoofd maar globaal wel.
Vandaag:
-eerste verdieing poetsen waarvan de badkamer een grote beurt krijgt
-afwassen
-koken
zondag 20 februari 2011 om 18:17
alweer zondag..
Vanmorgen wederom weer effe lekker uitgeslapen.
Rustig aan krantje lezen koffie drinken samen.
Daarna aan het werk helaas:
gezogen
stoffen
opruimen
drie katten bakken verschoont
was gedraaid en opgehangen
grote strijk weggewerkt
administratie gedaan
mail verstuurt
Nu zit ik aan mijn huiswerk voor school al een paar uur.
Zo wat makkelijks eten wat ik ben alleen en dan weer door met schoolwerk.
Morgen nog heerlijk vrij.
Fijne avond allemaal weer.
Vanmorgen wederom weer effe lekker uitgeslapen.
Rustig aan krantje lezen koffie drinken samen.
Daarna aan het werk helaas:
gezogen
stoffen
opruimen
drie katten bakken verschoont
was gedraaid en opgehangen
grote strijk weggewerkt
administratie gedaan
mail verstuurt
Nu zit ik aan mijn huiswerk voor school al een paar uur.
Zo wat makkelijks eten wat ik ben alleen en dan weer door met schoolwerk.
Morgen nog heerlijk vrij.
Fijne avond allemaal weer.
maandag 21 februari 2011 om 13:36
daar ben ik weer..
Waar is iedereen?
Aan het genieten van het mooie weer of werken.
Nu nog even thuis en zo richting tandarts en boodschappen doen.
Ondanks mijn stijve nek heb ik gedaan:
Stoffen
Stofzuigen
Dweilen
wc
Douche en wc boven
Was gedraaid en opgehangen
Opgeruimd
Mail verstuurd en belletjes gedaan
Lunch gemaakt.
Nu nog even zitten en dan dus richting tandarts en boodschappen doen voor de hele week.
En dan ga ik echt me even rustig houden.
Dat lijkt me voor mijn nek ook een stuk beter.
fijne dag iedereen weer.
Waar is iedereen?
Aan het genieten van het mooie weer of werken.
Nu nog even thuis en zo richting tandarts en boodschappen doen.
Ondanks mijn stijve nek heb ik gedaan:
Stoffen
Stofzuigen
Dweilen
wc
Douche en wc boven
Was gedraaid en opgehangen
Opgeruimd
Mail verstuurd en belletjes gedaan
Lunch gemaakt.
Nu nog even zitten en dan dus richting tandarts en boodschappen doen voor de hele week.
En dan ga ik echt me even rustig houden.
Dat lijkt me voor mijn nek ook een stuk beter.
fijne dag iedereen weer.
maandag 21 februari 2011 om 21:08
maandag 21 februari 2011 om 21:59
Hallo allemaal! Geen idee of ik even mag inbreken. Heb een vraag die hier mogelijk wel past, mss staat het antwoord al ergens op de 52 pagina's...
Ik heb voor het eerst een koophuis en nou vroeg ik me af hoe jullie de leidingen en binnenkant van kranen (bad, douche, wastafels, wc's) schoonhouden. Haal wel altijd braaf mijn haren en ander zichtbaar vuil weg, maar verder weet ik het eigenlijk niet... (ow, putje van de douche haal ik er ook elke week even uit)
Ik heb voor het eerst een koophuis en nou vroeg ik me af hoe jullie de leidingen en binnenkant van kranen (bad, douche, wastafels, wc's) schoonhouden. Haal wel altijd braaf mijn haren en ander zichtbaar vuil weg, maar verder weet ik het eigenlijk niet... (ow, putje van de douche haal ik er ook elke week even uit)
dinsdag 22 februari 2011 om 11:04
Jet: Tjee, wat flink! Dat je zoveel hebt gedaan met een stijve nek! Wel de tijd geven om te genezen he... En wat balen van die brug. Wat een geld zeg, een complete vakantie inderdaad...
Sanne, welkom! De leidingen hoef je in principe niet schoon te maken, tenzij je bedoelt ontkalken. Ik weet niet of daar een juiste manier voor is, ik heb het nog nooit gedaan. Ik zou daarvoor even googlen. Misschien kun je het hele systeem doorspoelen met azijn ofzo.
De kranen kun je verwijderen en in een bak met azijn en water leggen. Vergeet niet de rubbers te verwijderen want die kunnen niet tegen azijn.
Het doucheputje gooi ik zo nu en dan Vanish Oxi in met heet water. Dat laat ik het even lekker bruisen en ga ik er met een oude afwasborstel doorheen. Het putje leg ik in een sopje met Vanish, dat week het beste alles los en hoef je niet zo te schrobben. Maar elk putje is ook weer anders...
Nou, was en afwas draaien weer. Dat lukt me nog aardig. Gisteren zelfs een gordijn en kussenslopen extra gewassen. Maar stofzuigen, toilet, badkamer, keuken moeten ook nodig en dat lukt nog niet zo.
Ga proberen om vandaag het toilet in hele kleine stapjes te doen en mijn man ga ik vragen of hij vanavond wil stofzuigen
Pfoei, vermoeiend hoor. Gelukkig mag ik minder werken en nu heb ik vakantie.
Sanne, welkom! De leidingen hoef je in principe niet schoon te maken, tenzij je bedoelt ontkalken. Ik weet niet of daar een juiste manier voor is, ik heb het nog nooit gedaan. Ik zou daarvoor even googlen. Misschien kun je het hele systeem doorspoelen met azijn ofzo.
De kranen kun je verwijderen en in een bak met azijn en water leggen. Vergeet niet de rubbers te verwijderen want die kunnen niet tegen azijn.
Het doucheputje gooi ik zo nu en dan Vanish Oxi in met heet water. Dat laat ik het even lekker bruisen en ga ik er met een oude afwasborstel doorheen. Het putje leg ik in een sopje met Vanish, dat week het beste alles los en hoef je niet zo te schrobben. Maar elk putje is ook weer anders...
Nou, was en afwas draaien weer. Dat lukt me nog aardig. Gisteren zelfs een gordijn en kussenslopen extra gewassen. Maar stofzuigen, toilet, badkamer, keuken moeten ook nodig en dat lukt nog niet zo.
Ga proberen om vandaag het toilet in hele kleine stapjes te doen en mijn man ga ik vragen of hij vanavond wil stofzuigen
Pfoei, vermoeiend hoor. Gelukkig mag ik minder werken en nu heb ik vakantie.
dinsdag 22 februari 2011 om 11:54
Wat zijn jullie toch goed bezig!
Ik ben het allemaal een beetje zat, ik draai me om en het is weer een puinhoop! Ik zou blij zijn als mijn katten naar buiten kunnen en dan hopelijk ook buiten poepen, ik word gek van die vieze kattenbak. (voordat iedereen roept: ze mogen ook niet in de tuin van de buren poepen: we hebben een stukje braakliggend terrein naast ons, met zand, ik vermoed dat ze dat wel prettig gaan vinden. Onze tuin is ook nog een puinhoop dus dat kan ook geen kwaad)
Het scheelt wel dat volgende week de tegeles in de badkamer worden schoongemaakt, er zaten zuurvlekken van de bouw op, dus als je ze nu schoonmaakt ziet het er nog niet lekker schoon uit, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Nou goed: vandaag gedaan:
Was in wasmachine en droger en deels opgehangen. Bedden verschoond, kattenbak verschoond, stofgezogen. vuilnis buiten gezet, afwasmachine uit en in geruimd, aanrecht leeggemaakt, tafel en stoelen schoongemaakt, alle natte handdoeken en pyjama's van de grond geplukt en in de wasmand gedaan (zo hou je die eeuwige was wel in stand)
Zo naar de kapper en winkelen/boodschappen doen. Maar eerst lunchen.
En dan vanavond strijken. Die grote ellendige berg.
Ik ben het allemaal een beetje zat, ik draai me om en het is weer een puinhoop! Ik zou blij zijn als mijn katten naar buiten kunnen en dan hopelijk ook buiten poepen, ik word gek van die vieze kattenbak. (voordat iedereen roept: ze mogen ook niet in de tuin van de buren poepen: we hebben een stukje braakliggend terrein naast ons, met zand, ik vermoed dat ze dat wel prettig gaan vinden. Onze tuin is ook nog een puinhoop dus dat kan ook geen kwaad)
Het scheelt wel dat volgende week de tegeles in de badkamer worden schoongemaakt, er zaten zuurvlekken van de bouw op, dus als je ze nu schoonmaakt ziet het er nog niet lekker schoon uit, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Nou goed: vandaag gedaan:
Was in wasmachine en droger en deels opgehangen. Bedden verschoond, kattenbak verschoond, stofgezogen. vuilnis buiten gezet, afwasmachine uit en in geruimd, aanrecht leeggemaakt, tafel en stoelen schoongemaakt, alle natte handdoeken en pyjama's van de grond geplukt en in de wasmand gedaan (zo hou je die eeuwige was wel in stand)
Zo naar de kapper en winkelen/boodschappen doen. Maar eerst lunchen.
En dan vanavond strijken. Die grote ellendige berg.
dinsdag 22 februari 2011 om 16:52
zo mac harde werker.
nu effe uitrusten voordat je weer je strijk heb.
ik heb weer gewerkt vandaag maar dat was niet goed voor mijn nek.
Vanmiddag bij de dokter geweest en ik heb verplichte rust voorgeschreven.
Anders gaat het nooit over.
Werk gelijk gebeld en maandag horen ze me weer eens een keer.
Helaas doen kabouters niets in huis hier en heb ik nog even rustig gedaan:
gezogen
Stoffen
vuilnis naar buiten
Kattenbak leeggemaakt
Nu met koffie en beentjes omhoog op de bank.
De pillen zijn werk laten doen.
gezellige en rustige avond allemaal weer.
Tot later...
nu effe uitrusten voordat je weer je strijk heb.
ik heb weer gewerkt vandaag maar dat was niet goed voor mijn nek.
Vanmiddag bij de dokter geweest en ik heb verplichte rust voorgeschreven.
Anders gaat het nooit over.
Werk gelijk gebeld en maandag horen ze me weer eens een keer.
Helaas doen kabouters niets in huis hier en heb ik nog even rustig gedaan:
gezogen
Stoffen
vuilnis naar buiten
Kattenbak leeggemaakt
Nu met koffie en beentjes omhoog op de bank.
De pillen zijn werk laten doen.
gezellige en rustige avond allemaal weer.
Tot later...
dinsdag 22 februari 2011 om 20:42
woensdag 23 februari 2011 om 09:00
MDF, krijg je nog geen extra energie van het sporten? Echt wennen he, zo'n heel nieuw ritme...
Jet, veel sterke!
Mac, dat klinkt ook heel goed!
En hier heb ik gisteren het fonteintje schoon gemaakt en het toilet nog niet. Die doe ik dan vandaag. Probleem is ook een beetje dat ik moet bukken (rug) en dan boven een pot sta (ben al zo misselijk) dus geen klusje voor mij. Misschien maar ruilen met man, dan ga ik wel stofzuigen. Jullie lezen het, het schiet nog niet echt op hier. Als het volgende week nog niet beter is ga ik maar eens kijken of ik wat hulp moet inschakelen.
Nu eerst maar weer een wasje en een afwasje en als ik ga douchen kan ik wel even een sponsje en allesreiniger meenemen
Jet, veel sterke!
Mac, dat klinkt ook heel goed!
En hier heb ik gisteren het fonteintje schoon gemaakt en het toilet nog niet. Die doe ik dan vandaag. Probleem is ook een beetje dat ik moet bukken (rug) en dan boven een pot sta (ben al zo misselijk) dus geen klusje voor mij. Misschien maar ruilen met man, dan ga ik wel stofzuigen. Jullie lezen het, het schiet nog niet echt op hier. Als het volgende week nog niet beter is ga ik maar eens kijken of ik wat hulp moet inschakelen.
Nu eerst maar weer een wasje en een afwasje en als ik ga douchen kan ik wel even een sponsje en allesreiniger meenemen