Symbolisch cadeautje
maandag 21 februari 2011 om 23:27
Een paar buitenlandse vrienden wil ik een mooi, klein, symbolisch cadeautje geven. Een die misschien aan Nederland gelinkt kan worden, maar vooral onze bijzondere vriendschap weergeeft. Lastig om iets leuks te bedenken en ik heb niet meer zoveel tijd, misschien zijn er hier mensen met inspiratie? Hoor het graag!
maandag 21 februari 2011 om 23:37
maandag 21 februari 2011 om 23:43
- Boeddah beeldje (afhankelijk waar ze vandaan komen?!) voor geluk?
- Toch spulletjes met delfts blauw print... maar dan net anders (wij hebben een amerikaan laatst zo'n kookschort gegeven... hij vond het briljant!)
- Fotolijstje met kuspaartje vind ik ook wel grappig
- Een fotoboekje op tas formaat (dus zo'n kleintje, digitaal gemaakt) met foto's van dingen die jullie vriendschap symboliseert/foto's van jullie/zoiets...
- Toch spulletjes met delfts blauw print... maar dan net anders (wij hebben een amerikaan laatst zo'n kookschort gegeven... hij vond het briljant!)
- Fotolijstje met kuspaartje vind ik ook wel grappig
- Een fotoboekje op tas formaat (dus zo'n kleintje, digitaal gemaakt) met foto's van dingen die jullie vriendschap symboliseert/foto's van jullie/zoiets...
maandag 21 februari 2011 om 23:48
De foto's gaan me niet meer lukken vrees ik.
Snoep is altijd goed, gaat sowieso mee. De klavertjes vier vind ik ook leuk trouwens.
Pff, valt nog niet mee met iets leuks op de proppen te komen. En ik wil gewoon echt wat speciaals meenemen, dat verdienen ze gewoon, maar dingen zijn al gauw zo afgezaagd
Snoep is altijd goed, gaat sowieso mee. De klavertjes vier vind ik ook leuk trouwens.
Pff, valt nog niet mee met iets leuks op de proppen te komen. En ik wil gewoon echt wat speciaals meenemen, dat verdienen ze gewoon, maar dingen zijn al gauw zo afgezaagd
maandag 21 februari 2011 om 23:49
Een hollandse tas : http://www.hollandsouveni ... venir/index.php?cPath=138
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 21 februari 2011 om 23:51
Maar soms zeggen de meest afgezaagde cadeautjes 1000x meer dan de (geforceerde) originele cadeautjes...
Ik vind originele cadeau's meestal het leukst als je er echt tegenaan loopt... Als je iets móet kopen omdat het bij iemand past terwijl je eigen geen reden hebt voor een cadeautje.
Maar het is lastig iets persoonlijks te bedenken die jullie vriendschap weergeeft als we daar niets vanaf weten
Ik vind originele cadeau's meestal het leukst als je er echt tegenaan loopt... Als je iets móet kopen omdat het bij iemand past terwijl je eigen geen reden hebt voor een cadeautje.
Maar het is lastig iets persoonlijks te bedenken die jullie vriendschap weergeeft als we daar niets vanaf weten