Gezondheid alle pijlers

gloeiend gezicht maar geen koorts

24-02-2011 17:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
weet iemand wat dit is?

ik ben sinds drie dagen verkouden met heel veel keelpijn, maar meer dan een verkoudheid is het ook niet (geen griep oid).

Maar vanochtend werd ik wakker met zo'n gloeiend (heet en rood) gezicht dat ik dacht dat ik koorts had. Niet dus, de temperatuur is normaal, de hele dag al, maar mijn gezicht blijft zo gloeien, alsof ik net 20 min in een sauna ben geweest.

wat moet ik hiermee? Heb al paracetamol genomen (zonder resultaat), en het begint heel vervelend te worden. maar tegelijkertijd vind ik het niet belangrijk genoeg om naar de huisarts te gaan. Of toch wel???
Ben je ergens allergisch voor?
Grappig, hier precies hetzelfde
Ik denk dat je navelpiepverzwiebeling hebt

Zeer besmettelijk en zéér ernstig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Kan het geen allergische reactie op iets zijn? Heb je iets anders dan anders op je gezicht gesmeerd gisterenavond?
nee, nergens allergisch voor en niets bijzonders op mijn gezicht gesmeerd.
Als ik ziek ben heb ik ook vaak een heel gloeiend gezicht. Trekt na een paar dagen wel weer weg.
Iets anders gegeten gisteravond? Ander wasmiddel, shampoo, nachtcreme?
troeta, wat grappig, jij dus ook?
Alcohol gehad?
ook niets bijzonders gegeten...
Vriend iets op zijn gezicht gesmeerd wat hij anders nooit gebruikte? En daarna flink met jou geknuffeld?
ook geen alcohol... oh jee, ik herinner me net (over alcohol gesproken) ik heb gisteren een crodino gedronken (zonder alcohol dus). maar die heb ik wel eens eerder gedronken en niets van gemerkt
Hoge bloeddruk misschien? dan heb ik namelijk altijd een warm gezicht...
paar weken geleden was mijn bloeddruk perfect, geen reden om te denken dat het omhoog zou gaan. Zijn er andere symptomen voor een te hoge bloeddruk?
quote:calvijn1 schreef op 24 februari 2011 @ 17:09:

Ik denk dat je navelpiepverzwiebeling hebt

Zeer besmettelijk en zéér ernstig
Mijn hoofd is ook altijd warm, vooral op het werk, met de verwarming die dan weer koud en dan weer te warm is.

Krijg dan ook allemaal rode vlekjes in mijn gezicht.
Ik heb dat ook zo vaak als ik niet fit ben. Volgens mij hoort dat er gewoon bij. Ik zou me daar dus geen zorgen over maken. Leg anders even een lekker koud washandje op je gezicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven