En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leaf schreef op 18 februari 2011 @ 15:31:

Vind het jammer, want zo'n gekke vraag heb ik nou ook weer niet gesteld. Heb niet gevraagd of hij de rest van zijn leven met me wil delen. Waarom niet gewoon eerlijk zeggen dat hij geen behoefte heeft om af te spreken. Ik snap dat dus gewoon echt niet.Hij wil je niet (direct) kwetsen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
VC
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hier kwetst hij me meer mee dan dat hij dat zou doen als hij een negatief antwoord zou geven. Ik ben blijkbaar zo onbelangrijk voor hem dat hij niet eens moeite neemt om terug te sms'en.
Die laatste zin slaat de spijker op zijn kop.
Leaf-je, ben je echt zo erg gekwetst door dit akkefietje?

kom hier mens, de soep is de kool niet waard, echt niet!

het is maar een man hoor!

(met nog 25 minuten op de teller)
Joh, laat het gaan.

Wellicht belt hij je van het weekend of zo.

En zo niet, dan toch niet?

Iemand die jou niet wil, wil je dan toch ook niet meer?
Hij gaat heus wel antwoorden, de vraag is alleen wanneer, en wat.
quote:Very Cherry schreef op 18 februari 2011 @ 16:41:

Hij gaat heus wel antwoorden, de vraag is alleen wanneer, en wat.En dan is niet geheel onbelangrijk hoe Leaf daarop gaat reageren
Twee tips,

of stop met wachten, ga verder met je leven in godsnaam dan in plaats van nu al weet ik hoeveel uur alleen maar bezig zijn met je telefoon.

of, hou gewoon hoop en wacht tot ie gaat antwoorden. Hij had het druk he, weet je nog? Ik ken zat mannen die op kantoor echt niet hun telefoon prive gebruiken.

daar komt nog eens bij dat vrouwen gelijk reageren op smsjes en mannen er rustig nog 2 dagen over na kunnen denken. OOK ALS HET BELANGRIJK IS.

Dus stop met kwellen van jezelf, mijn god
quote:Summerdance schreef op 18 februari 2011 @ 16:44:

[...]

En dan is niet geheel onbelangrijk hoe Leaf daarop gaat reageren mijn gedachten!
quote:Summerdance schreef op 18 februari 2011 @ 16:44:

[...]

En dan is niet geheel onbelangrijk hoe Leaf daarop gaat reageren de afgelopen 20+ pagina's te lezen niet goed dus
quote:katrien1974 schreef op 18 februari 2011 @ 16:47:

of stop met wachten, ga verder met je leven in godsnaam dan in plaats van nu al weet ik hoeveel uur alleen maar bezig zijn met je telefoon.

Dat moest van ons hoor

Anders had LEaf haar telefoon gewoon thuis gelaten vandaag
quote:Very Cherry schreef op 18 februari 2011 @ 16:47:

[...]

mijn gedachten!

Daar moet dus een actieplan voor geschreven worden

Leaf, ik heb tijd hoor

Heb het weekend aan mezelf....
quote:katrien1974 schreef op 18 februari 2011 @ 16:47:

..Forum.

Ik voel me aangesproken
quote:Summerdance schreef op 18 februari 2011 @ 16:49:

[...]

Dat moest van ons hoor

Anders had LEaf haar telefoon gewoon thuis gelaten vandaag

o sorrie, er staat zoveel dat ik het niet meer kan bijhouden he, en ik wil jullie advies niet tegenspreken natuurlijk

hihi, maar hier word je toch moedeloos van
Hij is al 2 minuten te laat. Maar misschien staat zijn horloge wel wat achter.
Of zit tie aan de vrijmibo!
Mij zegt die deadline overigens geen ene kont. Er zijn in mijn leven wel eens vaker apen uit de lucht komen vallen die ik al bijna vergeten was, en wat toen toch nog leuk werd.
Ik ga even scrubben.
Vallen ze bij jou gewoon uit de lucht VC?

Dan weet ik waar ik heen moet mocht ik ooit weer vrijgezel worden,scheelt een hoop onnodig flirten.
Hé Leaf,

Heb je zijn nummer (en de mail waarin zijn nummer stond) alweer gewist? Zodat je niet nogmaals laat horen?

t Moet nu vanuit hem komen hoor (vind ik).

Ben het helemaal met Summer eens: lekkere happies halen en (eigen toevoeging) (tip die ik ook via het forum kreeg) met sex and the city op de bank gaan hangen!

Maar hoop natuurlijk voor je dat hij nog een leuk smsje stuurt!

Blijf het volgen hier :-)
Kom op Leaf, je laat je toch niet kwetsen door iemand die je eigenlijk helemaal niet kent. Ga iets leuks doen en je ziet wel of je nog iets van hem hoort!

Wat zijn je plannen voor het weekend?
Ik heb nog geen weekendplannen. Alleen zondag dansen.
Mooi, ga dan maar een boodschappen lijstje maken:

* Chocolade

* Wijn

* Joppie chips (of een andere smaak)

* Toast

* Franse kaas

* Geitenkaasjes met Italiaanse ham en honing

* een denkentje (indien niet aanwezig)

* Maskertje, maar wel 1 die niet hard word anders kan je niet lachen

* Dvd, he is not that into you (is echt leuk)

* SATC dvd box

* Gooise Vrouwen dvd box

En als je dan thuis bent, trek je de gordijnen dicht, steek je de kaarsen aan, geef je de verwarming een zwiep en gaat het grote zwelg en verwen weekend van Leaf beginnen

(zoals je ziet, been there, done that, got the dvd!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven