En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisbeth__Salander schreef op 19 februari 2011 @ 15:33:

[...]

Even zelf goed teruglezen, ergens in november heeft ze hem mee uit gevraagd waarop hij zei dat hij geen tijd had. Ook wist hij via andere collegas dat ze hem leuk vond maar hij heeft daar nooit iets meee gedaan.De openingstekst van TO is op 13-2 en in de post dat ze verteld dat ze hem in nov gevraagd heeft om wat te drinken is van 19-2 sorry hoor maar als je iemand uit vraagd heb je nog niet gezegd dat je iemand wel heul erg leuk vind.
Leaf,

Wat me wel ergerd aan jou is dat je doet alsof iedereen behalve jij het onfatsoenlijk vind dat hij niks meer heeft laten horen,niemand heeft gezegd dat het fatsoenlijk is, maar we zijn zo langzamer hand wel gewend dat mensen gewoon niets meer van zich zelf laten horen dat we het niet eens meer vreemd vinden.
En volgens mij heb ik dat in die twee keer dat ik hem heb gezien ook niet verschrikkelijk duidelijk laten merken. Ik deed gewoon normaal en soms waarschijnlijk zelfs een tikkeltje afstandelijk. Zelfs uit mijn smsje spreekt nog niet overduidelijk dat ik hem meer dan leuk vind.
Ik ben er dan blijkbaar niet aan gewend ronniemitchel. Ik heb er nog niet zoveel ervaring mee.
Leaf dat doet er toch ook totaal niet toe?! Iemand aardig benaderen en om een leuke date vragen, zegt toch al genoeg dat je het leuk vind om hem te leren kennen...snap niet waarom je daar zo op door gaat?
Ik wil het gewoon graag begrijpen, maar ik weet ook dat dat niet gaat gebeuren.

Ik zal echt proberen om het nu los te laten, ook al vind ik dat erg moeilijk. Vind/vond het echt een leuke jongen. Aan de andere kant, dat hij nu zo handelt, is eigenlijk helemaal niet zo leuk. Zo moet ik maar proberen te denken.
[quote]Leaf schreef op 19 februari 2011 @ 17:50:

En volgens mij heb ik dat in die twee keer dat ik hem heb gezien ook niet verschrikkelijk duidelijk laten merken. Ik deed gewoon normaal en soms waarschijnlijk zelfs een tikkeltje afstandelijk. Zelfs uit mijn smsje spreekt nog niet overduidelijk dat ik hem meer dan leuk vind.[/quote]

Uit het feit dat hij geen reactie geeft is wel duidelijk dat hij je niet leuk vindt en daar gaat het nu om.

Wat begrijp je daar niet aan?
Leaf laat het gaan,je hebt het geprobeerd maar blijkbaar wil hij niet.

Het heeft geen zin om daar nog dagenlang over te denken,hij wil niet dat is nu duidelijk genoeg dus klaar.

Hem niet meer smsen etc...

En probeer het nou de volgende keer eens met iemand die eens geen collega is.
Ook als het geen collega is, draaft ze door zo te zien.
Wat bedoel je daar nu weer mee Ksenija?
Waarmee?
Dat ik doordraaf ook als het geen collega is.
@VC Waarom heb je die post weggehaald?

@Ksenjia was toch duidelijke vraag van leaf?

Wbt taal nazis. Ik kan me nog herinneren uit een ver verleden dat je geen komma zet voor "maar" zie dat toch vaak gebeuren hier.

Leaf na 32 blz wil ik ook weten waarom, ik volunteer om R te bellen.
Nesbojofan: zal ik je zijn nummer geven ?
Ja hoor, zit vreselijk enge film te kijken dus afleiding is goed idee.
Geef hem van katoen hoor als je hem belt. En zeg dat het een lafbek is. Ben benieuwd wat ie gaat antwoorden
nummer
quote:nesbojofan schreef op 19 februari 2011 @ 21:05:

Ja hoor, zit vreselijk enge film te kijken dus afleiding is goed idee.Sharktale is toch niet zo eng?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
black death, is te erg voor woorden.
Met Clarice?

Heb net even de trailer bekeken, ziet er veelbelovend uit...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb net Rizolli & Isles gekeken. Nu maar eens ff zappen denk ik.
quote:Summerdance schreef op 19 februari 2011 @ 21:25:

Met Clarice?

Heb net even de trailer bekeken, ziet er veelbelovend uit...

Yup we loved black book maar dit is film met handen voor de ogen.

Sorry leaf off topic. Geen advies, alles is al gezegd, jammer meisje, neem een lekker wijntje.

Volgende keer beter.
Ik ben er voorlopig wel klaar mee. Eerst dit maar eens laten bezinken. Dan kijk ik wel weer verder. Misschien kom ik op een keer een leuke, fatsoenlijke vent tegen...
quote:Leaf schreef op 19 februari 2011 @ 21:27:

Ik heb net Rizolli & Isles gekeken. Nu maar eens ff zappen denk ik.Op welke zender wordt dit uitgezonden, ken haar boeken maar nog nooit een aflevering gezien...
Campari: op Net 5 op zaterdagavond om half 9

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven