En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 13:29:

[...]

Jullie gaan blijkbaar uit van het goede.

Niet perse. Maar ik wil het ook nog niet helemaal afschrijven.

Ik dacht dat we tot 17 uur hadden hahahhahaha
Campari, ik wel en dat maakt het leven een stuk leuker!

Eens met Wolkje. En met SD.
Uit een grijs verleden kan ik me herinneren dat als je geilt op iemand, of diegene fantastisch vind, of hoe je het ook wilt noemen; je reageert.

Doe je dat niet, wat ook een keuze is, dan zeg je min of meer dat je diegene laat vallen.

Zo eenvoudig wordt het spel gespeeld, denk ik.
quote:Summerdance schreef op 18 februari 2011 @ 13:30:

[...]

Dat kan, ik word alleen zo moedeloos van dat gedoemdenk

Er worden complete complottheorie-en op losgelaten terwijl de beste man daar misschien nog nooit over na had gedacht

Misschien ook wel hoor, en daarom heb ik ook al zo ongeveer vanaf pagina 1 gezegd

Hou je hoofd erbij Leaf en maak niet van 1 avond een relatie in de dop....Doemdenken? Ik noem het realisme.
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 13:33:

Uit een grijs verleden kan ik me herinneren dat als je geilt op iemand, of diegene fantastisch vind, of hoe je het ook wilt noemen; je reageert.

Doe je dat niet, wat ook een keuze is, dan zeg je min of meer dat je diegene laat vallen.

En dat moet dan binnen een tijdsbestek van 14 uur waar ook nog een nacht tussen zit?

Wow....wat ben ik blij dat niet iedereen daar zo over denkt zeg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee bij jou Summer heeft het 2 weken geduurd, uitzonderlijk.
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 13:33:

Misschien....

Maar niet iedereen kleeft zo aan zijn telefoon als bv ik zelf ook.

Mijn SV laat ook nogal op zich wachten met reacties. Maar geilt toch echt op me, en ik ga dat niet anders interpreteren omdat ik een andere instelling heb wat betreft de snelheid van mijn reacties dan hij.
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 13:35:

[...]

Doemdenken? Ik noem het realisme.

Het IS niet realistisch

Want:

* het is nog helemaal niet zeker dat R niets meer laat horen

* het is nog helemaal niet zeker dat leaf het huis niet neemt, dus als hij dan echt zo uitgekookt is dat had hij haar wel langer warm gehouden

* het duurt simpelweg wel vaker wat langer dat de ontvangende sms partij reageert dan dat de verstuurder wil (ongeduld noemen ze dat)
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 13:37:

Nee bij jou Summer heeft het 2 weken geduurd, uitzonderlijk.En Leaf heeft bijna elke dag nog sms contact gehad.
quote:elfje26 schreef op 18 februari 2011 @ 13:37:

[...]

Misschien....

Maar niet iedereen kleeft zo aan zijn telefoon als bv ik zelf ook.

Mijn SV laat ook nogal op zich wachten met reacties. Maar geilt toch echt op me, en ik ga dat niet anders interptreteren omdat ik een andere instelling heb wat betreft de snelheid van mijn reacties dan hij.Elfje, wilde hij ook een huis aan je kwijt?
quote:Summerdance schreef op 18 februari 2011 @ 13:37:

[...]

En Leaf heeft bijna elke dag nog sms contact gehad.Ik ben passief pessimistisch
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 13:40:

[...]

Ik ben passief pessimistisch En ik actief optimistisch
quote:Summerdance schreef op 18 februari 2011 @ 13:41:

[...]

En ik actief optimistisch Wij matchen.
Leaf, vrouw, ik trek me terug.

Hoop voor de goede uitkomst voor jou,

Het komt goed.
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 13:38:

[...]

Elfje, wilde hij ook een huis aan je kwijt?

Nee alleen zichzelf..

Maar inderdaad ik ben niet zo'n doemdenker, dat als een man met mij zoent (en meer), me massages aanbied etc dat ik dan denk dat het alleen om dat huis te doen is.

Zelfs al heeft hij geen interesse meer, misschien had hij dat wel, maar nu niet meer. Dat kan toch? Het is nou niet zo dat Leaf heel duidelijk was naar hem toe. Dus alles kan. Het is maar hoe je het bekijkt.
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 13:42:

[...]

Wij matchen.

Trouwen?

Niet helemaal weggaan hoor

Wel even de uitkomst komen checken

een van ons twee zal toch haar nederlaag aan de ander moeten ontkennen

Maar om weer even terug te gaan on topic, ik blijf erbij, en dat zijn er volgens mij meer, dat Leaf echt iets aan haar verwachtingspatroon moet gaan doen.

Want zo loopt alles op niets uit.

En het is zo zonde

Flirten, is namelijk ZO leuk!
quote:elfje26 schreef op 18 februari 2011 @ 13:26:

niet dat ik het goedkeur dat het zolang duurt trouwens... daar ben ik zelf ook geen fan van..

Ben alleen benieuwd of als hij wel nog gaat reageren later, alle blaadjes dan weer omdraaien Er was toch een deadline tot 5 uur?
quote:Summerdance schreef op 18 februari 2011 @ 13:48:

[...]

Flirten, is namelijk ZO leuk! En dát is een kunst op zich.
Die deadline komt nu toch wel steeds dichterbij...
Ja....

Eigenlijk ben ik niet zo optimistisch.
quote:N00tje schreef op 18 februari 2011 @ 14:10:

Ja....

Eigenlijk ben ik niet zo optimistisch.NOOt
Als ik heel eerlijk ben geloof ik er niet meer in. Hoe moeilijk is het om ff een berichtje terug te sturen..
quote:nesbojofan schreef op 18 februari 2011 @ 13:53:

[...]

Er was toch een deadline tot 5 uur?

yep! Maar stel dat hij daarna pas reageert maar met een hele leuke sms dan zou hij van mij nog een kans krijgen..

En als hij niet reageert, dan is hij gewoon niet leuk! Lekker simpel! :-)
Sorry Sum, heb het helaas zelf iets vaak mee moeten maken

Niet nog iets sturen hoor Leaf.

Hou de eer aan jezelf, niet wanhopig gaan doen.
quote:N00tje schreef op 18 februari 2011 @ 14:16:

Sorry Sum, heb het helaas zelf iets vaak mee moeten maken

Niet nog iets sturen hoor Leaf.

Hou de eer aan jezelf, niet wanhopig gaan doen.

Oh ik ook wel hoor.

Maar dan gebeurd er toch ook niet echt een heul vreselijk drama?

Even slikken en weer doorgaan noemden wij dat thuis vroeger altijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven