Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Viel het tegen?
Nee, het was een Extra Reden om die 17 anderen weg te pesten
Ik heb ook aantal keer huis kunnen hebben terwijl ik tussen 10 en 20 stond. En voor dit huis weet ik het niet eens meer, misschien wel hoger dan 20. Er kan voor die 18 altijd wat tussenkomen. Ze hebben alle 18 ook op andere woningen gereageerd waarschijnlijk en sommigen gaan uit elkaar of die ene wordt ontslagen of ze willen toch liever dichterbij de zee/stad/weetikveel wonen.
Ik heb ook aantal keer huis kunnen hebben terwijl ik tussen 10 en 20 stond. En voor dit huis weet ik het niet eens meer, misschien wel hoger dan 20. Er kan voor die 18 altijd wat tussenkomen. Ze hebben alle 18 ook op andere woningen gereageerd waarschijnlijk en sommigen gaan uit elkaar of die ene wordt ontslagen of ze willen toch liever dichterbij de zee/stad/weetikveel wonen.
Ik ging leuke sokjes zoeken om te breien maar ik vind toch leuke!!

en

Die cowboysokjes zijn cool!
Cowboysokjes

Trav, door jouw post heb ik het huis alweer opnieuw ingericht

Vanochtend stonden we trouwens ineens op nummer 12 in plaats van 18! *is verder helemaal niet obsessief met dat huis bezig*
Oh, dat gaat goed, Erwt! Zes plaatsen in één nacht! *duimt mee*
Kijk, dat bedoel ik!! Gewoon blijven inrichten hoor!
Uit mijn rapport van klas 2;

Travis, wat gaat 't allemaal fijn,

lieve poppedijn,

verder geen commentaar,

Lekker vakantie vieren maar!

klas 3

Een goed rapport, vooral het taalgedeelte.

Concentreren op een bepaalde les is moeilijk op te brengen, de buren worden er spoedig bij betrokken.

Rapport mavo 3;

Bevorderd wegens gedwongen vakkenkeuze

Een 4 voor Duits, een 3 voor Wiskunde
En van oude consultatiebureaukaart:

Met 2,5 maand lekker aan de halve beschuit met sinaasappelsap en 4 druppels AD

En op mijn 6e woog ik pas 20 kilo. Het valt best mee met Nemo.

Zat ook nog een heel diarreedieet in dus ook dat heeft hij dus niet van een vreemde.
Heb je foto ook gevonden? Want die was je vast aan het zoeken
Whahaha nee dus. Mijn moeder had lekker opgeruimd. Dus ik ging met een enorme tas vol papieren weer naar huis.

Maar ik ga nu meteen even kijken of ik makkelijk bij dat boek kan.
Gevonden en ik moet nog meer lachen;

4 maanden; ik plas op de pot

13 maanden; geen luiers meer, helemaal zindelijk.
Echo?
Hahaha, Trav

*gaat ook eens zoeken*

Ik kwam wel ooit een stukje uit de schoolkrant tegen. Ging over Kerst. "Als ik een kerstboom was". Iedereen van die zoete verhaaltjes over lichtjes en kadootjes en ik schreef:

ik stond fijn bij mijn familie in het bos. Ze kwamen en hakte me om en smeten me op een wagen. Ze zetten me in een kamer. Ik was helemaal alleen zonder mijn familie. Ze hingen ballen in. Toen was het Kerst en dat was wel fijn (toch ergens stomme Amerikaanse invloed) en daarna gooiden ze me op straat en ging ik dood.

Last van de donkere dagen voor kerst?
Whahaha Inad, geweldig verhaal!

Chica zat trouwens echt niet achter het paardje verstopt. Wel een leuke dag gehad

Kezzje, wer bisto famkje?
Ich bin hierrrrr!
Wij hadden op de basisschool ooit met kerst een gecihtenwedstrijd en die had ik gewonnen. Toen mocht moest ik tijdens de kerstviering mijn gedicht opzeggen op het podium. Natuurlijk kende ik het uit mijn hoofd! Ik kon het zelfs achteruit, in het Engels en in braille. Maar de plankenkoorts sloeg toe... Na de eerste regel trok ik het spiekbriefje uit mijn broekzak tevoorschijn en de hele zaal lag dubbel van het lachen. Ik ben het podium afgestormd en heb heel hard zitten huilen in de gang. Ik kan me het rotgevoel nog zó voor de geest halen.
Ach gossie, wat gemeen!!

Je plaatjes gaan morgen op de bus!
U is lief!

Wat stom trouwens dat Chica niet achter het paardje zat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven