stom vraagje...
donderdag 17 februari 2011 om 23:15
na het douchen ging ik met met een wattenschijfje met tonic over mijn gezicht en ik heb al een paar dagen een grote puist bij m'n kaaklijn, daar ging ik heel voorzichtig overheen maar er kwam bloed uit! hij is dus opengegaan... kan dit nu een litteken worden? er zat al een paar dagen een wit puntje op (heb er 2 dagen 's ochtens en savonds benzoylperxoide opgesmeerd waardor die behoorlijk is uitgedroogd) maar nu ging ie dus open.... miss een stomme vraag maar maak me er even zorgen om....
vrijdag 18 februari 2011 om 20:02
bedankt voor de reacties. Ik heb er vandaag niks op gesmeerd en gewoon zo gelaten.
het klinkt inderdaad stom, maar ik denk dat mensen met acne zich hier best in kunnen verplaatsen. Voor mensen zonder is dit moeilijker, het is net als wanneer een persoon met overgewicht een patatje eet er gelijk gedacht wordt dat hij/zij dat altijd doet...
En het was gewoon even een opwelling. Iedereen kan zich toch om iets druk maken en later denken waarom je dat in godsnaam deed.
Evianne, thanks, precies wat ik dacht (behalve het kind gedeelte )!
Onderhand zijn reacties met flauwe grapjes dagelijkse kost geworden op het viva forum... zelf moet ik ook wel is lachen om topics maar om dan gelijk af te kraken.. ach ieder zijn ding!
het klinkt inderdaad stom, maar ik denk dat mensen met acne zich hier best in kunnen verplaatsen. Voor mensen zonder is dit moeilijker, het is net als wanneer een persoon met overgewicht een patatje eet er gelijk gedacht wordt dat hij/zij dat altijd doet...
En het was gewoon even een opwelling. Iedereen kan zich toch om iets druk maken en later denken waarom je dat in godsnaam deed.
Evianne, thanks, precies wat ik dacht (behalve het kind gedeelte )!
Onderhand zijn reacties met flauwe grapjes dagelijkse kost geworden op het viva forum... zelf moet ik ook wel is lachen om topics maar om dan gelijk af te kraken.. ach ieder zijn ding!