Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Ik heb mijn salaris binnen en schrok er een beetje van. Bang dat ze een foutje hebben gemaakt. Ik zal de strook eens goed bekijken (en Heidel kan me dan alles uitlegen ) Zouden jullie direct aan de bel trekken of maar even afwachten?

Goedemorgen trouwens!
Heb net een foto gemaild, vivi! Niet schrikken! Wilde nog een foto zoeken, maar de stroom viel weer weg. Ik probeer het straks nog eens.
Is het teveel of te weinig poen, Philein? Je zou natuurlijk eens bij personeelszaken kunnen vragen wat en hoe?
mail mij ook Heidel! Dan stuur ik je ook wat terug! Phileinviva@gmail.com

Maj kan ook daarheen mailen! En anderen die dat willen
Ik kan alleen via de laptop foto's sturen..maar ik probeer het straks nog een keer Philein. Het probleem met de laptop is dat hij ineens uitvalt en dan niet meer wil. Ik heb dan geen geduld, als het niet lukt. Vivi kan de foto ook rondmailen, dat gaat wrschl. sneller!! En jullie zien elkaar van 't weekend!!

Oh, ik geef je graag mijn rekeningnummer als je teveel geld hebt, kun je het overmaken
Heb je te veel geld gekregen, Phil?

Ik zou dat wel melden.

IK heb ooit te weinig gehad, en een collega van mij te veel (dat was dus mijn salaris), en mijn collega had niks gezegd!

Maar ze kwamen er heus wel achter.

Maar mischien klopt het wel.

Heidel, jij wil dus geen foto's zien van de anderen?

Snap ik best. Maar ik zelf ben veel te nieuwsgierig! Ha ha

Ik zal je foto naar het address van Philein mailen, en ik hoop dat de rest daar dan ook geen mailt.

Heeft iemand contact gegevens van SD?

Ze is nu wel erg lang afwezig. Ik hoop dat alles goed is.
Het is niet zo dat ik de andere outsiders niet wil zien, maar het is voor mij niet zo belangrijk. Snappie.

Ik denk dat Sahara_Desert het heel erg druk heeft en begin maart er wel weer zal zijn.
Ik heb SD even geloept, en op 21 februari heeft ze nog in een ander topic gereageerd, dus ze leeft nog!!!!!!

Gelukkig maar.

Nu hopen dat ze snel weer hier komt posten!
Vivagirl alias Sherlock Holmes. Dan maken we ons geen zorgen..doviduvanje, ik moet nog wat doen...
Ik ben er ook veel te nieuwsgierig voor hoor!

En geld is veel, maar denk wel ok. Moet even wennen aan mijn nieuwe functie geloof ik, haha
Heidell, jij bent echt compleet anders dan ik dacht hoe je eruit zou zien!!!! Bizar is dat hè! Maar wel erg leuk hoor!
Ik zit mezelf gek te maken hier!

Ik vind dit wachten niet leuk!

O, wat ben ik een zeur.

Maar als je aangenomen bent, ben je toch de eerste die gebeld wordt? Voor het geval je nee zegt, dan kunnen ze de volgende bellen. DUs zoveel te later ze bellen, zoveel te minder goed nieuws.....

Maar ik heb ook het gevoel dat ze vandaag mischien niet eens gaan bellen, dat het later deze week wordt, want volgens mij zijn er morgen en overmorgen ook nog gesprekken, volgens mij zei hij dat.

Maar dan ga ik zelf om 4 uur bellen hoor.

Ik ken ook iemand op kantoor, en ik heb de behoefte haar te mailen, maar zij heeft verder niks met de gesprekken te maken en kan me toch niks vertellen.

Sorry voor mijn gezeur, ik ben niet echt een geduldig persoon.
----
Ik heb dus echt niks met Carnaval, maar dat zal zijn omdat ik uit het Noorden kom, ik ben niet met Carnaval opgegroeid.

Ja Majmaj, foto sturen naar Philein, en die kan het dan weer doorsturen naar mij.

Leuk, leuk.

Nog geen nieuws van NCL.

En ik zit ook op het telefoontje van EF te wachten, die zouden om 11 uur bellen......Het is inmiddels 11.15 uur (ik ben echt niet geduldig!).

Ik heb al een email gestuurd met de vraag of het de bedoeling is dat ik hun bel, maar toch lijkt me dat niet, vind ik onlogisch en anders was dat wel gezegd.

Mijn vriend heeft me al 2x gebeld vanochtend, en steeds als de telefoon over gaat, dan krijg ik echt de kriebels!!!

Dit is niet leuk meer!
Sollicitatie is uitgesteld naar 4 uur vanmiddag.

Ik wacht nog steeds op NCL.

Ik heb z'on gevoel dat het telefoontje vandaag niet komt.....

En ik moet plassen en durf bijna niet te gaan, voor het geval dat ze dan net bellen.

Telefoon maar mee....
Ik duim voor je Vivagirl...

De foto is wel al wat ouder, Philein, heb nu heeeeeeeel veeeel rimpels erbij gekregen....
Pffff heftige shit vandaag op 't werk.

Dat relativeert mijn luizenleventje eigenlijk weer enorm!
Alles oke, Phil?

Of heeft een patient iets ergs mee gemaakt?

Relativeren kan soms echt even verhelderend zijn.

Nog geen nieuws van NCL.

Ik heb mijn connectie daar even gemaild, en haar gevraagd wat ze denkt, moet ik ze bellen of niet........
--
Ja alles goed hoor, maar soms zijn casussen echt te heftig voor woorden en dat was vandaag even het geval. Wel echt mijn cup of tea merk ik, heerlijk die dynamiek.

VG, succes!

Maj, succes!
Philein, ik heb je net gezien. Je zat in een bootje..
Nog steeds niet gebeld......

Wel heb ik mijn connectie daar even een mailtje gestuurd en zij heeft met HR gesproken en die zeiden vrijdag.

Dus afwachten maar.

Net sollicitatie gesprek gehad met EF.

De baan klinkt echt heel leuk. Ik ben verantwoordelijk voor alle studenten die aankomen in London, ik moet dat al hun vervoer verder regelen.

Erg leuk gesprek gehad. Dit was op zich een voor selectie, maar ze gaat me aanraden bij de managers, dus dat klinkt positief.

Salaris is nog wel onbekend, daar gaan de managers over, en ze had echt geen flauw idee. Ik hoop dat het een beetje redelijk is.

Baan is pas beschikbaar per april, das wel minder. Maar goed.

Phil, wij moeten maandag ook even een foto samen maken!

Majmaj, druk, druk, druk. Nog steeds veel regen en overlast daar?

Wij klagen hier over de sneeuw en kou, maar de wateroverlast lijkt me ook niet alles.

Ik ga morgen naar Brighton trouwens, bij een vriendin op bezoek, en kom vrijdag weer.

Zal morgen dus niet op het forum zijn.
---
---
Viev je kan de volgende foto mailen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven