Ik ruik steeds iets

23-02-2011 10:46 132 berichten
.
Of gewoon terloops opmerken dat je niet zo van Creme De Brie houdt als hij vraagt of je wil pijpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MereldeMus schreef op 23 februari 2011 @ 11:31:

De vraag is niet zozeer dat je er wat van gaat zeggen, want daar was je geloof ik al over uit, het gaat er om hoe je het gaat brengen. Ik denk gewoon helder en duidelijk zonder hem een cpmplex aan te praten. Ik heb hier ook een man die hem terug hangt in de broek zonder te vegen. Er wordt gedoucht of gespoeld voor orale seks. Hoef ik niet meer te vragen, als het die kant op gaat doe ie dat gewoon. Romantisch? Neuh. Praktisch en schoon? Jaaaaaaaa!

Op een beetje openbaar toilet doet elke man dat want daar hangt geen toiletpapier.

Maar inderdaad, van te voren even wassen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
quote:Combat schreef op 23 februari 2011 @ 11:35:

[...]

Ik snap niet hoe mensen in relaties zo langs elkaar heen kunnen leven zonder met elkaar te praten.

Da's lekker makkelijk gezegd.

Ik snap juist nooit dat er mensen zijn die geen lastige grenzen ervaren binnen (zeker prille) relaties.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
[
[
Toen ik seks nog interessant vond had ik standaard zo'n bakje met vochtige doekjes naast mijn bed staan. Als ik dan vond dat mijn bedpartner onfris rook, veegde ik hem zelf schoon onder de uitleg dat ik anders geen zin had in orale seks. Daarbij gaf ik hem dan ook meteen aan dat als hij vond dat ik onfris rook, hij dat gewoon moest zeggen zodat ik er iets aan kon doen.
quote:kaatje_85 schreef op 23 februari 2011 @ 11:47:

Of gewoon terloops opmerken dat je niet zo van Creme De Brie houdt als hij vraagt of je wil pijpen.
quote:Very Cherry schreef op 23 februari 2011 @ 11:49:

[...]

Da's lekker makkelijk gezegd.

Ik snap juist nooit dat er mensen zijn die geen lastige grenzen ervaren binnen (zeker prille) relaties.Idd!
[
quote:waranaka schreef op 23 februari 2011 @ 11:52:

Toen ik seks nog interessant vond had ik standaard zo'n bakje met vochtige doekjes naast mijn bed staan. Als ik dan vond dat mijn bedpartner onfris rook, veegde ik hem zelf schoon onder de uitleg dat ik anders geen zin had in orale seks. Daarbij gaf ik hem dan ook meteen aan dat als hij vond dat ik onfris rook, hij dat gewoon moest zeggen zodat ik er iets aan kon doen.

Grapje?

Ik zie dit helemaal voor me.

Geile vrouw daalt af naar het heilige der heilige.

Snift een paar keer. Komt met hoofd boven de dekens.

Pakt doekje glassex en gaat de eikel fris en schoon staan boenen. Man draag me weg hoor.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Twee keer per week douchen is vrij normaal hoor. Iedere dag douchen zorgt bij veel mensen voor huidproblemen.

Voor orale seks is het dan weer wat minder prettig.

Ik zou werkelijk waar niet NA de seks in iemands oor fluisteren dat ie stinkt. Ergo: 'Ik heb me net met tegenzin door dit hele gebeuren heen zitten worstelen'.

Waarom kruip je niet bij jullie volgende afspraak tegen hem aan, en op het moment dat je aan het voorspel begint, zeg je: 'Lieverd, voor we seks gaan hebben: zullen we eerst samen douchen? Ik vind het prettiger om seks met je te hebben als we allebei helemaal schoon zijn' Desnoods gooi je het er op dat als hij zich niet goed wast, de kans veel groter is dat hij het baarmoederhalskankervirus aan jou doorgeeft.
Occam's razor
ik zeg altijd: voor het neuken piemel wassen!

En dat werkt goed. Piemel wordt gewassen en daarna is het feest.
quote:Debora schreef op 23 februari 2011 @ 12:01:

Twee keer per week douchen is vrij normaal hoor. Iedere dag douchen zorgt bij veel mensen voor huidproblemen.

Ik zou werkelijk waar niet NA de seks in iemands oor fluisteren dat ie stinkt. Ergo: 'Ik heb me net met tegenzin door dit hele gebeuren heen zitten worstelen'.

Waarom kruip je niet bij jullie volgende afspraak tegen hem aan, en op het moment dat je aan het voorspel begint, zeg je: 'Lieverd, voor we seks gaan hebben: zullen we eerst samen douchen? Ik vind het prettiger om seks met je te hebben als we allebei helemaal schoon zijn' Desnoods gooi je het er op dat als hij zich niet goed wast, de kans veel groter is dat hij het baarmoederhalskankervirus aan jou doorgeeft.Dat baarmoederhalskanker geneuzel is een virus niet met het oog waarneembaar, dus wel of geen smegma of geur maakt echt niet uit. En elke neuk samen voor en na douchen lijkt me heel intensief worden. Maar goed als je maar twee keer per week doucht wellicht geen overbodige luxe.
Ik zou het ook moeilijk vinden. Wat ik dan weer niet snap ik dat hij zich (en met hem een heleboel andere mannen) zich niet realiseert dat het niet zo lekker kan ruiken na een hele dag.
Cum non tum age
quote:waranaka schreef op 23 februari 2011 @ 11:52:

Toen ik seks nog interessant vond had ik standaard zo'n bakje met vochtige doekjes naast mijn bed staan. Als ik dan vond dat mijn bedpartner onfris rook, veegde ik hem zelf schoon onder de uitleg dat ik anders geen zin had in orale seks. Daarbij gaf ik hem dan ook meteen aan dat als hij vond dat ik onfris rook, hij dat gewoon moest zeggen zodat ik er iets aan kon doen.Dat zou voor mij niet werken. Ik vind dat ik wel een frisse en schone vent in mijn bed waard ben...
Als je echt conflictvermijdend wilt zijn kun je ook zeggen dat je nogal gevoelig bent voor urineweginfecties en vragen of hij voor de seks ervoor wil zorgen dat hij echt schoon is.

Ik weet, niet echt volwassen...
Cum non tum age

Twee keer per week douchen is vrij normaal hoor. Iedere dag douchen zorgt bij veel mensen voor huidproblemen. Waar haal je dat nou toch vandaan? Bij sommige mensen misschien, en dan ligt het meestal nog aan de zeep. Heel sommigen hebben een water-allergie-dinges, maar twee maal per week douchen vind ik behoorlijk ondermaats. Doe het dan desnoods alleen met water of met die Sanex meuk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Piemels wassen gaat prima met een washandje
ik zeg het gewoon als manlief niet helemaal fris ruikt hoor. Hij is 99,99% van de tijd schoon maar soms wel eens niet.. nou echt niet dat ik daar dan in de buurt komt blegh..

.Iedereenkan wel eens niet helemaal fris zijn en het is dan wel netjes dat je partner dat even meldt. Ik zou het zelf ook prettig vinden als hij dat zegt .. Als je niets zegt, weet hij niets.. je krijgt steeds meer tegenzin om te gaan vrijen dadelijk en dan snapt hij er niets van.

Als je écht alles tegen elkaar kunt zeggen is dit ook geen probleem.. gewoon doon hoor!
quote:Combat schreef op 23 februari 2011 @ 11:35:

[...]

ik zou dat even met hem delen ipv met ons... Hij is de enige die hier wat aan kan veranderen.

Ik snap niet hoe mensen in relaties zo langs elkaar heen kunnen leven zonder met elkaar te praten.dat heeft niets met langselkaar heen leven te maken.. tis niet echt een onderwerp dat je bij het ontbijt bespreekt.. maar dat je het moet bespreken is een feit..
[
[
quote:MereldeMus schreef op 23 februari 2011 @ 11:57:

[...]

Grapje?

Ik zie dit helemaal voor me.

Geile vrouw daalt af naar het heilige der heilige.

Snift een paar keer. Komt met hoofd boven de dekens.

Pakt doekje glassex en gaat de eikel fris en schoon staan boenen. Man draag me weg hoor.Tja, zoiets valt prima erotisch aan te pakken... Dat snap je toch wel?
quote:Iwannalive schreef op 23 februari 2011 @ 12:05:

[...]

Dat zou voor mij niet werken. Ik vind dat ik wel een frisse en schone vent in mijn bed waard ben...Dat ben ik met je eens. Maar het kwam wel voor dat ik erg veel zin had in seks en dan in ieder geval ervoor zorgde dat ik dat op mijn voorwaarden kreeg
quote:waranaka schreef op 23 februari 2011 @ 12:22:

[...]

Tja, zoiets valt prima erotisch aan te pakken... Dat snap je toch wel?

Nou ik snap dat het niet gaat zoals ik beschreef.

Maar een piemel op poetsen met een nat lapje blijf ik niet erotisch vinden hoor. Hoe geil je het ook presenteert....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven