Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:precious me schreef op 18 februari 2011 @ 11:42:

@pandapop, hoe is het met je? Heb je nog wat gehoord?Goed hoor! Het was gelukkig maar heel pril, dus dat scheelt weer ;) Nope nix meer gehoord...
quote:rara70 schreef op 18 februari 2011 @ 11:48:

@A&K; bij twijfel idd niet doen. Maar als de insteek van beiden gewoon een leuke middag/avond is, ach; dan is er toch niks aan de hand?

Mijn insteek is idd een leuke middag/avond. Maar bij hem betwijfel ik dat. En nee, dan heb ik het niet over seks.

Dames voor de rest. Niet meer reageren. Niet eens meer de negeermodus aanzetten. Is ze niet waard. Met name met haar posting van 11.43 heeft ze zich behoorlijk in de kaart laten kijken. Wat we al dachten is daarmee bevestigd.
quote:peecee schreef op 18 februari 2011 @ 12:01:

Jonkie is inderdaad mijn date

Dit klinkt al vreselijk jonkie!! is MIJN DATE.

Mischien heeft hij wel eens zin om een een oudje gek te maken.

Waar laten jullie je voor gebruiken??

*sorry, negeermode werkt niet meer*

Kun je aub weer teruggaan onder die steen waar je zat toen het hier nog leuk was?

Volgens mij mag ik hier voor (bijna) iedereen spreken als ik zeg dat wij absoluut niet zitten te wachten op iemand die ons ervan beticht onszelf door mannen in het algemeen voor het karretje te laten spannen. Die denkt dat wij volledig afhankelijke, aandachtsgeile, zielige wezens zijn, die mannen op hun knieën smeken of ze alsjeblieft met ons op date willen... om ons vervolgens weer net zo hard te dumpen.

Wij doen/deden aan internetdating omdat we ook wel eens mensen willen ontmoeten die we in onze eigen sociale kring nooit zouden tegenkomen. Net als dat men vroeger een contactadvertentie in de krant plaatste. Dat we tegenwoordig door de komst van internet die mogelijkheid krijgen, maakt het ook een stuk makkelijker. De dames en enkele heren op dit topic kunnen heel goed voor zichzelf bepalen met wié ze contact zoeken en op welke manier ze dit aanpakken. Mag ik nog even zeggen dat dit topic destijds door Rasa gestart is om ervaringen uit te wisselen? Laat ons aub!!!

Om nog even op de quote van rara terug te komen: als ze haar dat graag jonkie wil noemen, heeft ze daar alle recht toe.

*pfff dat is eruit... i rest my case*
quote:Aliveandkicking schreef op 18 februari 2011 @ 13:36:

[...]

Dames voor de rest. Niet meer reageren. Niet eens meer de negeermodus aanzetten. Is ze niet waard. Met name met haar posting van 11.43 heeft ze zich behoorlijk in de kaart laten kijken. Wat we al dachten is daarmee bevestigd.Sorry A&K, maar moest me ff van het hart...
@A&K; tja, als de insteek niet hetzelfde is zou ik ook twijfelen. Heb ook een chatcontact waar dat bij speelt en daar spreek is dus ook niet mee af. Hij laat overduidelijk blijken dat ie een relatie wilt. O ja, en hij zegt elke keer "hihihi"...;-)

@Anniemal; hoe is het bij jou? En snap je frustratie hoor, je hebt het goed verwoord!
quote:rara70 schreef op 18 februari 2011 @ 11:48:

Nog meer dates dit weekend of ben ik de enige?

Haha nouja een date is het inmiddels niet meer (ik mag toch nog wel af en toe blijven posten/reageren he? ) , maar vriendlief blijft vanavond gezellig slapen We zien elkaar ong. om de dag en ik krijg nog altijd geen genoeg van hem
Klinkt goed Anniemal!!! Enne...tuurlijk horen we je graag hierzo!
blijkt maar weer dat er af en toe ook een successtory bij zit he
quote:Aliveandkicking schreef op 18 februari 2011 @ 10:15:

[...]

Heb je het nu over mijn oudere maar leuk uitziende (lees goed geconverveerde) man of die jongere?

Want die jongere heeft rara gestrikt in haar web.Shit, jullie hebben gelijk! Rara, het ging dus over jouw jonge vent!
Wat een avond!! Heb nu volgende week een date met een leuke vent denk ik! Spannend. Voor het eerst weer sinds mijn ''wegrenactie''. Dus ben benieuwd. Wel goede test, goed bij mijn gevoel blijven en heb toch vast een leuke en verrijkende ervaring. Daar krijg je toch meer levenservaring van ;) *negeermodus lukt niet*.

Want iemand gaf dat al aan, meningen, visies van anderen ik ben er gek op! EN ik leer mezelf ook beter kennen door opmerkingen die door de ander worden gemaakt.

@ PEECEE. Tuurlijk lopen er zat mensen rond die de instelling hebben om geen relatie aan te gaan, eigenlijk bindingsangst hebben, alleen voor een seksdate gaan, etc. maar volgens mij kun je je daar goed op voorbereiden en vallen deze mensen al gauw door de mand! Soms al door hun foto's waar je dan niet op reageerd. Zelf reageer ik bijna nooit op mensen die met hun ontblote bovenlijf op de DS staan. En, vaak reageer ik niet op mensen die intresse schrijven ipv interesse. Maar, misschien is dat laatste soms te kortzichtig.
quote:Jarala schreef op 17 februari 2011 @ 22:53:

Wat mij hier opvalt is dat wij met zijn allen wel op een stel bakvissen lijken. Zijn wij meiden naief, willen we zo graag een leuke vent. Geloven we alles wat ze ons willen doen laten geloven? Zitten we de hele tijd te hopen op een leuk,lief smsje met de bevestiging dat hij ons nog steeds leuk vindt?

Hopen we dat we het weekend wat leuks gaan doen met die leuke lieve mooie vent, houden we alvast zonder wat afgesproken te hebben toch die zaterdagavond vrij in de hoop dat hij tijd voor ons heeft?

Wij willen het allemaal geloven, maar vrouwelijke intuitie is heel sterk ontwikkeld en wij hebben antenne's voor mannen die niet eerlijk zijn of ondertussen lekker verder aan het shoppen zijn op datingsite's en dan met een lulverhaal komen dat ze er nog niet aan toe zijn, of dat het niet helemaal lekker zit in zijn bovenkamer. Allemaal gelul, de mannen kunnen kiezen uit bergen van onzekere bakvissen die hopeloos opzoek zijn naar losers op datingsite's.Ik moet nog bijlezen, maar ik herken me hier alvast niet in. Ik ben inmiddels geruime tijd alleen, en heb het prima in mijn eentje. Ik wil nooit meer afhankelijk zijn van een man, en er is echt niemand voor wie ik dagen vrij ga houden "voor het geval dat hij belt" Doej, dat heb ik met mijn ex gedaan, en dat was genoeg voor de rest van mijn leven. Mijn ex had ook zoveel issues, dat ik nu al afhaak als een man ook maar hint richting issues. Dus nee, niet herkenbaar.
Wat Peecee betreft ben ik het erg eens met A&K en Poezelig.

En Peecee, nogmaals: als je ons zo dom en triest vindt, ga dan in godsnaam op een ander topic lopen preken. Werkelijk mens, je vindt hier toch geen gehoor, jij ergert je, en wij ergeren ons aan jou. Win-winsituatie als je elders je bittere gereutel gaat spuien, lijkt me.
zeg Peeceetje/muts!!!! even ter info.... en verduidelijking.... bij de Viva kan gemeld worden indien forummers zich misdragen en ja!!! jij bent 1 van de gelukkigen!! (boel puntjes trouwens haha)..

nieuw collegaatje van me heeft het Viva forum ontwikkeld en kan jouw profiel heel makkelijk verwijderen, aangezien je ook met email ingelogd bent, dus voordat ik een genante melding over jou maak, doe ons een lol en ga lekker weg joh, je wilt niet langer voor schut staan lijkt me.

iedereen heeft recht op een eigen mening zekers in dit land, maar jij bent wel erg sneu bezig.
Oh, en RE: @Jarala, ja, vriendinnen praten elkaar soms naar de mond. Dat lees ik hier soms ook. Maar is daar iets mis mee? Soms is het gewoon even nodig om gerustgesteld te worden of om iets te horen dat je even nodig hebt, ook al klopt het misschien niet helemaal. Ook is het niet altijd nodig om superwantrouwig te zijn. Van mezelf merkte ik bij dates vorig jaar dat ik gedrag van mijn ex ging projecteren op deze mannen, en dus veel te snel het idee had dat ze onbetrouwbaar waren, terwijl er niks aan de hand was.

Daarnaast zie ik ook de andere kant hier, als in "kijk je wel uit, loop niet te hard van stapel, ga je niet wat snel, dit klinkt niet zo best, enz." En anders kunnen we de posts van Peecee nog eens doorlezen, die er voortdurend op blijft hameren dat wij domme dozen zijn en dat alle mannen onbetrouwbare schoften zijn die enkel hun geslachtsdeel achternalopen.
damn right!!!
quote:precious me schreef op 18 februari 2011 @ 11:41:

Ik ben wel erg benieuwd maar ik probeer er heel nuchter in te blijven, aangezien ik altijd gedumpt worden wanneer ik verliefd op mijn internetdate word. Dus probeer het rustig aan te doen en niet teveel te verwachten.

Hahhaha of het lukt , is wat anders Hi, maar je insteek is in ieder geval prima!! Heel veel plezier!!! Is het morgen al of echt pas volgende week??
ikke dinsdag een date... voor de tweede keer.. ben reuze benieuwd!!
Mijn date is vanavond! Net met elkaar gebeld; leuk hoor even elkaars stem te horen. En ik kan goed lullen, maar hij ook! Denk dat het in ieder geval heeeel gezellig gaat worden!

Ik hou jullie op de hoogte!
wie was er hier ook al weer met een rugby-man? Ken je die van Badoo?
Rara heel veel plezier!
quote:rara70 schreef op 18 februari 2011 @ 17:43:

Mijn date is vanavond! Net met elkaar gebeld; leuk hoor even elkaars stem te horen. En ik kan goed lullen, maar hij ook! Denk dat het in ieder geval heeeel gezellig gaat worden!

Ik hou jullie op de hoogte!Klinkt goed Rara! en we willen natuurlijk alllllesssss horen na zaterdag
Iedereen die vanavond een date heeft: heeeeeeeeel veel plezier!!!

Leuk begin van het weekend he ;)
Van mij ook iedereen heel veel plezier met daten.

En anniemal tuurlijk willen we alles horen,,,en uitgenodigd worden op trouwfeest hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hahaha hoho niet zo snel hoor, Poezelig! Hoewel... we hebben het van de week al wel een x over vakantie gehad duurt natuurlijk nog even, maar ik begin onderhand wel weer de kriebels te krijgen!
quote:fellow schreef op 18 februari 2011 @ 17:41:

ikke dinsdag een date... voor de tweede keer.. ben reuze benieuwd!!

2e date met dezelfde man of letterlijk voor de 2e keer op date?

*ze willen hier ook alles weten he *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven