Even mijn vreugde delen

21-02-2011 12:13 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn shift-toets was uit mijn laptop...en ik kreeg hem er niet meer in. De winkel kon niks voor me betekenen behalve het vervangen van het toetsenbord, wat vrij duur was voor een oude laptop, maar, ik heb er uren mee lopen prutsen, en:

HIJ ZIT ER WEER IN!!!

Ik heb weer een shift-toets!!! Mijn toetsenbord is nog nooit zo mooi geweest.

Hoezee!
gefeliciteerd.
misschien had dit trouwens bij het nutteloze mededelingen-topic gemoeten
Jippie! Aanhouder wint . . . .
Oh ja, en een tip voor iedereen: probeer niet uit verveling de ruimte onder je toetsen schoon te maken.
quote:Watchamacallit schreef op 21 februari 2011 @ 12:18:

Oh ja, en een tip voor iedereen: probeer niet uit verveling de ruimte onder je toetsen schoon te maken.I will never be thát bored...
Gefeliciteerd! Wat een heerlijkheid, zo'n compleet toetsenbord!

Van mijn toetsenbord zijn letters afgesleten. De W, E, R, I, A, S en D zijn niet meer zichtbaar. Gek dat de N dat niet heeft, die wordt ook veel gebruikt, zou je zeggen. Oh en de oppervlakte van mijn toetsen was ooit dof en ruw, maar door het vele gebruik zijn ze nu glanzend in het midden
quote:Watchamacallit schreef op 21 februari 2011 @ 12:18:

Oh ja, en een tip voor iedereen: probeer niet uit verveling de ruimte onder je toetsen schoon te maken.En zeker niet van je laptop... sinds ik dat deed doet mijn spatiebalk het niet goed meer

Ik begrijp je blijdschap, vooral waarschijnlijk het idee van: Ik ben een echte klusvrouw en ik fiks gewoon zelf mijn dingen. (en terecht dat idee trouwens)

Veel plezier met je Shift toets, moge hij nog wijseljik gebruikt worden.
Maar hoe kan je dan goed je toetsenbord schoonmaken, vraag ik mij af?
Haha Yellow, precies, ik ben super onhandig en haat klussen, dus trots dat het toch is gelukt.

Aletta, bij mij ook een aantal: de e, en de a de s de h de k en de n gedeeltelijk. Ach ja, gelukkig typ ik blind.

De shift zat eerst los, ook irritant, en dan merk je pas hoe vaak je m gebruikt! Heb net mn laptop ook maar eens een schoonmaakbeurt gegeven - voor het eerst in bijna vier jaar. Hij ziet er best goed uit voor zo'n oudje.
mutsy, heb net met wattenstaafjes langs de zijkanten gedaan. Las iets over met lucht eronder..maar daar ga ik niet speciaal iets voor aanschaffen. (even blazen zal wel niet voldoende zijn - en het vocht dat daarbij vrij komt vast niet goed voor de laptop :-D )
quote:Watchamacallit schreef op 21 februari 2011 @ 12:49:

mutsy, heb net met wattenstaafjes langs de zijkanten gedaan. Las iets over met lucht eronder..maar daar ga ik niet speciaal iets voor aanschaffen. (even blazen zal wel niet voldoende zijn - en het vocht dat daarbij vrij komt vast niet goed voor de laptop :-D )Mooi niet dat ik dat ga proberen, jij hebt al je shift toets er uit gewipt. tssst.
Nee nee, toen trok ik m echt los. Ik wilde m omhoog wippen - had ik al eerder gedaan en toen ging ie wel weer terug.

Met de wattenstaafjes ging ik er gewoon langs - geen ongelukken gebeurd. (Dan zou ik echt heel chagrijnig zijn geworden.)
quote:AlettaJacobs schreef op 21 februari 2011 @ 12:29:

Gefeliciteerd! Wat een heerlijkheid, zo'n compleet toetsenbord!

Van mijn toetsenbord zijn letters afgesleten. De W, E, R, I, A, S en D zijn niet meer zichtbaar. Gek dat de N dat niet heeft, die wordt ook veel gebruikt, zou je zeggen. Oh en de oppervlakte van mijn toetsen was ooit dof en ruw, maar door het vele gebruik zijn ze nu glanzend in het midden Typ je blind? In dat geval tik je met je rechterwijsvinger de N aan en raak je meer de rechter zijkant/onderhoek van de N toets en de letter staat meer links boven. Had ik bedacht
hee, bij mij klopt dat inderdaad! Wat links zit is meer afgesleten, rechts echt van rechtsonder.
Ik maak trouwens niet zo vaak mijn toetsenbord schoon...Voel me een slecht huisvrouwtje (ehm oh ja single, geen kids...dan ben je ook niet echt een huisvrouw of wel?)

Ik haal er 1x in de zoveel tijd een doekje met schoonmaakspul overheen, en dat is het.

Er zullen vast dingen on der het toetsenbord leven
No worries: ik heb hem nu dus bijna vier jaar en had m nog nooit schoongemaakt. Hij deed t nog prima maar ziet er nu een stuk frisser uit

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

ge-wel-dig nieuws!

:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven