Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Het is toch leuker om het dan zeg maar per mail te doen zoals we eerder ook wel deden, en wie wat meeneemt aan hapjes?

Ik heb gemist dus dat ergens stond dat het voor meer zielen was.

Nou ja, misschien zie ik het te zwaar hoor, je zegt het maar
Stressed is just desserts spelled backwards
Je bedoelt zodat niemand van te voren weet dat er een paar gaan meeten en het dan achteraf horen? Dat snap ik dan weer niet.

Als je hier dan leest dat er een paar gaan meeten en je hebt ook zin en tijd kun je toch gewoon zeggen dat je het leuk vind om aan te haken. Of ben ik nou te simpel (vent beticht me er wel eens van dat ik wat dat betreft erg mannelijk denk)
Nee, ik bedoel: Eerder ging er wel eens een mailtje uit van wie heeft er zin, en dan spreken we een datum af dat er zoveel mogelijk kunnen. Nu heb ik gemist dat er wat is omdat het op het forum is besproken, en ik kan sowieso al niet morgen, dus het hoeft niet eens, maar het is gewoon een gevoel.

Ik mis een beetje dat met zijn allen wat we eerder wel eens deden.

Het zullen de hormonen wel zijn. Ik kan het dan toch beter zeggen dan dat ik niks zeg en me er rot over ga voelen.
Nee Mamax, Mal bedoelt een mail met iedereen om af te spreken.
Mal, volgens mij is gewoon altijd iedereen uitgenodigd voor een meet. Aan jezelf de keuze om wel of niet aan te haken. Het is in mijn ogen nooit zo dat je dus uitgenodigd wordt. Je nodigt jezelf uit (of niet )

En wat een centraal geregelde betreft: dat hebben we al zo vaak geprobeerd en wordt nooit wat. Zijn we alsnog met 5/6/7/8 vrouw. Zelfde als nu ongeveer.
Maar goed, iedereen is natuurlijk dit voorjaar wel welkom in mijn kinderparadijs .

Op woensdagmiddag. Of zaterdag/zondag.
Via afspreken.nl bedoel je? Dat vind ik ook hartstikke leuk, maar dat zie ik wel als iets er bij. Dat gebeurt misschien 1 keer per jaar.
Mooi, einde discussie.
inderdaad mooi, einde discussie.

Wanneer wel weer een algemene meet of iets met eten?
Goedesmorgens!

Aaaah Jin, wat sneu voor jongste (en jou). Knapt hij alweer wat op?

Jeu, mooie keukens zie ik voorbij komen. Een Boretti, kwijl!

Mal, he bah, naar om schoonvader zo verdrietig weer alleen te moeten laten... Minimeet is volgens mij een uit de hand gelopen afspraak tussen Mamax en Amalia (Suus en ik hebben onszelf gewoon uitgenodigd ). Maar kan me je gevoel voorstellen. Je hebt ook wel gelijk vind ik - niet dat jij of wie dan ook niet leuk genoeg is, maar dat het niet zo leuk overkomt. Heb trouwens wel erge zin om voor de (voor- of na-) zomer een grote meet te plannen. Zal eens een balletje opgooien via die enorm handige afspreeksite....
Nou goed daar heeft SuZe wel een punt; amper animo voor
Goed, bitterbal erbij dan maar?
Maar een keertje iets eten in maart ofzo, voor ik ga werpen zou ik wel heel leuk vinden.

Als er meer animo is dan kan ik er toch een afspreken.nl in gooien?
Misschien zie ik het wel te zwaar hoor. Ben een beetje hyper van de zenuwen, maar dan kan ik het toch beter in de groep gooien? Dan is het de wereld maar weer uit.

Zodat jullie daarna allemaal kunnen zeggen dat ik toch echt wel heel leuk ben enzo

geintje
Je bent heeeeeeeeeeeel leuk hoor Mal

Ik meng me niet in de discussie want ik ga donderdag meeten met Star... Willen er nog mensen aanhaken?

Maar een etentje in maart, ik ben voor!
Huilie
Mal: Sneu voor je schoonvader, kan hij niet een weekje overkomen bij jullie? of is dat een heel slecht plan?

Suze: Jij zit toch nu in een vakantiepark? leuk?

Hel: Weer een beetje rust in huis?
quote:Helenita2 schreef op 21 februari 2011 @ 12:13:

Goed, bitterbal erbij dan maar? Doe mij maar een wortel :puke:
Etentje, waar, wanneer? Leuk. Eten altijd leuk en met jullie helemaal.
quote:bambino schreef op 21 februari 2011 @ 12:26:

Mal: Sneu voor je schoonvader, kan hij niet een weekje overkomen bij jullie? of is dat een heel slecht plan?

Hij is niet zo van het logeren. Ik zou het wel gezellig vinden hoor. Maar Malman wil volgende maand zelf nog even een nachtje gaan. Het is ook zo'n pokke-end om met kind in 1 dag te gaan. We rijden er 2,5 uur over.
Wortel, ben je aan de lijn Bam? Wel een heel rustig weekend gehad (Maatje nog ziekig dus niks ondernomen). Maar het voelt nog niet rustig.
Eten, drinken. Met koters, zonder koters. Indien enigzins mogelijk ben ik er bij! (volgens mij is woe ongeveer de eerste keer dat ik afzeg ).

Do zou ik wel kunnen trouwens. Bij jou Bam? Hoe laat?

Vakantiehuis is leuk idd. Klein maar fijn subtropische pool d'r bij, snackbar, restaurant. Niks bijzonders maar prima.
Nee in A bij O
jammer mal dat hij dat niks vind. 2.5 is wel een pittig stukkie idd, als jullie het zo kunnen oplossen is het ook oke.

Maar je rijd niet zomaar even op en neer.
Volgens mij ben ik altijd aan het lijnen Hel

Het is ook nog maar kort geleden allemaal, ook niet gek dat het nog niet rustig voelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven