Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,

Ik lees zo af en toe mee met dit topic. Ben sinds een maand ongeveer weer actief met internetdaten, had een beetje afleiding nodig van een fling begin dit jaar en dat is gelukt!

De eerste dagen op de datingsite had ik heel veel reacties en daar zaten echt leuke tussen. Zo ook die van L. Op papier echt een goede match en ook in het mailcontact leek het goed te klikken. We hebben afgesproken om te lunchen (nu 2 weken geleden), vorige week zijn we uit eten geweest. Ik vond het beide keren gezellig en leuk, maar miste wel wat. Een soort vonkje, beetje spanning, of misschien wel wat geflirt. Afgelopen week hebben we gebeld met elkaar, en daarin is wel wat veranderd in het contact. Hij zei dat hij nog een keer af wilde spreken, en leek mij ook een goed idee maar ik zei dat ik wel twijfelde. Hij herkende dat ik twijfelde, ik weet niet precies hoe hij dat door had. Ik heb voorgesteld gewoon iets leuks te gaan doen, iets geks zodat we lekker kunnen lachen.

Morgen ga ik naar hem toe, we gaan sushi maken/eten en op de playstation spelen. Ik ben benieuwd... Het contact is inmiddels wel wat spannender geworden, hij is echt zijn best aan het doen denk ik. Hij laat wel duidelijk merken dat hij het leuk vindt om me te zien.

To be continued....
P.s. erg leuk om jullie verhalen te lezen. Erg fijn topic dit.
@ Carenza: 90% van onze leeftijd heeft wel een langdurige relatie achter de rug. Vele hebben ook kinderen. Ik zet het er zelf er niet bij. Bij badoo heb je ook zo'n standaard invulveld. Daar heb ik ingevuld dat ik single ben en kinderen heb. Hoeveel dat er zijn merken ze wel tijdens de chat als ze er naar vragen. Als je toch je kind wild vermelden zet je gewoon kind van volwassen leeftijd, oid. Laat je in het midden of kind nog bij je woont of niet. Ook dan weer een onderwerp om over te kletsen.

@ Secret: Probeer alle mogelijke manieren voor jezelf te blokkeren. Dan kom je ook niet in de verleiding jezelf te pijnigen. Hij zal er geen seconde minder om slapen. Je kan nu wel jaloerse gevoelens hebben maar wie weet is ook zij een speeltje voor hem. Probeer er boven te staan. Los te laten en door te gaan met je leven. Mijn ervaring is dat je even argwanend bent maar daarna weer jezelf terug vindt. Misschien anders een tussenman om te oefenen?

@ BM: Heb nog steeds een hele leuke single vent van ongeveer jou leeftijd hier op Badoo. Mag ik je koppelen?

@ Perel: Groot gelijk hoor. Ik wacht er niet meer op. Graag of niet. Als het graag is dan had hij inderdaad tijd gemaakt. En zoals je zelf al schrijft vreemde tijden. Grote kans dat hij in een relatie zit. Wil je niet willen.

Mr. Black heeft nog steeds niets laten horen. Dus de kans dat ik de date volgende week door laat gaan word steeds kleiner.

Wel wat contacten op de chat lopen. Een wil me graag zien. Is echt een lieve man. Zitten volledig op een lijn. Maar... woont voor mij te ver weg. Hij weet dat. Probeerd het te begrijpen. Maar ja, de gesprekken zijn zo vertrouwd. En nu lekker een dooddoener... alsof we elkaar al jaren kennen.

Rara, hij woont in B. Wat voor jou?
Welkom Ienie, best kans dat jullie allebei in de aftastfase zaten. Als je dan allebei niet durft te flirten. Wel goed juist dat je het hebt aangekaart en als hij het herkend was het mss wel wederzijds. leuk nu juist dat jullie bewust een ander soort date hebben. Wat ongedwonger door echt iets te gaan doen ipv tegenover/naast elkaar aan een tafeltje te zitten waardoor je verplicht bent te praten en eventueel naar onderwerpen zoeken.

Ben wat dat betreft ook een voorstander om eerder iets te gaan doen dan naar een kroeg te gaan. Helaas denken mijn dates tot nu toe daar anders over.

Btw Ik kan al die nieuwe uitdrukkingen niet allemaal bijhouden. wat is een fling? En dan weet je ook wel wat een crunch is. Wat is dat? Haha, voel me nu echt oud.
quote:mymelody schreef op 19 februari 2011 @ 10:18:

Is er wel eens iemand al (een beetje) verliefd geworden op iemand via internet nog vóór dat er een date was? Ik geloof dat ik dat nu heb, voel me er wel een beetje oenig bij Ik ooit, was gauw over toen ik de foto zag
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:Aliveandkicking schreef op 19 februari 2011 @ 23:26:

Btw Ik kan al die nieuwe uitdrukkingen niet allemaal bijhouden. wat is een fling? En dan weet je ook wel wat een crunch is. Wat is dat? Haha, voel me nu echt oud.Een fling is een niemendalletje. Minder dan een scharrel, als je het mij vraagt. Wellicht is 'korte affaire' een goede vertaling. Een crunch ken ik niet in datingverband. Wordt daar niet gewoon crush bedoeld?
quote:Perel schreef op 19 februari 2011 @ 22:56:

Ik vermoed: dit is een man die gebonden is, en als zijn vrouw uit de buurt is, komt hij even langs om een regeltje te tikken..

Dat hoor ik zo vaak, mannen die een profiel aanmaken

op datingsites om vreemd te gaan.

Ken toevallig een vrouw uit mijn omgeving die al anderhalf

jaar zit te wachten tot hij eindelijk bij zijn vrouw weggaat.

Af en toe komt hij een half uur of een uurtje langs, auto

3 straten verder, mobiel uit.

Maar geloof me, wij vrijgezelle mannen zijn ook niet

blij met dat soort fratsen, ze houden wel ff 2 vrouwen

bezet op de relatiemarkt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
@ Rasa: Je hebt gelijk. Een crush. Haha, dit bevestigd gelijk mijn ontwetendheid.

@ HBG: Die bekende kan dan lang wachten. Zeker wanneer er kinderen in het spel zijn. Gestolen half uurtjes zijn puur voor de lust. Klik ja, vast wel maar niet genoeg om het gezin op zijn kop te zetten.

Dat m/v vreemd willen gaan of een open relatie heeft vind ik niet erg. Moeten ze zelf bepalen. Wel dat ze het niet eerlijk aangeven. Er zijn genoeg m/v die daar geen problemen mee heeft. Maar ook genoeg die dat wel een probleem vinden en die hebben recht op eerlijkheid.

Enne... de vrouwen zijn tegenwoordig volgens mij net zo erg,
quote:Aliveandkicking schreef op 20 februari 2011 @ 00:24:

@ HBG: Die bekende kan dan lang wachten. Zeker wanneer er kinderen in het spel zijn. Gestolen half uurtjes zijn puur voor de lust. Klik ja, vast wel maar niet genoeg om het gezin op zijn kop te zetten.

,

Hebben wij ook al gezegd, er komt echt geen bord te koop

in zijn tuin.

En zelfs al betrapt zijn vrouw hem dan huilt hij krokodillen

tranen en mag hij blijven.

Maar hoop doet leven dus iedere avond zit ze te wachten

op de bank of hij nog een half uurtje over heeft.

En als vriendinnen afspreken heeft ze de hele avond een

oog op haar mobiel, ze zal eens een sms "ik kom er aan"

missen.

Toch ook wel sneu, ze verdoet zoveel mooie jaren.
quote:hollebollegijs schreef op 20 februari 2011 @ 00:37:

[...]

...Toch ook wel sneu, ze verdoet zoveel mooie jaren.Nou inderdaad. Loslaten is een moeilijk iets. Terwijl als ze het eenmaal gedaan heeft, gaat beseffen hoe veel negatieve energie het gekost heeft. Hoe dom en wat een tijdverspilling het was om haar sociale leventje links te laten liggen, alleen maar in de hoop dat... Hij gaat gewoon door met zijn leven hoor. Geeft er niets voor op. Ook geen sportavondje of borrel met zijn vrienden. Ze staat onder aan de ladder van prioriteit.
Wat een stilte hier. Iedereen flink door gefeest gisteren?
En of! Wildemannen! Oeps haha.

Jaja, Marit had gescoord maar heb waarschijnlijk niet zo tactvol gehandeld dus die zien we niet meer verder denk ik!! Haha. Ach, leuke avond die ik me nog lang zal herinneren!

En bij jullie?!!
ooooooh ik kom hier veel te weinig....

maar meneer R heeft me uitgenodigd om volgend weekend langs te komen. Nu heb ik het er ook met wederzijdse vriendin over gehad en zij vindt het wel grappig allemaal. Zij ook dat het een prima gozer is (zij kent hem al jaren, ik een paar weken via Rp per mail).

Dus zal ik daar maar op in gaan?

Spannend...haha wordt dan oneens weer onzeker over kleine dingen...van de week maar weer eens naar de kapper dan ;) en wat zal ik aan doen ;)

aan de andere kant...ik ben zo als ik ben
@Roosje Wat handig, dat je vriendin hem al kent en leuk vindt zelfs. Maakt het een stuk minder 'eng'. Dus ga jij daar maar op in! Met nieuw haar en nieuw jurkje (of zo) Veel plezier!

@A&K O ja, mijn leeftijdgenoot. Las ik nou laatst Coevorden? Hm, das nog te doen. Maar goed, bewaar ´m maar even voor me . Eerst verder met de RP man (die trouwens 5 jaar jonger is dan ik ben, yeah!).
Zo, ik ben ook weer in het land der levenden na een hele leuke avond stappen!

@A&K; ben wel benieuwd hoor naar die man uit B!@BMarianne; mijn date van vrijdag was 9 jaar jonger. Toch erg leuk hoor!

@Roosje; altijd handig wat voorinformatie!

@Carenza; Ik zou ook gewoon single zetten hoor. Ps. En ik mail je nog!

@Marit; wat heb je gedaan dan dat je hem niet meer gata zien?

Hahaha, ben benieuwd
Ik vind wildemannen leuk, prima, ze mogen mijn nummer hebben, etc. maar doe niet aan one night stands. Dus toen heb ik hem maar weer uit mijn huis gezet. En ik zal dat vast niet op een tactische manier hebben gedaan denk ik! Hij zei wel dat hij daar respect voor had, maar dat zeggen ze allemaal. Hahaha
quote:pandapop schreef op 18 februari 2011 @ 19:56:

Haha ok! Had namelijk ook een Rugby-man op Badoo!Mijne is niet kaal en komt niet uit S. Drie rugbymannen in totaal dus!
Wat leuk om de ontwikkelingen van iedereen te lezen.. Soms lijken mijn posts wat ego, maar kan echt neit alles uit elkaar houden :$

Gisteravond was leuk, niemand leuks ontmoet, maar wel 2 leuke nieuwe sociale contacten erbij via mijn vriendin.

Was een gezellig avondje!
Ha, Marianne gaat er dadelijk nog vandoor met een man die A&K voor haar gerecruteerd heeft

@Lenie en @Liessie welkom!

@Perel, een man van wie ik het vermoeden had dat hij gebonden is zou ik ook snel mee klaar zijn.

@Roosje, hij is in elk geval al goedgekeurd door je vriendin:) Lijkt mij dat jij ook meer dan leuk genoeg bent!

@Rara hoe gaat het verder met het jonkie?

Hier niet zoveel nieuws. Mail wat met de Rugbyman, maar ik heb niet het idee dat het erg klikt, wat mail betreft alvast niet echt.
Jeetje meiden wat schrijven jullie veel...... Ik kan het niet eens bijhouden met lezen hier.

Zo te lezen zijn er wel een aantal leuke dates of gezellige chatpartners.

Ik zag ook wat onruststokers langskomen. Die hadden vast niets beters te doen.

Marit wat heb je met wildeman gedaan dan????

Wel handig die contacten hier.... als iemand idd een leuk contact heeft met een man die te ver weg woont maar wel leuk lijkt schuiven we hem door... haha het zou toch wat zijn als dat nou net de man is die je tegen hoopt te komen.

Roosje wat fijn dat je vriendin hem al kent. Dat maakt het toch wat makkelijker.

Carenza ik heb ook gewoon single staan. Maar doe waar jij je goed bij voelt...

Ik had gister een date met de leukerd die voor zijn wintersportvakantie bij me is geweest. We hebben samen gekookt en een hele gezellige avond gehad. Er is verder niets gebeurd maar voelde wel meer spanning.

Vandaag wat smscontact gehad dat we het beide erg leuk vonden en hoopten dat er snel een vervolg komt.

En toen heb ik de koe maar bij de horens gevat en gevraagd of hij vanavond een filmpje komt kijken hier. We kwamen er gister achter dat we van dezelfde films houden en daar heb ik nog wel wat van liggen.

Heel grappig om te merken hoe we over een heleboel dingen hetzelfde denken. Vertelt de een iets schiet de ander in de lach omdat het zelf die reactie had kunnen geven. Heel ontspannen, vertrouwd en gezellig. En eindelijk eens een man die niet direct van alles probeert........
Mijn match heeft nu definitief afgedaan wat mij betreft.

Door al die tijd heen en weer reakties en antwoorden op automatisch gegenereerde opmerkingen en vragen (offline) met daar steeds groetjes aan vastgeplakt, was op een gegeven moment aan de voorwaarde voldaan om elkaars foto te kunnen zien.

Die van hem had ik al gezien (zie mijn eerste post in dit topic), en ik vroeg me af of hij die van mij ook al had bekeken, maar het bleek vandaag dat hij die pas gisteren heeft vrijgekregen.

Hij was dus niet naar aanleiding van mijn teksten benieuwd geworden wie daar nou achter zou zitten.

Hij was aangenaam verrast, en hij hoopt echt dat we een keer kunnen chatten, nickname!

Vandaag zou hij namelijk regelmatig even online komen!

Nou had ik dat al een paar dagen eerder losgelaten, dus onder de indruk ben ik daar niet van. Bovendien heb ik ook meer dingen te doen dan proberen hem live te pakken te krijgen.

Dus deze belofte heb ik nu net gelezen, en ik zie dat hij de hele dag dus niet online geweest is, zijn boodschap is van voor afgelopen middernacht.

En dat hij mij dan bij mijn nickname noemt, is helemaal schandalig, want in mijn chat gebruik ik mijn eigen (vrij algemene) voornaam, dat is dan ook niet eens tot hem doorgedrongen.

Ik had het eerst helemaal gehad met die website, en wilde mijn account verwijderen. Doordat hij mij een leuke match leek, ben ik blijven hangen. Wat zal ik doen, nu ik het met hem gehad heb?

Toch nog maar aanblijven als member?

Tis een twijfeltje.

Misschien hak ik morgen die knoop wel door.
zo meiden, wat een boel geschreven.. Ik kan het niet meer bijhouden helaas :(

@perel.. klinkt allemaal niet bepaald ok hoor!!

Hier nog steeds rustig, al duizende mannen op badoo voorbij zien komen, ongelovelijk al veel met ze gepraat.. maar hmm ik weet het niet.. Via andere dating site nog contact met 2. Druk sms en eentje er van liet wel heel erg doorschemeren dat voor alleen voor de seks was, dus die viel af ;) andere zou ik wat mee afspreken maar heeft niks van zich laten horen..

Maar ik leef wel op geluk van andere mee, vriendin heeft op mijn aanraden account op badoo gemaakt, zit er 2 dagen op. Super leuke gast en gaat volgende week zaterdag al op date hmmm
Hmmmz.... Zit de hele avond al met iemand te chatten via Badoo.... Hij is leuk... en het ergste is: hij kent mijn broertje ;)
quote:pandapop schreef op 21 februari 2011 @ 00:25:

Hmmmz.... Zit de hele avond al met iemand te chatten via Badoo.... Hij is leuk... en het ergste is: hij kent mijn broertje ;)

Ook een jonkie dus.

@ BM: Mijn oude leuke man komt niet uit Coevorden maar omgeving Rotterdam.

@ Rara: Uiterlijk gezien is het not my kind of guy. Niet lelijk ofzo maar ... nou ja, niet waar ik voor val dus. Verder is het een leuke vent. Gezellige, relaxte gesprekken.

Beetje te erg om hier al die mannen in de aanbieding te gooien met een link naar hun profiel dus als je nieuwsgierig bent geef je mailadres maar.
Haha, valt mee hoor! Hij is ouder dan dat ik ben en veel ouder dan mijn broertje maar goed, nog steeds onder de 30

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven