Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ohhh wat erg, gatver....dat is geen lol !

Welterusten voor staks, ik ga nu....
Ben wel benieuwd hoe de dates van LM en HM waren
Is nog wel even wakker ...

Kep echt zin in morgen ..
smsje van NZV... wat ik ga doen morgenavond , gezegd dat ik met dinnetje in t dorp blijf. Maar misschien nog de stad in ga. Hij hoopt mij nog wel ff te zien morgennacht.. Das lief

OZV smste ook wat ik ging doen morgen, ook maar gezegd dat ik in t dorp bleef, hij blijft ook in t dorp dus we komen elkaar vsat wel tegen dan.
Waar is iedereen ?
Goodmorning .. volgens mij ben ik ook besmet met t Noro Virus...

Een buikkrampen NIET normaal en mega beroerd..Alleen er komt nog niets uit(gelukkig heb ik gister medicijnen van t werk mee genomen voor t geval dat)
Och Vleer, hebben de bejaarden je aangstoken? Das wel balen zeg! Net met oud&nieuw ziek worden. Beterschap meid!

Verder wel rustig hier...
Mhh dat zou balen zijn Vleer!

En Miranda, mijn 'date' was weer gezellig. Al zou ik het niet echt daten meer noemen wat wij doen haha. Eerst even gegeten na het voetbal en daarna naar mij. Lekker op de bank voetbal kijken, nog een stukje film...

Vanmorgen hem naar huis gebracht toen ik ging werken. Meteen ff mijn spullen daar neergezet, want vannacht (morgenochtend/ middag dus ), blijf ik bij hem slapen.

Nu dus nog aan het werk, hoopte dat ik eerder naar huis kon, maar het wordt eerder later... Het zal op zijn vroegst 6 uur zijn voordat ik thuis ben, dan meteen ff iets eten en douchen en dan alweer weg om me samen met vriendinnetje op te tutten (ideaal want ze is visagiste ). Va 22 uur zijn we welkom voor het besloten feestje in de kroeg, va 00.30 uur is iedereen daar welkom en dan komt LJ ook! Ik had een paar weken geleden echt niet kunnen vermoeden dat ik nieuwjaar met een lekkere vent zou vieren!
Goedemiddag allemaal,

Vleer: Vervelend voor je...hoop dat het voor vanavond wat rustiger is in je maag.

HM: Heb het al eerder eens gepost hier: Maar ik ben echt heel blij voor je....LJ die je dit jaar leerde kennen en dat het lekker gaat tussen jullie, al merk ik weinig afstand van LJ Hoop dat je samen met LJ van 2008 een erg leuk jaar gaat maken!

Dit zal mijn laatste post van het jaar 2007 zijn, ik wens iedereen een fantastische avond toe met veel gezelligheid....maak er wat moois van!

Tot volgend jaar!

Xan
Xan thx voor je lieve woorden

Jij ook een hele leuke avond en tot next year!!!!
Grrr, ik wil leuke dingen doen, maar zit op mijn werk terwijl mijn werk (lees de pubers) weg is! Pas rond half vijf komt er nog eentje terug, die mag dan meteen weer vertrekken, ik moet er dan nog eentje oppikken en ergens anders afleveren en dan kan ik ook naar huis! Maar ik mag hier dus nog twee uur zitten lammen... Eens kijken of ik mezelf nuttig kan maken....
Ook van mij even een laatste berichtje voor 2007

Allemaal een gezellige en leuke avond vanavond en OP naar een leuk nieuw jaar (ik heb er wel vertrouwen in )!

Tot in 2008
Peas on earth!
Iedereen een hele fijne jaarwisseling en een super goed begin van 2008 !!

Tot volgend jaar

(maar misschien nog tot straks haha)
Lieve allemaal,

Veel plezier vanavond en maak er een mooi, gezellig, liefdevol 2008 van,

veel geluk & gezondheid toegewenst !

Ook vanuit mij alvast de beste wensen! Iedereen veel plezier en een mooie start van het nieuwe jaar toegewenst!!!

Vleer heb al fles champagne op en fles rode wijn samen met de buurman onder t mom van : voor t eerst sinds 10 jaar weer een oud&nieuw in Drnethe
Fijne avond allemaal en natuurlijk voor iedereen een liefdevol nieuwjaar gewenst!

Vleer, Norovirus, das lastig! Bij mij op het werk ook heel erg rond gegaan, duurde vaak maar 24 uur, dus ik hoop dat jij het met medicijnen nog goed kan onderdrukken. Kan je morgen ook zeggen: nee, ik heb geen kater, ik kots van het virus!
Jullie ook allemaal de beste wensen!!!

Speciaal voor pop : "de beste wensen van Mrdate"
Pop- t is nog niet doorgezet maar ik heb hier immodium en primperan liggen ik kom de nacht wel door mocht t komen opzetten
Lieve mensen,

Ik ga zo naar mijn vrienden, dus ook ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een gezond, liefdevol en bruisend 2008!
Vleer heb nog druk programma .. in bad , pokeren, naar buren of naar zus ben er nog niet over uit.. Bij buren is t gezellig denk want er komt leuke vent daar :P:P:P:P

iets te jong maar daar voel je niets van volgens vriendin ..

Na half 1 t dorp in waar ik vriendin opzoek die ook dan al net als Vleer in staat van ontbinding zal zijn
Is net heel ernstig ongeluk gebeurd voor ons huis op de snelweg. Er is hier zulke dichte mist je ziet echt niets wat er 3meter verder staat. Autos tegen elkaar aan geknald , alles staat stil .. En niks kunnen zien

Politie kwam bij ons om dekens en water vragen. Heb nog geprobeerd om een glimp op te vangen , maar zag alleen grote bouwlamp en zelfs daarmee zag je niets .

Maakte nog de opmerking dat ik maar lopend ging vannacht , politie zei dat ik zelfs lopend niet veilig ben. Nouw dat word nog wat vannacht
Iedereen de allerbeste wensen voor t nieuwe jaar

Wat een mist wat een mist.. Lopend van mijn straatje naar t dorp , ik liep sneller dan de autos reden haha

had maar 1 a 2 meter zicht.. Doodeng was het..

Paar keer de sloot in gewandeld , maar goed uiteindelijk vriendin gevonden op straat na 100x geschreeuwd te hebben omdat ik niets zag.

En maar wijn drinken en stug doorblijven drinken.. vervolgens maar paar glazen cola gehad aangezien ik nogal baldadige dingen ging uitvreten.. en broodje nuchter inmiddels.. (geen koppijn hoeraaaa)

Terugweg nadat we 20 huizen langs waren geweest om de beste wensen te zeggen , kwamen we 2 jonge jongens tegen die met hout aan t slepen waren. Gingen vuurtje maken , mooi want we hadden t barre koud.. Heulll gezellig bij t kampvuur gestaan. En toen was Vleer zooo moeee dat ze naar huis ging fietsen.(fiets kwam ik ook ergens tegen ) Onderweg bijna onderuit gezeild omdat t glad was, paar aardige mannen konden mij opvangen en hebben we nog ff pulle geschoten .. Heull handig in de winkelstraat waar t mega gehorig is.. Toen er een ruit sneuvelde van de supermarkt is Vleer maar snel naar huis gefietst..

En nu lekker mijn bedje in , heerlijk slaaaaaapeeeen ..

Oh Vleer heeft heuuullll veuullll telefoontjes gekregen van lieve vriendjes en vriendinnetjes uit Amsterdam en Curacao.. Heeeeel blij mee
Nouww ben ik de enige die en laat op bed lag en ook nog es heeull vroeg uit bed is ?

Vleer heb vannacht toen ze thuis was paar smsjes naar vrienden gestuurd dat ik aan ze dacht...Vleer werd gelijk gebeld door vele dat ik volgend oud&nieuw echt met hen weer moest gaan vieren. Zonder mij was t blijkbaar niet zo leuk.

Vleer helemaal happy in slaap is gevallen na eerst samen gejankt te hebben aan de telefoon met haar 2 beste vrienden, omdat we elkaar zo vreselijk missen..

My Best Friends .. super begin van 2008
Hey Vleer, ik lag ook laat op bed, maar was er niet zo vroeg uit!

Wat een mist he? Ik vond het vreselijk raar, je zit op de fiets, je ziet 2 a 3 meter voor je, en je hebt geen idee waar je precies bent, das toch eng. En moeilijk zoeken naar de kroeg. Was het ongeluk ernstig? Of alleen blikschade? Denk dat er vannacht weinig hulpverlening op tijd is geweest.

Heb nog met een vriendin wegens onze dip 2007 symbolisch weggegooid, door een lege champagnefleskeihard weg te smijten, erg he? Was echter wel een fijn gevoel!

Speciaal voor pop : "de beste wensen van Mrdate" Dank je, waar heb ik dit aan te danken?

Kwam nog een ex-scharrel tegen in de kroeg, en dat is toch wel zo'n eikel, zo'n type wat zegt wat jij graag wilt horen. Ik ben er inmiddels op bedacht, maar hij bleef om me heen hangen, ondanks dat zn vriendin dat toch niet zo'n leuk plan vond, haha! Nou ja, het leverde gratis bier op, das altijd mooi!

Zo, nu ga ik mn verwarming hoger opstoken, ik heb het koud (en dat komt door mn kater denk ik, hoewel die vorig jaar erger was!)

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven