Hoe vals ben jij?

20-02-2011 13:56 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vals ben jij?

Uit de Telegraaf bijlage Vrouw 8

AMSTERDAM -  Vroeger waren de meeste vrouwen van de close harmony, tegenwoordig zingen we veel meer zoals we gebekt zijn. En oei, wat kunnen we af en toe vals zijn. Hoe zit dat bij jou? Doe de test!

In VROUW Magazine 8 heeft onze psychollog Jeffrey Wijnberg een test samengesteld waarbij je kunt uitvinden hoe vals jij bent. Om maar even een paar vragen uit te lichten:

Je beste vriendin heeft eindelijk een man gevonden. En wat voor een man: hij is woest aantrekkelijk. Jij denkt:

A Wat leuk voor haar! Dat heeft ze nou echt verdiend.

B O jee, zo’n knapperd heb je nooit alleen. Zal haar wel even zeggen dat ze ’m in de gaten moet houden.

C Met een beetje geluk ligt-ie binnenkort in mijn armen...

2 Jouw leidinggevende heeft een enorme fout in een opdracht ontdekt. Jouw fout, dat weet je meteen. Je collega is net op vakantie, dus...

A JIj geeft je blunder onmiddellijk toe en bent blij dat zij het niet hoeft te horen.

B Je mompelt dat je niet meer precies weet wie het op zijn geweten heeft, maar dat je het tot op de bodem zult uitzoeken.

C Je geeft haar natuurlijk de schuld. Ach, tegen de tijd dat ze terug is, is de baas het allang vergeten.

3 Tijdens het shoppen komt je mooie vriendin met een heel onflatteuse outfit uit het pashokje. Jij zegt:

A “Trek maar weer uit, helemaal niet jouw kleur.”

B “Zou je dat nou wel doen? Je rondingen komen er wel heel erg duidelijk in uit.”

C “Staat je goed. Meteen aanhouden!” Zo, denk je, zie ik er eindelijk een keer beter uit dan zij!

Ben jij vals?

Totaal aantal stemmen: 30

Nee (77%)
Ja (23%)
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Ik vind die test ook best lomp.

Ik zeg A AB B

Ik zou het wat mompelen op mijn werk omdat ik me schaam en het fiksen en hopen dat er niet nog echt naar gevraagd werd. Ik zou het niet echt p mijn collega afschuiven. En ik vind bij de laatste vraag B kenneljik het eerlijke antwoord.

Maar goed, ik heb ook allang toegegeven dat ik af en toe vast vals zal zijn

En ik snap wel wat Iris zegt, er zijn toch behoorlijk wat relletjes hier af en toe, waarbij ik ook valse opmerkingen zie, dus dan denk ik ook dat het gek is dat dat nu niet naar voren komt.
quote:yellowlove schreef op 20 februari 2011 @ 15:38:

En ik snap wel wat Iris zegt, er zijn toch behoorlijk wat relletjes hier af en toe, waarbij ik ook valse opmerkingen zie, dus dan denk ik ook dat het gek is dat dat nu niet naar voren komt.Precies, dit forum staat er zelfs om bekend bij andere vrouwenforums.
quote:yellowlove schreef op 20 februari 2011 @ 15:38:

Ik vind die test ook best lomp.

Ik zeg A AB B

Ik zou het wat mompelen op mijn werk omdat ik me schaam en het fiksen en hopen dat er niet nog echt naar gevraagd werd. Ik zou het niet echt p mijn collega afschuiven. En ik vind bij de laatste vraag B kenneljik het eerlijke antwoord.

Maar goed, ik heb ook allang toegegeven dat ik af en toe vast vals zal zijn

En ik snap wel wat Iris zegt, er zijn toch behoorlijk wat relletjes hier af en toe, waarbij ik ook valse opmerkingen zie, dus dan denk ik ook dat het gek is dat dat nu niet naar voren komt.Ik vermoed dat het met de waardeloze OP te maken heeft en de geweldige onderbouwing...... en vind het dus helemaal niet gek
Ik ben niet vals. Bewijst dat iets?

Verder denk ik dat er een verschil is tussen af en toe vals uit de hoek komen, en vals zíjn.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
DOOOO REEEE MIEHIE FA SOL LA TI DOHOHOHOHOHOOHOHOOOOO!

En? Ramen nog heel? Dan ben ik niet heel vals
quote:liselore schreef op 20 februari 2011 @ 15:42:

[...]

Ik vermoed dat het met de waardeloze OP te maken heeft en de geweldige onderbouwing...... en vind het dus helemaal niet gekIk heb ze veel erger gezien en bovendien is de achterliggende stelling wel duidelijk.
Ik zing ouderwets volgens de OP en verbaas me daarom niet dat ik niet vals zou zijn. Ik heb wel humor die af en toe heel direkt is.

Vriendin zou ik complimenteren met haar keuze: ik zou ook zo´n exemplaar uitgekozen hebben.

Fout op werk geef ik (zachtjes) toe.

Als vriendin uit pashokje komt, maak ik de outfit met de grond gelijk. Dat die ontwerper zo stom is om niet voor échte mooie vrouwen dingen te kunnen maken is sneu voor de winkel en diens omzet. Vriendins lijf blijft even mooi.
quote:iris1969 schreef op 20 februari 2011 @ 15:14:

[...]

Het maakt mij niet uit wie de TO is want als hij een punt heeft zal ik dat eerlijk toegeven.

Ik vind de uitslag van de poll dan ook weer heerlijk politiek correct, tenzij er alleen lieverdjes gereageerd hebben of men geen zelfinzicht heeft, want ik zie hier heel wat meer valsheid dan de poll aangeeft.

Jij met je politiek correct... stokpaardje!

In de OP staat "HOE vals ben jij?"

En in de poll alleen maar de keuze tussen "ja" en "nee"...

Wat verwacht je dan? Dat mensen zichzelf als 100% "vals" gaan bestempelen...?

Die mensen hebben hulp nodig... iets met eigenwaarde enzo.
quote:thedutchwiseguy schreef op 20 februari 2011 @ 14:05:

[...]

Klopt dus jij bent een van de slimmere exemplaren

En hoe weet je dan of een nee-stem oneerlijk is?

Of heb je eigenlijk al een antwoord op je vraag en zie je sowieso bevestiging ?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik wilde het net gaan zeggen maar Iwannalive was me voor. Door die opmerking van Liselore dacht ik ja idd. Ik zou ook niet JA invullen, soms ben ik vals, maar ik zie mezelf niet als een vals persoon, alleen soms ben ik gewoon even pure evil. Had de poll ook niet ingevuld verder ik was meer naar de reacties aan het kijken, dus in dat licht zijn mijn antwoorden wellicht beter te lezen.
quote:liselore schreef op 20 februari 2011 @ 15:42:

[...]

Ik vermoed dat het met de waardeloze OP te maken heeft en de geweldige onderbouwing...... en vind het dus helemaal niet gekEens.
quote:iris1969 schreef op 20 februari 2011 @ 15:49:

[...]

Ik heb ze veel erger gezien en bovendien is de achterliggende stelling wel duidelijk.enlighten me
quote:Iwannalive wrote on 20 February 2011 @ 15:52:

[...]

Die mensen hebben hulp nodig... iets met eigenwaarde enzo.Ja Iris! Ben je er nog niet op uitgekeken?...
quote:Iwannalive schreef op 20 februari 2011 @ 15:52:

[...]

Realiteit.

Die mensen hebben hulp nodig... iets met eigenwaarde enzo.

Welnee, het is een lullig testje, gewoon met een korreltje zout nemen.
quote:Ligeia schreef op 20 februari 2011 @ 15:58:

[...]

Ja Iris! Ben je er nog niet op uitgekeken?... Nee, ik beschrijf gewoon wat ik zie en dat is verder geen stokpaardje van me.
quote:iris1969 schreef op 20 februari 2011 @ 16:00:

[...]

Nee, ik beschrijf gewoon wat ik zie en dat is verder geen stokpaardje van me.www.specsaver.nl
quote:liselore schreef op 20 februari 2011 @ 16:00:

[...]

www.specsaver.nl

Ik draag al lenzen, maar bedankt voor deze tip (?!?).

En zie ik hier wat valsheid?
quote:iris1969 wrote on 20 February 2011 @ 16:00:

[...]

Nee, ik beschrijf gewoon wat ik zie en dat is verder geen stokpaardje van me.Ik heb niks over stokpaardjes gezegd. Valt er ook nog met je te lachen of is dat voorbij?...
quote:iris1969 schreef op 20 februari 2011 @ 16:00:

[...]

Nee, ik beschrijf gewoon wat ik zie en dat is verder geen stokpaardje van me.Okay dan... wat heb je zelf ingevuld?
Graag gedaan, ik was al bang dat het niet zou helpen.

ga je ook nog vertellen wat volgens jouw interpretatie de ozo duidelijke stelling is?
quote:Ligeia schreef op 20 februari 2011 @ 16:03:

[...]

Ik heb niks over stokpaardjes gezegd. Valt er ook nog met je te lachen of is dat voorbij?...Als het grappig is, maar laten we weer on topic gaan voordat het verwijt van een Iris-topic weer valt.
quote:iris1969 schreef op 20 februari 2011 @ 16:02:

[...]

Ik draag al lenzen, maar bedankt voor deze tip (?!?).

En zie ik hier wat valsheid? Jij ziet dingen vaker anders dan de rest van de wereld
quote:Iwannalive schreef op 20 februari 2011 @ 16:03:

[...]

Okay dan... wat heb je zelf ingevuld?"Ja", want ook ik heb mijn valse momenten en uiteraard maakt dat mij niet 100% vals.
Prima.
quote:iris1969 schreef op 20 februari 2011 @ 15:59:

[...]

"Gewoon een lullig testje met een korreltje zout nemen"...

Dit is dan misschien wel de met-een-korreltje-zout-uitkomst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven