!!!Bar too much 190 !!!
zaterdag 26 februari 2011 om 00:17
Dag lieve allemaal, ik zag hier rouge 1234.....was jij niet de studente Frans ergens in het zuiden?????
Mag ik dan gewoon (heel gewoon) rooie tegen je zeggen?
Dat praat makkelijker......
Bij Jo is het echt een heel gezellige puinhoop, maar de gastvrijheid lijdt er echt niet onder, wat kom ik toch graag bij jullie lieve Jootje......
Mefs, akelig, zo'n tandartskwelling....gelukkig gaat het meestal met een paar dagen weer een stuk beter.
Lieve Hippie, kom eens een keer onze kant uit, dan kunnen we lekker gaan lunsjen , misschien gaat Mir dan ook mee en Jootje en Joopperdejoop dan gaan wij drinken op de terugkomst van Yetje...
Vinden jullie dat niet een goed idee???
En ook iedereen, die ik niet bij naam noem.
Laten we toch snel eens iets afspreken, ik mis jullie in "t eggie en ik ben zoooooo gek op effies knuffelen......
Mag ik dan gewoon (heel gewoon) rooie tegen je zeggen?
Dat praat makkelijker......
Bij Jo is het echt een heel gezellige puinhoop, maar de gastvrijheid lijdt er echt niet onder, wat kom ik toch graag bij jullie lieve Jootje......
Mefs, akelig, zo'n tandartskwelling....gelukkig gaat het meestal met een paar dagen weer een stuk beter.
Lieve Hippie, kom eens een keer onze kant uit, dan kunnen we lekker gaan lunsjen , misschien gaat Mir dan ook mee en Jootje en Joopperdejoop dan gaan wij drinken op de terugkomst van Yetje...
Vinden jullie dat niet een goed idee???
En ook iedereen, die ik niet bij naam noem.
Laten we toch snel eens iets afspreken, ik mis jullie in "t eggie en ik ben zoooooo gek op effies knuffelen......
zaterdag 26 februari 2011 om 12:04
haha, ja hoor rooie is goed Wiesje. Ben inmiddels afgestudeerd juf Frans en terug naar de roots (voor de liefde en heimwee) ergens in het westen, niet zo ver van jou en Jo... Als we alle 2 op ons dak gaan staan, kunnen we zwaaien
Flower, haha. Hier is vriend productief aan het dweilen, ik op bank, ben al klaar en wacht tot hij klaar is... Veel plezier op het feestje!
Flower, haha. Hier is vriend productief aan het dweilen, ik op bank, ben al klaar en wacht tot hij klaar is... Veel plezier op het feestje!
zaterdag 26 februari 2011 om 15:11
zaterdag 26 februari 2011 om 15:32
Hier ook niet hoor Bloem. Ik krijg op elke blog hele postieve reacties, heb ideeën zat en zou veel meer dan eens per maand iets willen schrijven, maar er echt voor gaan zitten, lukt niet. Ben nu notabene voor een magazine geïnterviewd over Zoon en het onderwijs hier, een onderwerp waar ik eigenlijk zelf een stuk over wilde schrijven.
zaterdag 26 februari 2011 om 20:09
Wat goed Mefs! Waar haal je de tijd vandaan?
En wat is je onderwerp? Of is dat te herkenbaar?
Ik speel met het idee om een stuk te schrijven over speciaal onderwijs hier. Weet alleen niet hoe ik dat aan de man moet brengen - moet je zoiets eerst schrijven, of eerst vragen of ze het willen? Ik heb in het verleden wel eens een stuk voor de krant geschreven, maar dat was in opdracht.
En wat is je onderwerp? Of is dat te herkenbaar?
Ik speel met het idee om een stuk te schrijven over speciaal onderwijs hier. Weet alleen niet hoe ik dat aan de man moet brengen - moet je zoiets eerst schrijven, of eerst vragen of ze het willen? Ik heb in het verleden wel eens een stuk voor de krant geschreven, maar dat was in opdracht.
zaterdag 26 februari 2011 om 21:06
nu heb ik geen tijd meer om te schrijven. Sindsdat ik in NL woon heb ik maar een kinderverhaal voor mefsmeid geschreven. Wat gepubliceerd is, is het ook een sprookje. Het gaat over een dromerig meisje. Na een ruzie met haar ouders vertrekt ze naar haar fantasie wereld, waar ze de koningin is.
De roman is een avontuur tijdens de eeste kruistocht.
De roman is een avontuur tijdens de eeste kruistocht.
zaterdag 26 februari 2011 om 22:00
Leuk zeg!
Ik zou er gewoon meer tijd voor moeten maken. Ben denk ik ook niet ambitieus genoeg. Zoals dat interview onlangs, dat heb ik zelf geschreven, maar de credits gaan naar de redacteur die me vroeg. Nou wilde ik in dit geval ook anoniem blijven, want ik wil de echte naam van De Zoon er niet aan verbinden, maar het is wel kenmerkend voor wat er met mijn ideeën gebeurt. Vaak vind ik het belangrijker dat het wordt uitgevoerd, dan dat ik ook de credits krijg. Daar moet ik dus aan werken
Ik zou er gewoon meer tijd voor moeten maken. Ben denk ik ook niet ambitieus genoeg. Zoals dat interview onlangs, dat heb ik zelf geschreven, maar de credits gaan naar de redacteur die me vroeg. Nou wilde ik in dit geval ook anoniem blijven, want ik wil de echte naam van De Zoon er niet aan verbinden, maar het is wel kenmerkend voor wat er met mijn ideeën gebeurt. Vaak vind ik het belangrijker dat het wordt uitgevoerd, dan dat ik ook de credits krijg. Daar moet ik dus aan werken