Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja we hebben nog geroepen maar nee.

Heb nog nooit zoveel geitewollensokken in 1 museum gezien trouwens.

Ben een schema aan het maken voor de komende vakanties, pfff dat valt nog niet mee om te bedenken wat ik wil, wat het beste is voor Nemo en wat er uiteindelijk zal kunnen. Dus verzin steeds 3 opties maar nu ben ik op.

Tijd voor Hemaworst.
Dat gaat nog wat worden in de zomervakantie die 6 weken duurt

Hoe was tripje Kezz?
Oh, jij gaat komende week beginnen, toch, Trav? Ja, dan begint dus ook het geregel weer... Heb je wel zin om te starten?

Tripje was leuk, Star. Ik ga vanavond even foto's uitzoeken. Zijn er heel wat, want Vito's nieuwe hobby is fotograferen. Denk dus dat ik 80% weg kan mikken.
Ja leuk, ben wel benieuwd naar die stad!

Wat lief, klein fotograafje in spé.

Oeeee ja Trav, morgen beginnen toch? Wel deftig hoor, een Echte Baan
Ja, daar ben ik dus voor aan het verzinnen, voor alle komende vakanties.

Was je lekker even op vakantie Kezz? Nemo ook gek op foto's maken, daarom ook een camera voor verjaardag gehad. Hij maakt echt leuke foto's.
Wat wil Nemo dan allemaal? Wil je nog wel van het zomer?
Heeft Nemo een kindercamera of een 'echte'? Ik geloof dat Vito het echt heel erg leuk vindt. Alleen jammer dat hij een heleboel foto's gemaakt heeft van mij als ik net 5 minuten wakker ben. Op zich zijn ze goed gelukt, maar niet echt leuk om in zijn portfolio te stoppen.
Nemo heeft gewoon een camera. Die kinderdingen zijn volgens mij best flutkwaliteit en behoorlijk prijzig.

Geen idee wat hij wil Star maar 6 weken lang 4 dagen naar de opvang lijkt me niet echt leuk voor hem.
C. was maandag voor het eerst naar de vakantieopvang. Mijn moeder vond het zo sneu, dus die ging haar om 13.00 halen. Wilde ze niet mee. Starman haar om 15.30 halen. Wilde ze weer niet mee. Ik heb haar rond 17.00 aan haar haren mee moeten sleuren

Maar goed, vier dagen wel veel zes weken achter elkaar
Wel heel fijn dat C het naar haar zin heeft! Maar na zes weken zal dat ook wel anders zijn, vrees ik. Hoeveel dagen kun je zelf opnemen deze zomer, Trav?
Ja dat weet ik dus niet precies. Ik moet morgen de zomervakantie doorgeven maar weet ook niet of ze daar regels voor hebben ofzo. Dat je bijvoorbeeld 2 aaneengesloten weken op moet nemen. De vrouw die mij in gaat werken zal ook wel op vakantie gaan dus dan is het het makkelijkste als ik gelijk met haar opneem, denk ik. maar ik wacht morgen wel even af.

Kan ook een beetje spelen met de halve dagen, de ene week een hele dan de andere week vrij op die dag. Maar dus geen idee of ze zo flexibel zijn. Ik merk het morgen allemaal wel, dan heb ik voor elk scenario wel een beetje bijpassend plan.

Ze doen wel hele leuke dingen op de bso maar het is meer dat hij dan niet echt vakantie heeft gehad als de school weer gewoon begint.

Gaat trouwens heel erg goed met Nemo en zijn diarree. Heb wat kleine dingen aangepast in dieet en hij heeft de afgelopen week alleen in het begin 2x diarree gehad en eet daarbij sinds 2 dagen ineens als een bouwvakker.
Heb je vaste dagen bso of heb je ook een snipperkaart ofzo?
2 vaste dagen nu en dan moet ik voor 1,5 dag wat regelen elke week. Ik hoop dat ze akkoord gaan met om en om de woensdag 6 uur ipv elke woe 3 uur in de vakanties. Scheelt me toch weer een dag opvang zoeken.
Wel onhandig allemaal, maar er komt vast een oplossing toch?
Ik hoop dat ze een beetje flexibel zijn in uren en dagen beetje omgooien. En anders komt het wel op een andere manier goed. Heb ook nog geen idee wat voor uren de andere dames daar maken.
Ze zullen vast wel met je mee willen denken, dat is ook in hun belang, toch? Hoeveel mensen werken er? Er zal toch wel wat te schuiven zijn? En wellicht is de zomer ook voor hen een wat rustiger tijd?
Ik hoor heel vaak dat kindjes niet naar huis willen vanaf vakantie BSO. Lijkt me fijn gevoel, Star.

Oja, morgen beginnen, spannend Trav.

Boel regelen inderdaad. Hoop dat je al je dagen krijgt. Kan Nemo in vakanties niet ook deels bij jouw moeder logeren? Chica is afgelopen week ma en di overdag bij mijn moeder geweest en heeft er zondag en maandagnacht geslapen. Vond ze geweldig.

Donderdag was ze met Chico naar museum van Volkenkunde (ze is echt Naturalismoe ) en zo heb ik hele week kunnen werken (oh, joy )

Kesske, welkom terug. Hoe is t met het buikske?
Logeerpartijtjes zijn dan ideaal, ja! Arme Chica, Naturalismoe... Ik vrees zelfs dat ze een jeugdtrauma rijker is! "Ik moest vroegah áltijd mee naar Naturalis!"

Buikske gaat goed, geloof ik. Ik heb zelfs vandaag voor het eerst het idee dat eht wel eens goed zou kunnen gaan. Misselijk, pijnlijke borsten, en very bitchy! Buik voelt ook 'zwaar', alsof er echt iets gebeurt, daar binnenin.
Ging het weer ok werken Inad?

Goed zo Kezz, ga maar lekekr kotsen
Ik denk ook eerder een trauma dan moe hoor.

Ja logeren bij oma zit ook in mijn optieopzet Heb tot de zomervakantie nu al helemaal geregeld zonder vrij te hoeven nemen. Kan ik in de zomer lekker wel wat opnemen
Dit een leuke avatar voor je Kezz?

oooh Medium, doei doei
Medium? Kijk jij dat?

Dank voor nieuwe avatar, Trav, but no thanks!
Eerst Medium en dan Fringe, heerlijk!!!
Geen idee wat Fringe is. Moet ik dat zo laten?
Paralelle universums enzo, ik heb hem opgenomen vandaag want mijn pony zit al een week k.u.t. dus die moest even stevig toegesproken worden voor morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven