!!!Bar too much 190 !!!

20-02-2011 19:51 712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ah joh, volgens mij ben ik binnen een weekje wel weer gewend. Maar ik vrees wel dat ik nog vaak heimwee zal hebben naar ons rijkeluisleventje.
Dag lieve allemaal, ik zag hier rouge 1234.....was jij niet de studente Frans ergens in het zuiden?????

Mag ik dan gewoon (heel gewoon) rooie tegen je zeggen?

Dat praat makkelijker......

Bij Jo is het echt een heel gezellige puinhoop, maar de gastvrijheid lijdt er echt niet onder, wat kom ik toch graag bij jullie lieve Jootje......

Mefs, akelig, zo'n tandartskwelling....gelukkig gaat het meestal met een paar dagen weer een stuk beter.

Lieve Hippie, kom eens een keer onze kant uit, dan kunnen we lekker gaan lunsjen , misschien gaat Mir dan ook mee en Jootje en Joopperdejoop dan gaan wij drinken op de terugkomst van Yetje...

Vinden jullie dat niet een goed idee???

En ook iedereen, die ik niet bij naam noem.

Laten we toch snel eens iets afspreken, ik mis jullie in "t eggie en ik ben zoooooo gek op effies knuffelen......
Ha die Wies! Leuk plan
Och meis, nu wij niet naar jou kunnen komen, wil ik toch wel graag vieren, dat jij gauw weer naar ons kunt komen, wel een beetje sentimenteel misschien, maar het is hier ook al laat vroeg in de nacht....
En nu ga ik heeeeeel snel slapen, ik denk zomaar wel 5 kwartier in een uur, dat vind ik zelf wel knap........
Wies!!!! wat eenleuk plan! Kom maarmet een datum!
Bijna middag!

Pffff, is haske rustig hier op mijn werk. Heb de 3 frituurbakken schoon, mise en plce voor de keuken is gereed, kinderfeestje staat klaar, was draait, tssssss, wou dat ik ook zo productief thuis kon zijn!
haha, ja hoor rooie is goed Wiesje. Ben inmiddels afgestudeerd juf Frans en terug naar de roots (voor de liefde en heimwee) ergens in het westen, niet zo ver van jou en Jo... Als we alle 2 op ons dak gaan staan, kunnen we zwaaien

Flower, haha. Hier is vriend productief aan het dweilen, ik op bank, ben al klaar en wacht tot hij klaar is... Veel plezier op het feestje!
Frans... Ik zou graag frans willen leren. Ik heb vandaag een brief dat mefskids gratis spaans kunnen leren. Jamme dat ik geen locatie in de buurt heb.
Elfje (9) krijgt hier Spaans op school. En viool. En tekenen van een juf met kunstacademie.

Jee, waarom zou je terug gaan hè?
Shit, ik koos nl ipv VS!
Mwah,Rouge, ik heb niets met kinderfeestje van doen, ben nu thuis,mag vanavond weer terug om de honneurs waar te nemen...

Mefs en Yette, kinkt goed! Ik zelf heb nog steeds de neiging om te gaan musiceren of te gaan schrijven, maar op de 1 of andere manier komt het er niet van!
Hier ook niet hoor Bloem. Ik krijg op elke blog hele postieve reacties, heb ideeën zat en zou veel meer dan eens per maand iets willen schrijven, maar er echt voor gaan zitten, lukt niet. Ben nu notabene voor een magazine geïnterviewd over Zoon en het onderwijs hier, een onderwerp waar ik eigenlijk zelf een stuk over wilde schrijven.
Eigenlijk doodzonde dat we ons laten leiden door ons leven...
Tsja, het is niet dat we ons niet nuttig maken, toch?

Misschien zou wat minder frummen helpen
Ja dames, weer genoeg gefrumd voor vandaag.

Ga een boek schrijven ofzo!
Heerlijk zo'n trap onder je kont. Dank je Jo.
Ik ben dus de enige die een boek heeft geschreven en zelfs iets gepubliceerd.
Wat goed Mefs! Waar haal je de tijd vandaan?

En wat is je onderwerp? Of is dat te herkenbaar?

Ik speel met het idee om een stuk te schrijven over speciaal onderwijs hier. Weet alleen niet hoe ik dat aan de man moet brengen - moet je zoiets eerst schrijven, of eerst vragen of ze het willen? Ik heb in het verleden wel eens een stuk voor de krant geschreven, maar dat was in opdracht.
nu heb ik geen tijd meer om te schrijven. Sindsdat ik in NL woon heb ik maar een kinderverhaal voor mefsmeid geschreven. Wat gepubliceerd is, is het ook een sprookje. Het gaat over een dromerig meisje. Na een ruzie met haar ouders vertrekt ze naar haar fantasie wereld, waar ze de koningin is.

De roman is een avontuur tijdens de eeste kruistocht.
Leuk zeg!

Ik zou er gewoon meer tijd voor moeten maken. Ben denk ik ook niet ambitieus genoeg. Zoals dat interview onlangs, dat heb ik zelf geschreven, maar de credits gaan naar de redacteur die me vroeg. Nou wilde ik in dit geval ook anoniem blijven, want ik wil de echte naam van De Zoon er niet aan verbinden, maar het is wel kenmerkend voor wat er met mijn ideeën gebeurt. Vaak vind ik het belangrijker dat het wordt uitgevoerd, dan dat ik ook de credits krijg. Daar moet ik dus aan werken
Goede morgen!

Koffie, grijs en nat buiten, maar ik heb wel goede zin vandaag, ondanks dat dochter weer aardig opspeelt.....
Arme dochter. Ze zit zichzelf wel in de weg hè?

Maak er iets moois van vandaag!
Nogal Yette, nogal, maar wel een fijne morgen gehad met z'n allen, gelukkig maar.
Dat is fijn, Bloem. Gaat het met Zoontje nog steeds goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven