Bar Too Much * 189 *
vrijdag 18 februari 2011 om 23:49
zaterdag 19 februari 2011 om 00:35
zaterdag 19 februari 2011 om 14:28
zaterdag 19 februari 2011 om 15:16
Maar ik ben er natuurlijk wel van geschrokken. In december had hij een partiële aanval, maar dit was de eerste grote sinds bijna 10 maanden èn de eerste grote die hij niet 's nachts of bij het wakker worden had. Gelukkig is het weekeind, anders had hij hem in de bus of op school gehad. Maar we moeten er dus toch maar weer rekening mee gaan houden dat hij overdag om kan kieperen. Sneu ook dat hij een hele tijd niet mocht fietsen en nu zo blij is met zijn nieuwe fiets
zondag 20 februari 2011 om 13:29
Jemig, Yet, dat is balen. Arme Zoon (en arme Miniman)
Je blijft toch altijd een beetje hopen dat het een keer helemaal wegblijft, al is dat waarschijnlijk tegen beter weten in.
Ik heb net gestofzuigd en gedweild. Jaja en dat op zondag.......
Beer loopt de hele dag te kwijlen en uit z'n beker te lekken dus het moest echt.
Je blijft toch altijd een beetje hopen dat het een keer helemaal wegblijft, al is dat waarschijnlijk tegen beter weten in.
Ik heb net gestofzuigd en gedweild. Jaja en dat op zondag.......
Beer loopt de hele dag te kwijlen en uit z'n beker te lekken dus het moest echt.
zondag 20 februari 2011 om 14:19
Dat scheelt inderdaad een hoop, maar dan moet ie hier elke keer de trap af voor een slok. Ook zo'n gedoe omdat alles op het moment "ikke doen" is en je doodsangsten uitstaat als ie met losse handen de trap op en af gaat Hij is net 2 geworden pfffffffff
Ik ga er weer vandoor. Moet op bezoek in het ziekenhuis.
Tot later!
Ik ga er weer vandoor. Moet op bezoek in het ziekenhuis.
Tot later!