En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Leaf, goed dat je een sms hebt verstuurd. Hou verder de eer aan jezelf indien hij niet meer reageert. Niets zo onaantrekkelijk als dronken mensen en die, die achter je aan lopen.
Goed van je. Nu zal er duidelijkheid komen. Denk nog niet te negatief, alle opties zijn nog open. Als hij nu ineens ongeinteresseerd gaat doen fikken we hem met zn allen af.
Present!
Nog niks hoor Zie op intranet dat ie inmiddels wel op het werk is...
Kan iemand mij uitleggen waarom de meeste vrouwen zich in alle bochten wringen om bijvoorbeeld een paar schoenen te bemachtigen, maar bij mannen opeens heel afwachtend zijn?

Niet dat ik denk dat mannen een paar Uggs zijn, maar eerst doet TO heel erg moeilijk en afwachtend en nu moet de man op stel en sprong reageren, want anders...... Misschien is die man wel geschrokken van de passieve houding van TO in het begin. Het is misschien net een mens, met twijfels, bangheid om afgewezen te worden etc...

Leaf, goed dat je eindelijk een sms hebt verzonden, maar ik zou zeggen, bellen! Je weet niet eens zeker of je sms wel is aangekomen!

In elk geval hoop ik voor je dat het goedkomt Leaf, dat heb je voor een groot deel zelf in handen.
quote:Demissionair schreef op 18 februari 2011 @ 09:18:

....Niet dat ik denk dat mannen een paar Uggs zijn...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kan best zijn dat hij perse vandaag over slaat, omdat hij je niet tegen wil komen. Of hij wil goed nadenken wat hij terug wil sturen..

Of hij wil je niet.

Hoe dan ook, de verlossing is in zicht!
En het is nog lang geen 17 uur.
Ik vind het wel ontzettend fijn dat jullie met me mee wachten. Geeft me een prettig gevoel

En jullie zorgen ervoor dat ik de moed nog niet verlies
quote:Leaf schreef op 18 februari 2011 @ 09:44:

Ik vind het wel ontzettend fijn dat jullie met me mee wachten. Geeft me een prettig gevoel

En jullie zorgen ervoor dat ik de moed nog niet verlies
*heeft er al een telefoon gepiept*

Na ja, hij heeft nog 6 uur en 40 minuten
Sum: nog niks hoor Denk dat dat een slecht teken is

Hij heeft trouwens ook niet gemaild ofzo.
[quote]Leaf schreef op 18 februari 2011 @ 10:27:

Sum: nog niks hoor Denk dat dat een slecht teken is

[quote]

En dat is een slecht teken omdat?

Vriend smste mij ook vanmorgen, heb ik ook nog niet terug gesmst hoor
Nou ja, het is niet perse een slecht teken natuurlijk. Maar mijn redenatie is een beetje dat als hij blij was geweest met mijn sms hij toch nu al wel gereageerd zou hebben.
quote:Leaf schreef op 18 februari 2011 @ 11:02:

Nou ja, het is niet perse een slecht teken natuurlijk. Maar mijn redenatie is een beetje dat als hij blij was geweest met mijn sms hij toch nu al wel gereageerd zou hebben.Vind ik ook niet perse een slecht teken. Als ik van mezelf uitga: ik nam ook vaak even de tijd om op een sms te reageren, ook als ik iemand echt leuk vond. Jij hebt ook lang nagedacht over wat je in je sms wilde schrijven, juist omdat je hem leuk vindt, misschien dat hij ook even na wil denken over wat hij terug stuurt.

Nou ja, het is niet perse een slecht teken natuurlijk. Maar mijn redenatie is een beetje dat als hij blij was geweest met mijn sms hij toch nu al wel gereageerd zou hebben.En hoeveel dagen heb jij ook alweer nagedacht over jouw sms?

Nou ja, het is niet perse een slecht teken natuurlijk. Maar mijn redenatie is een beetje dat als hij blij was geweest met mijn sms hij toch nu al wel gereageerd zou hebben.

Helaas voor jou, mee eens.

Nadat jij de interesse in het huis verloren had, is die van hem voor jou ook verdwenen?

Zo lees ik het verhaal.
*zoekt even een blokkie kaas voor bij de mosterd*
quote:Summerdance schreef op 18 februari 2011 @ 11:13:

*zoekt even een blokkie kaas voor bij de mosterd*

Eet smakelijk!

(wat heb ik gemist dan...?)
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 11:15:

[...]

Eet smakelijk!

(wat heb ik gemist dan...?)

Ik zei hetzelfde als Bloem, dat Leaf er ook weetik hoe lang over gedaan heeft om een sms te sturen

Ja, ja, das waer Summer maar ik lees zoveel positieve verwachtingen terwijl mijn bescheiden mening is dat hij al lang gehapt zou hebben als het 'echte liefde' zou zijn.
je zou toch zeggen dat een beetje vent nu doorpakt na dit smsje.
wij slapen nooit.
maar wel heel goed van je, leaf, dat je dat smsje gestuurd hebt.

als hij niet reageert kan ie dus zo bij op de ellenlange sukkellijst.
wij slapen nooit.
Hmm, misschien heb wel een punt Campari.

Ik wacht even mee.
Precies, ik denk ook dat ie allang iets teruggestuurd zou hebben als ie echt geinteresseerd zou zijn.

Ik had wel gehoopt dat hij in ieder geval iets zou terugsturen. Ook als hij niet zou willen afspreken. Dan zou je trouwens toch ook denken dat hij dat zo snel mogelijk achter de rug zou willen hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven