Thuis!
zondag 27 februari 2011 om 17:29
Ja we hebben nog geroepen maar nee.
Heb nog nooit zoveel geitewollensokken in 1 museum gezien trouwens.
Ben een schema aan het maken voor de komende vakanties, pfff dat valt nog niet mee om te bedenken wat ik wil, wat het beste is voor Nemo en wat er uiteindelijk zal kunnen. Dus verzin steeds 3 opties maar nu ben ik op.
Tijd voor Hemaworst.
Heb nog nooit zoveel geitewollensokken in 1 museum gezien trouwens.
Ben een schema aan het maken voor de komende vakanties, pfff dat valt nog niet mee om te bedenken wat ik wil, wat het beste is voor Nemo en wat er uiteindelijk zal kunnen. Dus verzin steeds 3 opties maar nu ben ik op.
Tijd voor Hemaworst.
zondag 27 februari 2011 om 17:44
zondag 27 februari 2011 om 18:06
zondag 27 februari 2011 om 18:17
C. was maandag voor het eerst naar de vakantieopvang. Mijn moeder vond het zo sneu, dus die ging haar om 13.00 halen. Wilde ze niet mee. Starman haar om 15.30 halen. Wilde ze weer niet mee. Ik heb haar rond 17.00 aan haar haren mee moeten sleuren
Maar goed, vier dagen wel veel zes weken achter elkaar
Maar goed, vier dagen wel veel zes weken achter elkaar
zondag 27 februari 2011 om 19:12
Ja dat weet ik dus niet precies. Ik moet morgen de zomervakantie doorgeven maar weet ook niet of ze daar regels voor hebben ofzo. Dat je bijvoorbeeld 2 aaneengesloten weken op moet nemen. De vrouw die mij in gaat werken zal ook wel op vakantie gaan dus dan is het het makkelijkste als ik gelijk met haar opneem, denk ik. maar ik wacht morgen wel even af.
Kan ook een beetje spelen met de halve dagen, de ene week een hele dan de andere week vrij op die dag. Maar dus geen idee of ze zo flexibel zijn. Ik merk het morgen allemaal wel, dan heb ik voor elk scenario wel een beetje bijpassend plan.
Ze doen wel hele leuke dingen op de bso maar het is meer dat hij dan niet echt vakantie heeft gehad als de school weer gewoon begint.
Gaat trouwens heel erg goed met Nemo en zijn diarree. Heb wat kleine dingen aangepast in dieet en hij heeft de afgelopen week alleen in het begin 2x diarree gehad en eet daarbij sinds 2 dagen ineens als een bouwvakker.
Kan ook een beetje spelen met de halve dagen, de ene week een hele dan de andere week vrij op die dag. Maar dus geen idee of ze zo flexibel zijn. Ik merk het morgen allemaal wel, dan heb ik voor elk scenario wel een beetje bijpassend plan.
Ze doen wel hele leuke dingen op de bso maar het is meer dat hij dan niet echt vakantie heeft gehad als de school weer gewoon begint.
Gaat trouwens heel erg goed met Nemo en zijn diarree. Heb wat kleine dingen aangepast in dieet en hij heeft de afgelopen week alleen in het begin 2x diarree gehad en eet daarbij sinds 2 dagen ineens als een bouwvakker.
zondag 27 februari 2011 om 19:56
Ik hoor heel vaak dat kindjes niet naar huis willen vanaf vakantie BSO. Lijkt me fijn gevoel, Star.
Oja, morgen beginnen, spannend Trav.
Boel regelen inderdaad. Hoop dat je al je dagen krijgt. Kan Nemo in vakanties niet ook deels bij jouw moeder logeren? Chica is afgelopen week ma en di overdag bij mijn moeder geweest en heeft er zondag en maandagnacht geslapen. Vond ze geweldig.
Donderdag was ze met Chico naar museum van Volkenkunde (ze is echt Naturalismoe ) en zo heb ik hele week kunnen werken (oh, joy )
Kesske, welkom terug. Hoe is t met het buikske?
Oja, morgen beginnen, spannend Trav.
Boel regelen inderdaad. Hoop dat je al je dagen krijgt. Kan Nemo in vakanties niet ook deels bij jouw moeder logeren? Chica is afgelopen week ma en di overdag bij mijn moeder geweest en heeft er zondag en maandagnacht geslapen. Vond ze geweldig.
Donderdag was ze met Chico naar museum van Volkenkunde (ze is echt Naturalismoe ) en zo heb ik hele week kunnen werken (oh, joy )
Kesske, welkom terug. Hoe is t met het buikske?
zondag 27 februari 2011 om 20:01
Logeerpartijtjes zijn dan ideaal, ja! Arme Chica, Naturalismoe... Ik vrees zelfs dat ze een jeugdtrauma rijker is! "Ik moest vroegah áltijd mee naar Naturalis!"
Buikske gaat goed, geloof ik. Ik heb zelfs vandaag voor het eerst het idee dat eht wel eens goed zou kunnen gaan. Misselijk, pijnlijke borsten, en very bitchy! Buik voelt ook 'zwaar', alsof er echt iets gebeurt, daar binnenin.
Buikske gaat goed, geloof ik. Ik heb zelfs vandaag voor het eerst het idee dat eht wel eens goed zou kunnen gaan. Misselijk, pijnlijke borsten, en very bitchy! Buik voelt ook 'zwaar', alsof er echt iets gebeurt, daar binnenin.