!!!Bar too much 190 !!!

20-02-2011 19:51 712 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeft iemand een rietje

Hee Joopp! Wat maak je er weer een zootje van! Weet je nou nog niet dat je de glazen recht moet houden...........

Ik krijg gelijk trek in bitterballen als ik jou zie.
Ik krijg trek in een wijntje. Eerst maar eens was verzamelen, de ontbijtboel opruimen, Miniman helpen met zijn huiswerk, sneeuwscheppen, shoppen en grootse boodschappen doen.
*
Zwaai zwaai dames.

En Mefskabouter ik ben heel nieuwsgierig naar dat boek.
.
Ik kom ook maar binnenvallen, veel sterkte Bokkop
.
quote:bokkop1 schreef op 27 februari 2011 @ 23:39:

Ola Barrers

Ben nog maar heel weinig op viva, vind het een waardeloos forum geworden.

Mijn lieve pap is dood, dinsdag a.s. is de crematie.

En nee, ik kom ook niet forummen op vrouwengeil. Weiger zgn. gezellig te doen met bijv. angel5 en consorten.

Proost, maisjes!

groetjes

Hela

Hela!!!

Gecondoleerd met je vader!

Ik mis je!

En nee,je hoeft niks,je mag..Jemagmeook mailen, of bellen, tjees, lang geleden, veels te lang geleden,meid, dat we elkaar gesproken hebben! Heel veel sterkte voor de komende tijd!
Jo, met zoontje gaat het goed! Geen last meer, voor zover ik het kan bekijken! We hebben een mooie dag gehad, eentje met een gouden randje!
Oh bah lieve Hela, wat is dat een verdrietig nieuws! Ik hoop dat hij niet erg ziek is geweest?

Heel veel sterkte voor jullie en de meiden en een enorme warme knuffel
gecondoleerd bok.

En nu ga ik schaapjes tellen in de hoop dat ik snel kan slapen.
tweeling, als je spaan goed genoeg is, mag je het lezen
Slaap lekker Mefs!
De schapen zijn op. Ik ga nu konijnen tellen
Ik ga proberen nog even wakker te blijven. Net door De Vader naar bed gestuurd omdat op de bank lag te slapen. Ben m'n ritme kwijt.

Word ook idioot vroeg wakker.
Lieve hela, wat een naar nieuws

Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

(en ik mis je heel erg hier )
Hela, gecondoleerd meisje, ik denk aan je
Goedemorgen! Het is koud hier bah.

Koffie!
Bijna middag!

Net een half uurtje uit bed. Koffie,zon,lekker muziekje, maar ben niet vrolijk, voel me duf en suf, heb geen energie vandaag, gisteren was een kutdag.... Gesprek was niet zoals iedereen gehoopt had, dochter heeft de boel goed voor de gek gehouden...
quote:Flowerpowerwoman schreef op 01 maart 2011 @ 11:58:

Bijna middag!

Net een half uurtje uit bed. Koffie,zon,lekker muziekje, maar ben niet vrolijk, voel me duf en suf, heb geen energie vandaag, gisteren was een kutdag.... Gesprek was niet zoals iedereen gehoopt had, dochter heeft de boel goed voor de gek gehouden...Wat vervelend. Ik neem aan dat je een puberdochter hebt. Pubers zijn zooo moeilijk. Daarom geef ik geen les meer. Veel sterkte.
Jee, wat vervelend Bloem!

Wij hadden een zorgelijke ochtend omdat De Zoon een partiële aanval had. Gelukkig had hij binnen 15 minuten de controle over zijn spraak weer terug en voelde hij zich goed genoeg om toch naar school te gaan. Ik vind hem zo stoer
Nou meisjes, het zit jullie ook allemaal niet mee

Hier gaat alles wel goed op een paar scheeflopende muren, niet passende toiletpotten en auto's die voor de APK moeten na.
Grrrrrr ben er ook gelijk weer een tijdje klaar mee zo traag als dat forum is
Nou, de rest van de dag was eigenlijk wel leuk hier. Ben gaan lunchen met twee moeders en hun kinderen uit Minimans klas. Erg gezellig en stukken warmer dan in de kou blijven kleppen we hebben meteen een paar volgende afspraken gemaakt. Leuk!
Hellow.

Kom maar even knuffels uitdelen voor iedereen.

Zijn hier druk bezig met uitzoeken of we ons huis kunnen kopen.....spannend....en lekker, huis kopen zonder te verhuizen en áls het allemaal doorgaat zoals we willen, zitten we eerdaags in een verbouwing.....zo leuk

Verven (jaja nog steeds mee bezig) is bijna klaar, de trap moet nog gedaan worden............ghehe en gaat toch worden zoals ik 'm wilde hebben

Wedstrijdseizoen van dochter begint ook weer, zaterdag de eerste wedstrijd met een heleboel extra spanning, hoger niveau, salto's die ze opeens eng vindt, 2 oefeningen doen ipv 1.....aaaaaargh waaaar zijn mijn oxapammetjessss.

Hela gecondoleerd met je vader

Mefs ook met je collega.............bij mij op werk is het ook brrr, collega's, partners etc. bahbah.

En verder gaat het met mij steeds beter geloof ik , 'k voel mij steeds vaker mijn eigen ik van een aantal jaar geleden.

Dusssss rondje voor de bar dan maar he!!
Hoi

Fijn om te lezen dat je weer beter in je vel zit Winx!

Jee, verbouwen, dus binnenkort nòg meer om te schilderen

Even koffie en dat naar de tweede mall van vandaag. Vanmorgen voor het eerst sinds ééuwen kleren gekocht die ik niet nodig had en dat voelt goed!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven