A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Nog wat
Ook interesssant.

En nu hou ik op, trusten!
Hee Dee, dank je wel voor al je links! Heb al wat gelezen maar had vandaag ook andere dingen te doen dus zal morgen nog wel even verder lezen.

Ik vind het superinteressant maar zal om die kippenbotten te crashen iets van een keukenmachine of zo moeten hebben vermoed ik.

Heb wel alvast gisteren de hond de vitaminen gegeven die ik in huis had en zowaar, hij liep vanochtend een stuk beter dan gisteren! Is even afwachten hoe het de komende dagen gaat of dat het een toevalstreffer was.

Ik wil me er, ondanks dat onze hond ook al bijna 14 is, me er in verdiepen want als ik het leven voor hem leuker en beter kan maken dan doe ik dat graag.

Zag dat die Duck natuurvoeding alleen bij postcodes 1000-pakweg 4500 te koop is?? Wat gek, dus niet in het noorden en oosten? Zou er een deel van de lijst weggevallen zijn of is het alleen in het westen en zuiden van het land bij oa pets place te koop en hier niet?

Maar eens even mijn licht bij de pets place hier opsteken.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Jawel hoor, toets je plaatsnaam maar in, heb ik net even gedaan (als ik het goed onthouden heb) en is bij jou in 2 winkels te koop.

Volgens mij kreeg ik ook geen goede lijst met postcode invullen op mijn postcode, maar wel met plaatsnaam.

Hier dus ook oude hond, maar hee, het is nooit te laat om te beginnen niet waar

Volgens mij moeten ze die kippenbotten gewoon zelf verslinden (van "niet dragende botten" zoals nekken enzo geloof ik...), maar ik weet niet of ik dát zie zitten.

Ik hoop dat die vitaminen echt verschil hebben gemaakt bij Bo. De hond van mijn collega krijgt paracetamol (geloof ik... of was het nou ibuprofen, ik weet het verschil nooit zo, in ieder geval gewoon mensen medicijnen) tegen stramme ledermaten, en als die pillen per ongeluk in het weekend op zijn dan is dat meteen te merken!
Dank je wel, ook voor je mail! Gisteren lukte het gewoon niet, gaf de site geen resultaat maar als ik nu onze plaatsnaam intyp wel.

Bo heeft een speciale pijnstiller die ik hem elke dag in zijn wang inspuit, het is nogal duur en ik vroeg me ook al af of ik hem niet gewoon iets anders zou kunnen geven maar ja, dat doe je ook niet zomaar.

Merkte jij veel verschil toen je hond over ging op Duck voeding? En ga je zelf het dieet wat je vriendin haar hond geeft ook proberen?

Die bezigheidstherapie in de vorm van een schenkel lijkt mij ook wel wat. Ga ik ook eens naar kijken. Gewoon ongekookt geven dus?
Collega had eerst ook dure pijnstillers, maar kreeg toen van een bevriende dierenarts te horen dat dat helemaal niet nodig was en dat hij gewoon over kon gaan op paracetamol (of ibuprofen dus, ik zal het even navragen, wat hij nou precies geeft).

Dat spuiten lijkt me trouwens wel lastig zeg.

Mijn hond krijgt nog niet zolang Duck, pas een half jaar ofzo, en dan maar iets van 2/3x per week, echt alleen als een soort verwennerij. Ik ben het nu langzaam aan het mengen met zijn brokken, hij krijgt het nu dus pas een paar dagen lang half om half en dan steeds iets meer (die zak brokken moet op, ons bin zuunig he ). Dus ik merk nog niet echt verschil, maar hond van vriendin dus wel, zij is er al verder mee. En ik ga dan idd dieet wat vriendin doe ook proberen. Ik hou je op de hoogte.

Schenkel idd ongekookt geven.

Slaap lekker!
Oh ja, mijn hond krijgt Eukanuba brokken, ik las dat jij Prins geeft. Dat doet collega ook en dat schijnt wel een erg goed voer te zijn. Ik heb ook ooit willen switchen van Eukanuba naar Prins maar dat is hier dan weer niet echt in de buurt te krijgen. Wel in woonplaats, maar echt een uithoek en dan ook nog niet in een gewone winkel maar een soort privé adres, dat was me dan weer teveel moeite
Mijn vader is laatst, na enthousiaste verhalen (overigens niet van mij ) ook overgestapt op Prins brokken. Hij is er ook heel erg enthousiast over en vertelde het. Toen gaf ik aan dat onze hond die brokken ook al heel wat jaren krijgt.

Met Prins is 1 van de dingen die je bij de hond ziet een mooie vacht.

Ah ja, privé adres, weet niet of ik dat wel zou doen. Pets Place verkoopt in onze woonplaats Prins brokken.

Maar hee, jij woont toch niet zo ver van Tweeling? Op de site van Prins zie ik dat hun voer (niet bij kroondealer klikken maar bij verkooppunten) klik hier voor verkooppunten bij jullie op meer dan 1 plek te koop is.
Hai dames

Mijn hond kreeg Prins (kregen we van 't dierenasiel mee) maar ik ben over gegaan op Pedigree. Tussendoor goedkoop Aldi/Lidl spul geprobeerd, maar toen had hij ineens veel jeuk enzo. Pedigree bevalt goed. Ik denk niet dat ik overga op 'raw food' voor de hond. Lijkt me een hoop werk en hier doet ie het ook goed op, tenslotte. Ben sowieso nooit zo'n fan van rauw vlees. Misschien dat ie van 't zomer wel een ongekookt bot kan krijgen in de tuin, maar dat ie met rauw vlees in de kamer gaat liggen, lijkt me niet fijn.

Thee wat een toestand zeg! Kun je de kosten van zo'n taxi nog terugkrijgen via OV kanalen? Omdat je normaliter wel teruggekomen zou zijn? Beterschap!
Later is nu
Nee, rauw vlees in de kamer gaat 'm hier ook niet worden

Best populair dus, dat Prins! Ik woon idd een paar straten bij Twin vandaan en heb even de postcodecheck gedaan...nu bij 2 winkels te koop, thanks. Het is jaren geleden dat ik er toen naar op zoek ben geweest, daarna nooit meer. Zal ik dan gewoon op Prins (ik wil steeds Prince typen, my all time favorite artist) overgaan, lekker makkelijk ;-p

Het is hier heel mistig, wat een somber weer.

Dan maar even een cheer
Dat rijmt!

(en wat een traag forum....)
Dat rijmt!

(en wat een traag forum....)
Zitten we nu al bijna een pagina over hondenvoer te kletsen?

Er staat weer eens een paars/aubergine kleurige piemel --->>

Prince dan maar!

Purple rain
Oooh, geweldig filmpje, dank! Cool dat je dat gevonden hebt want heel veel dingen van Prince op Youtube spelen niet af omdat hij ze niet op Youtube wil hebben (zei 'ie zelf tegen me ). Ik ben weer even helemaal terug bij concert van vorige jaar, zó gaaf was dat. En Prince zo sexy met z'n korte haar, pffff, krijg het er weer warm van...

Zou Prince ook een paars/aubergine ......nee, nee, nee, niet visualiseren

Ja, je zou er honger van krijgen (van dat gepraat over hondenvoer )
Wat gaaf zeg, via jouw Prince link doen wél heel veel filmpjes die ernaast staan het ook!! Dank je wel!
Volgens mij is dat een kwestie van genieten zo lang het er staat en tot ze het weer allemaal weg laten halen. Tenminste zo was het tot nu toe.

En hahhahaa Prince met die paarse/aubergine...

En de honger
Oh je wist dat van Prince/YouTube. Ben jij ook fan? Of weet je gewoon veel .
Haha ja ik weet gewoon veel.

Dus was ook verrast te zien dat er nu wel wat te horen was. Hele grote fan ben ik niet, maar vind het wel erg leuk.

Jij bent wel Grote Fan? Ja vast vanwege het concert waar je naar toe was, gaaf trouwens dat je daar bij was.

Ja, ik ben een Hele Grote Fan. De laatste keer was ik in 1998 geweest, dat concert vond ik een beetje tegenvallen, veel nieuwe nummer die helemaal geen hits geweest zijn en die ik ook gewoon echt niet leuk vond. Maar de laatste keer vorig jaar was echt geweldig, alleen maar hits van vroeger, we kwamen echt euforisch de concertzaal uit

Voor 1998 ben ik ook een paar keer geweest, waren ook allemaal erg goed. Zelf een keer een nacht bij het stadion gebivakkeerd om kaarten te scoren. Dus ja, grote fan
Wauw een nacht bij het stadion gebivakkeerd ja dan ben je een Echte Fan, leuk!

Naar aanleiding van alles wat ik gelezen heb op barfplaats heb ik voor de hond smuldier (diepvries, appie 0,46 cent) gekocht.

Stinken, echt vreselijk. Vriend geeft het de hond nu want ik kan er slecht tegen. Maar goed, hond vind het heerlijk en staat erbij te blaffen dat ie nog meer wil.

De schenkel ga ik vandaag of morgen nog een keer proberen, gisteren stond ie er alleen maar tegen te blaffen, echt keihard. Hij wist gewoon niet wat ie daar mee moest.

Een ander bot heeft hem wel uren kauwplezier gegeven.
Ander onderwerp dan hondenvoer aansnijden?
Hahaa!

Wat een koopje, bij de AH. Dank voor de tip.

Hoewel dat stinken me dan weer een beetje tegenstaat... is het pens= )oh, leestekens doen het hier niet, ben bij ouders'.

De smaken die ik tot nu toe van merk Duck gehad heb stinken niet.

Schenkel heb ik nog niet geprobeerd, doe ik in de zomer wel als hond in de tuin kan. Hoe doe jij dat dan, hond op balkon of gewoon alleen in de keuken. Ik heb een open keuken dus dat kan bij mij niet.

Ik ben nu dus half half brokken en vers doen, en dan steeds een beetje minder brokken en meer vers. Gisteravond vergeten vers uit de diepvries te halen, dus vanochtend alleen brokken. Ik zet het neer, zit ´ie me even aan te kijken, hahaha, het was echt komisch. Echt een blik `er mist hier iets `)normaal valt ie meteen aan op z´n brokken. Uiteindelijk gingen ze toch op.

Later, nu Boardwalk Empire kijken.
Hahaha die P zo verontwaardigd dat hij alleen brokken kreeg, ik zie het zo voor me

Ik moet bekennen dat teckel nog steeds zn brokken krijgt, heb nog geen vers voer gekocht:)

Dat Prins klinkt ook erg goed, als het allemaal waar is wat op de site staat.

Ik heb vandaag met een vriendin in het park geluncht, wel leuk (zeker met dit weer;) om de baasjes met hond van achter glas te zien:)))
.
Avond! Zo, wat een lange avond heb ik ineens, nu mijn beide hondenuitlaatvriendinnen er niet zijn. Alles al gedaan en ik zit al onderuit gezakt, normaal pas een uurtje later.

Gaan jullie stemmen morgen? Wel doen hoor. Ik ga stemmen op een oud middelbare school klasgenoot. Zat de lijst afgelopen weekend te bekijken en kwam ineens een bekende naam tegen. Gegoogled en zijn visie sprak me wel aan, dus mijn stem heeft hij.

Ga jij ook weer tellen Dream? (of de hele dag zitten?). Ik ook (tellen dan).
Dee, oh da's leuk dat je een oud klasgenoot tegenkwam op de lijst. Is ie ook van een partij die je aanspreekt?

Lekker en leuk Twin dat je met een vriendin geluncht hebt!

Ik weet niet of smuldier echt een goede oplossing voor onze hond is, hij heeft het zaterdag gehad en sinds zondag is ie ziek. Diarree, overgeven.

Misschien was het een verpakking die niet goed was maar jee kwart over 4 's ochtends al van alles opruimen word ik niet blij van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven