Woudrichem,is het wat?

27-02-2011 17:04 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een leuk huis gezien in Woudrichem,wie woont daar of is daar bekend?Is het leuk daar,heb je er een gezellige dorpskern bv.En hoe zit het met scholen bv.Kortom wie heeft er informatie over Woudrichem?
Wat ik weet over Woudrichem is dat het klein is en er weinig te doen is. Verder ligt het tussen meerdere kleine dorpskernen. Ik denk je er zelf sfeer moet proeven omdat ik niet weet naar wat voor sfeer je op zoek bent.

Volgens mij zijn de scholen in de gehele omgeving daar Prothestant Christelijk.
Ik. Mijn nicht woont er, maar gaat verhuizen, mist haar eigen dorp.

Volgens mij is het best leuk wonen, je hebt er alles wat je nodig hebt, en overal dichtbij.
Ze hebben er ook een bioscoop haha
Heb je dat huis in de nieuwbouw gezien?
Je hebt er weinig, maar bent wel snel in grote steden zoals Breda, Utrecht en Rotterdam in een half uurtje..
quote:lieveke79 schreef op 27 februari 2011 @ 17:34:

Heb je dat huis in de nieuwbouw gezien?Nee niet in de nieuwbouw,het is een vrijstaande woning.daar zijn we ook naar op zoek eigenlijk..
Waarom loop je niet eerst eens een rondje door het dorp heen dan?
Kom je zelf uit een hele andere hoek van Nederland?
Gaaf! Er is best wel wat te doen. Leuke pannekoekenboot, je kunt er lekker wandelen langs het water.
quote:Star schreef op 27 februari 2011 @ 17:37:

Waarom loop je niet eerst eens een rondje door het dorp heen dan?Ha,ha ja dat zijn we ook van plan.We gaan zaterdag het huis bezichtigen..Spannend,heb er zo.n zin in.
quote:julia7 schreef op 27 februari 2011 @ 17:43:

Kom je zelf uit een hele andere hoek van Nederland?Ja kom zelf uit de buurt van Gouda.Maar we zijn het een beetje zat hier kwa wonen.En we willen vrijstaand gaan wonen,en dat is hier niet te betalen nl.
je hebt er ook een leuke openbare school. (gaan mijn kids heen, en ik woon niet in Woudrichem)

Met het voetveer zit je zo in Gorinchem.

En redelijk snel op de snelweg met de auto.

Inderdaad een keileuke servicebioscoop. Maar de dorpen er omheen zijn klein en (in mijn ogen) bekrompen.
Oeh Gouda, het is wel heel anders. Het is een stuk rustiger in Woudrichem. In het vestingstadje kun je lekker uiteten, best veel verschillende restaurantjes.
Het is een klein dorpje waar weinig te doen is. Maar wel veel grote steden eromheen. Maar het is wel een ons kent ons gebeuren geloof ik. Het heeft iig veel uitstraling en als je van oude steden houdt, .
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
quote:Nicky40 schreef op 27 februari 2011 @ 17:50:

je hebt er ook een leuke openbare school. (gaan mijn kids heen, en ik woon niet in Woudrichem)

Met het voetveer zit je zo in Gorinchem.

En redelijk snel op de snelweg met de auto.

Inderdaad een keileuke servicebioscoop. Maar de dorpen er omheen zijn klein en (in mijn ogen) bekrompen.Haha daar heb je gelijk in, dat het bekrompen is. Maar in het dorp ernaast hebben ze wel een leuk tuincentrum. Woon jij in zo'n bekrompen dorp? Dat je er niet woont zeg je
www.woudrichem.nl
quote:lieveke79 schreef op 27 februari 2011 @ 17:50:

Oeh Gouda, het is wel heel anders. Het is een stuk rustiger in Woudrichem. In het vestingstadje kun je lekker uiteten, best veel verschillende restaurantjes.Het is een klein dorpje bij gouda,Bodegraven.is ook heel rustig.Vooral op zondag,geen ruk te doen.Val echt in slaap hier op zondag.Nee het voornaamste voor ons is vrijstaand wonen,we wonen nu in een rijtjes woning.
Staat het huis in de polder? Denk niet dat je dan zoveel met ons kent ons te maken hebt.
oh ja, en een gezellige tennisvereniging hebben ze ook!

Woudrichem zelf is niet zo bekrompen denk ik hoor. Als je een beetje moeite doet kom je er wel tussen hahaha.

En ja lieveke79 ik woon idd in zo'n bekrompen dorp.

Maarrrrr ik heb wel weer een heerlijk huis op een mooie plek. Dus het is maar net wat je wilt he?
In Woudrichem is ook niks te doen op zondag. Alles is dan dicht. Zo sluit de frietzaak bijvoorbeeld al om 7 uur haha. Maar op zich is er al meer te doen dan vroeger. Er is nu ook een Lidl, er zit een goedlopende sportzaak, een drogist, meerdere kapsalons. Maar qua kroegen is er niks te beleven. Gorinchem is dichtbij met de pont een kwartiertje, Breda 20 min met de auto en Utrecht en Rotterdam zijn ook goed te bereiken via de A27.
Bodegraven ken ik wel, woont ook familie van me. Volgens mij zit er niet oveel verschil in. In Woudrichem ijn de restaurantjes wel open op zondag volgens mij. Maar in de dorpen ernaast niet.
Ik woon er ook dichtbij. Hier ook een bekrompen dorp, maar tegenwoordig wel meer winkels hier haha. Je moet het toch zelf maken he.
Woudrichem heeft er toch maar een paar? Een chinees, een kebab tent, de pannekoekenboot en dat ene nieuwe op t water.
quote:lieveke79 schreef op 27 februari 2011 @ 18:01:

Ik woon er ook dichtbij. Hier ook een bekrompen dorp, maar tegenwoordig wel meer winkels hier haha. Je moet het toch zelf maken he.Giessen, Rijswijk, Werkendam of Sleeuwijk? Andel? Uitwijk? Almkerk, Uppel uh..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven