Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Is het al zo laat... ben nu net pas klaar met msn-en haha..
had zaterdagnacht met wildeman gezoend!

Maar ik had hem niet echt subtiel laten weten niet in te zijn voor one night stand en best abrupt uit mijn huis gezet... Haha. Maar deed net telefoon aan en hij heeft me gesmst en dus achter mijn nr aangegaan
Ik lees al een tijdje jullie topic mee en moet zeggen dat ik een aantal herkenbare dingen tegen kom.

Ik ben sinds een aantal maanden weer vrijgezel na een hele lange relatie en heb mij ook op badoo etcc aangemeld.

Ik vind het zo vervelend van die mannetjes die je aanspreken voor een one night stand...hoe gaan jullie daar mee om?

Groetjes
Gewoon zeggen dat je daar geen zin in hebt, een one-night-stand. En als het er 1 is die getrouwd is vragen of z'n vrouw het er mee eens is dat hij andere vrouwen zit te versieren op Badoo. Meestal zijn ze dan snel uitgepraat.
als er op badoo iemand reageert waar je geen interesse in hebt zeg je dit dan? of negeer je dan gewoon?
ik vind badoo trouwens erg tegenvallen. veel mannen indd die volgens mij op zoek zijn naar snelle sex
iedereen hier heeft steeds maar weer een leuk gesprek en/of date, ik helemaal niet. ben ik misschien te kieskeurig? of komt het omdat ik nog nergens betalend lid ben?
Op Badoo vindt ik het echt een kwestie van goed "filteren". En als het gesprek een kant op gaat die jij niet wilt, kun je altijd afkappen en evt blokkeren toch?

Ik ga nog niet eens op iemand in als ie al begint met "hey schoonheid" of "Hey moppie". Dan weet je namelijk volgens mij al waar het gesprek om draait en wat ze op een date willen.

Heb net ook een week op Lexa gestaan; ook daar geldt hetzelfde als op Badoo hoor... Denk dat het eigenlijk voor elke datingsite geldt.

Maar er staan ook wel degelijk leuke mannen tussen hoor die wel een normaal gesprek kunnen voeren Het is alleen even zoeken....
quote:rara70 schreef op 21 februari 2011 @ 16:32:

Maar er staan ook wel degelijk leuke mannen tussen hoor die wel een normaal gesprek kunnen voeren Het is alleen even zoeken....

Haha, gelukkig zijn er nog vrouwen die bij bewolking op zoek gaan naar de zonnestraaltjes!

Zelf heb ik een rustig weekend (geen dates) achter de rug...zit er wel een beetje mee; hoe vertel je iemand dat je haar niet op díe manier leuk vindt als ze het zelf niet uitspreekt?
Live today. He who dies with the most toys is still dead.
@L2C; Kun je het onderwerp niet gewoon eens op relaties aansturen en dan aangeven wat je wilt/zoekt en dan bv zeggen; "net als met jou; vindt het hartstikke leuk en gezellig met je, vindt de vriendschap die we hebben ook heel waardevol. Maar voor een relatie zoek ik toch net dat ietsje meer....

Dan is de boodschap wel duidelijk en heb je het toch best aardig gebracht?!
Op Badoo kun je vaak aan de eerste reactie merken of iemand serieus is of sex wil. Als het begint met: Dag schatje, Wat heb je mooie ogen of Volgens mij is er een engeltje uit de hemel komen vallen dan weet je vaak genoeg.. Meestal zijn de Hey of Hoi reacties de meest serieuze En als mannen beginnen over knuffelen, dan weet je vaak ook dat ze op sex uit zijn Ik heb het inmiddels vrij snel in de gaten.. :-)

Heb vandaag overigens leuke berichtjes gehad van de jongen die ik gisterenavond/vanacht heb gesproken! Hij is qua uiterlijk niet direct mijn type, val meestal niet op kaal, maar damn die jongen kan het hebben zeg En niet geheel onbelangrijk: hij kletst echt lekker en denkt over veel dingen hetzelfde!
Toch raar, ik heb met minstens 50, of misschien wel 100 mannen contact gehad, denk ik (haha, wat klinkt dat erg, meestal is het alleen maar 1 x heen en weer mailen of kort chatten). Maar er is echt nog nooit iemand geweest die over sex begon. Misschien omdat ik geen foto bij m'n profiel heb staan? Want dan is het natuurlijk wel errug eng om daarover te beginnen . Over het algemeen vind ik de mannen wel aardig, alleen niet altijd even interessant, of passend bij mij.
Ik heb wel een foto.. En krijg veel aanbiedingen voor sex idd.. Dan zal het daar wel aan liggen.

Ik ben trouwens best wel kieskeurig met mannen. Maar de twee waar ik verder dan 2 zinnen mee gechat heb waren echt leuk!
Gezien er veel vrouwen hier op badoo zitten... Als je tussen de 22 en 30 jarigen zoekt, dan kan ik je zo we van een paar vertellen wie wat wilt...

Mijn blokkadelijst daar staat intussen op 28 ofzo...
quote:secret__key schreef op 21 februari 2011 @ 19:18:

Gezien er veel vrouwen hier op badoo zitten... Als je tussen de 22 en 30 jarigen zoekt, dan kan ik je zo we van een paar vertellen wie wat wilt...

Ja die van mij staat ook hoog

Had er vorige week ook eentje... Die kwam uit de buurt. Ik blij.. Eerst leuk gesprek gehad, begon ie over de fantasieen die hij had.. gadver de gadver...
quote:secret__key schreef op 21 februari 2011 @ 19:18:

ik zoek juist vanaf de 30. kale man... hmmmm.... die vind ik dan weer niet , of hij is te jong. pas 1 leuke gezien, ook mee gekletst, maar hij heeft kinderen en dat vind ik dan weer niet zo leuk.

en ook de man waarvan ik eerder vroeg wat moet ik hier mee want hij reageert niet meer... heeft weer gereageerd. net even kort op msn gezeten. dus wie weet.....
Zo, wat is iedereen actief! Goed weekend gehad allemaal?

Update vanuit mij:

Leuke dag gehad met mijn date, 3e keer dat we elkaar zagen. We hadden bij hem thuis afgesproken en zijn een stuk gaan wandelen en hebben daarna op de playstation gespeeld (heb net aan verloren, lees: hem laten winnen om zijn mannelijkheid niet aan te tasten haha!). En we hebben sushi gemaakt en opgegeten. Het was leuk en ontspannen, hij heeft meerdere keren gezegd dat hij het echt leuk vond dat ik er was en hij deed ook regelmatig zijn hand even op mijn rug of raakte me kort aan.

Toen ik weg ging hebben we gezoend (alleen op de mond). Toen bijna bij mijn auto was, ben ik omgedraaid en terug gegaan. Ik wilde gewoon echt weten hoe het nou tussen ons zat en dat was nog niet besproken. Hij is vandaag op vakantie gegaan voor 3 weken, en anders zit ik het me steeds maar af te vragen. We hebben een goed gesprek gehad en blijkbaar hebben we elkaars 'flirt-signalen' gemist haha. We zijn allebei nog niet verliefd, maar hebben wel het gevoel dat dat kan komen. Na het gesprek hebben we 'echt' gezoend en ik moet toch wel zeggen dat hij echt een leuke vent is, maar helaas moet ik even geduld hebben........

Hebben jullie dat wel eens gehad? Dat zoiets moet groeien? Of was er bij jullie altijd meteen een verliefd gevoel?
Even snel.

Ik heb op Badoo slechts 8 mensen geblokkeerd. Blijkbaar tref ik het nog niet zo slecht. Of kan ik heel duidelijk zijn. Dat kan ook. Haha

@ Rara: Krijg het niet bevestigd.

Zo tref ik alleen maar rare mannen op de chat en nu zit ik met 3 tegelijk te chatten. Alle 3 leuke mannen maar kan ze nu niet de aandacht geven die ik wil. Pffff....
@Lenie: kan hier niet over meepraten, tot nu toe nog niet een keer een verliefd gevoel gehad bij dates. Bij de laatste had ik goede hoop omdat "het plaatje" goed klopte, maar ik voelde er niks bij, en dat kwam ook niet.

Maar goed, jij vindt deze man vooralsnog gewoon Leuk, en in elk geval leuk genoeg om te zoenen, dus ik zou 'm nog niet meteen afschrijven.

Rugbyman lijkt me uit beeld. Ik hoor niks meer van hem, dus ik neem eigenlijk aan dat hij met anderen aan het daten is.
quote:tigger04 schreef op 21 februari 2011 @ 21:52:

[...]

ik zoek juist vanaf de 30. kale man... hmmmm.... die vind ik dan weer niet , of hij is te jong. pas 1 leuke gezien, ook mee gekletst, maar hij heeft kinderen en dat vind ik dan weer niet zo leuk.

en ook de man waarvan ik eerder vroeg wat moet ik hier mee want hij reageert niet meer... heeft weer gereageerd. net even kort op msn gezeten. dus wie weet.....Sorry! heb net de lekkerste kale man van Badoo weggegapt! Hij is wel onder de 30 maar goed... klein detail..
Kaal is niet iets waar ik heel snel op val...

Maar heb ooit eens (lang geleden) met een kale man zitten chatten met cam....Vond t hem eigenlijk ook wel staan...totdat ie zich omdraaide...OMG; een heel plat achterhoofd! Net alsof zn moeder hem vroeger veel te lang op zijn ruggetje had laten liggen..;-)

Van een date is het nooit gekomen...

@Lenie; ik moet wel gelijk een WOW gevoel hebben, want anders wordt het niks...
@pandapop: ik gun m je van harte. haha, ik vind wel wat anders.. snifsnif...
Ik val normaal ook niet op kaal, maar damn... he's sexy.. haha

Sorry Tigger!
@Pandapop; bekijk dan eerst ook even zn achterkantje....;-)
het moet ze indd wel staan, maar ik heb nu eenmaal n zwak voor kale mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven