Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ Alive, ik heb nog niets gehoord, maar wat ik weet dat hij vandaag is begonnen met zijn coschappen. Had een klein kunstje geweest om hem succes te wensen maar dat doe ik dus niet. En ja, hij ging wat dat aan gaat erg snel, weet niet, zegt het iets, is dat serieus denk het op een bepaalde manier wel.. Maar ja ik doe net alsof ik gek ben.

Is zelfs het beniewd zijn al niet teveel als we net contact hebben? Niets denken en vanzelf maar zien heb ik zoiets.

Je wordt anders snel teleurgesteld, denk ik.

Maar goed dit is de eerste van een datingsite waar ik zo'n contact mee heb dat ik denk die wil ik wel zien!

Wat als mr Black opduikt Alive?

Dan zou je het contact wel weer oppikken?

Theo, ik vind dit zo leuk om te lezen.

Mijn meneer gaf aan dat ik in zijn hoofd zit, dat hij zich niet kan concentreren en nu dat van jou te lezen is een les voor me, dat niet enkel wij de spanning zo ervaren.
Mr. Black zal ik sowieso over een kleine twee weken weer zien bij een gezamelijke activiteit zullen we maar zeggen. Waar overigens mijn hyves contact ook regelmatig verschijnt.. Dus dat kan nog leuk worden. Haha

Zal mr. black dan niet negeren. Nooit gedaan. Als hij weer wilt afspreken zal ik naar zijn bedoelingen vragen en herhalen wat hij eigenlijk al weet.
Ok, als iemand niets meer, of heel weinig van zichzelf laat weten haak ik eigenlijk af.

We zullen het hier dan wel lezen wat het wordt, toch?
quote:Daisy376 schreef op 28 februari 2011 @ 15:42:

Theo, ik vind dit zo leuk om te lezen.

Mijn meneer gaf aan dat ik in zijn hoofd zit, dat hij zich niet kan concentreren en nu dat van jou te lezen is een les voor me, dat niet enkel wij de spanning zo ervaren.

Leuk om te horen, ik leer ook van jullie ervaringen Daisy! En ja, ook wij mannen hebben die spanningen en onzekerheden hoor!

Ik hoop voor je dat je Co iets van zich laat horen. Lijkt me een kleine moeite als je toch al in zijn hoofd zit.
Denk ook niet dat het ooit nog wat gaat worden met Mr. Black. Dan moet hij zijn manier van contact houden wel ineens heel rigoreus veranderen. Wat ik zo 1, 2, 3 niet zie gebeuren. Maar om hem te negeren vind ik ook weer overdreven en onnodig. Contact zo is ook prima. Hij blijft een schatje wat lekker kan blozen. Haha! Had hem graag beter leren kennen.

Op zich kan ik me voorstellen dat je co even wat anders aan zijn hoofd heeft als hij net start, en jij daardoor even lager op zijn prioriteitenlijst komt.

Als ik wist dat hij ergens ging starten dan had ik er wel een berichtje aan gewijd om hem succes te wensen. Of ik iemand al lang ken of niet. Maar ja, that's me.
Zou er ook niets meer van verwachten Alive, als hij nu al weinig laat weten en geen moeite doet, zegt dat ook wel iets voor wat betreft de toekomst.

Je verdient wel meer dan dat, lijkt me.

Ik zou hem niet negeren maar gewoon oppervlakkig hallo hoe gaat het, en meer niets.

Je weet met hem dus niet waar je aan toe bent.

Ik wil eigenlijk niet pushen in mijn contact met de arts to be, ben van mening dat het van 2 kanten moet komen.

MAAR houd wel rekening met zijn studie en nu dan die coschappen hoor.

Ik heb hem van de week ook aangegeven dat hij trots kan zijn op wat hij tot nu toe heeft gepresteerd.

Ik zou evt, maar daar moet ik even over nadenken, een mailtje kunnen sturen hoe was je eerste dag?

Zou ik daar mee scoren?
bij mij wel hoor!
Ik heb iets gestuurd, ik zou het ook leuk vinden als iemand aan me dacht.

Heb gevraagd hoe het met hem gaat, en dat ik erg benieuwd ben hoe de eerste dag van zijn coschappen is verlopen.
en ondertussen wat teruggehoord Daisy? gewoon normaal mailtje toch met hoe zn eerste dag was??

pffff ik haat mijn voorgevoel.. ik wist dat mr. 3 van RP af was sinds zaterdag, dus ik was happy... keek ik tja ik weet het via mn fake account dat hij dus er weer op stond, weliswaar met foto op aanvraag...maar toch niet leuk! gistermiddag wilde hij me graag zien en was geweest en dan dit weer, ik weet het gewoon niet hoor.erop eraf...wat wil hij nou?
He Miepie, denk dat je aan mijn raad weinig hebt...ik heb natuurlijk hetzelfde gehad met vage man; en ik kan er niet mee omgaan! Ik wil exclusiviteit in een relatie, ik wil me bijzonder voelen, en als ik dat niet heb/voel; tja, dan houdt het op voor mij!

Maak geen prioriteit van iemand voor wie je slechts een optie bent....was in die tijd toch wel mijn motto..

Knuffel...
Ik ben het eens met rara, heb ook gechat met een vrouw waarbij ik de optie was, niet leuk, en uiteraard ook niet de basis voor een volgende relatie. En over dat bijzonder voelen waar rara het over heeft, ja, dat hebben de mannen ook :-)

vandaag rond etenstijd nog even gekeken, en ja, ze was er ook weer (en om dezelfde reden).. straks weer chatten dus!

Gek eigenlijk dit gebeuren, maar wel leuk! Voel me 20 jaar jonger
PFFF dank jullie... ik vind het erg moeilijk...

gen idee wat ik nu moet doen, als we tussen de dating/relatie fase zit,waarom dan? is het de nieuwsgierigheid? ben ik dan zo naief?
@ Daisy: Tuurlijk scoor je daar mee! Kans dat je niks hoort, hooguit een dank je oid, maar wel dat hij er een goed gevoel bij krijgt. Dat hij het waardeerd dat je begrijpt dat het voor hem een belangrijke dag is/was.

En nee, Mr. Black zal hooguit een goede kennis blijven. Zal tussen ons niets veranderen dus.

@ Miepie: Kan me alleen maar aansluiten bij rara d'r woorden. Heeft mij ook tijd gekost om het te leren maar inmiddels lukt het me om niet heel de dag te hopen op een teken van leven.

@ alle mannen hier: Wat verstaan jullie onder een klassieke schoonheid? Weet even niet wat ik met die opmerking moet. Komt over bij mij als een grijze muis. En nee, je hoeft me niet te ontzien.
hey Miepie,

je moet niet bij de pakken neer gaan zitten! Het concept van dating sites is nu eenmaal zo dat je als man of vrouw in een situatie kan koment dat er opties zijn.. En dat kan idd betekenen dat je optie 2 bent omdat de ander eerder was. Heeft niets met jou te maken, maar leuk is anders, zoals ik eerder schreef. Maar to be honest, it's part of the game hier helaas...

Laat je niet kisten en zoek lekker verder! Laat hem maar ff bungelen als een nummer 2 :-)
ik baal hier gewoon van, dan ken je iemand 2 1/2 maand en hij roept dat we tussen daten en een relatie zitten dat we exclusief met elkaar gaan en niet daten met iemand anders, dan vind ik dat gewoon raar..

ik wacht niet op een teken, want als meneer wilt bellen doet hij dat gewoon, en ben ik ook druk met mn werk etc bezig en is hij de uurtjes dat hij niet aan het werk is bij mij... dus dan vraag ik me echt af waarom? waarom op RP weer gaan staan (zonder foto) ik heb dit vaker meegemaakt, en tis spanning..maar t dit voelt gewoon niet goed...moet ik doen alsof mn neus bloedt en doen alsof ik van niets weet?

bah voel me kut..
Knuff miepie, ik zou me ook k, voelen. Vooral hoe het nu gaat. Eerst eraf en dan er weer op, zou ik eingelijk nog erger vinden geloof ik.

Ik vind jullie pre relatie of hoe je dan zoiets ook moet noemen toch te ver al om dan nog (en zeker terug) op date site te staan.

Maar hoe pak je het aan?

Kan je het niet op een vriendin schuiven met een account en dat ze jouw verwittigde?
Nog een ideetje; kun je niet een vriendin met een RP account hem laten testen? Kijken hoe hij reageert op berichtjes? Misschien zegt ie wel gewoon; nee joh, geen belangstelling, zit nu net in een mooie bijna-relatie...

Niet helemaal een eerlijke manier natuurlijk, maar dan weet je wel waar je aan toe bent...
hij weet al dat mn collega erop staat dat we hem daar zagen..maar niet dat ik daar een fake account heb gemaakt.geloof dat mn collega het vermoeden ook heeft dat hij er weer op staat, want ze vroeg expleciet vanmorgen hoe het met me ging en hoe ik me voelde..

ik snap het niet, dat is het ook zo is hij er af en kwam hij gisteren naar me toe omdat hij bij me wilde zijn en dan vervolgens een dag later staat hij er gewoon weer op!

en ik wil het niet doen voorlijken dat hij voor mij moet gaan, want we zijn nog immers aan het aftasten en we hebben het leuk, maar zo krijgt dit toch geen kans?
Miepie: Het is niet de bedoeling dat je je er Kwalitatief Uitermate Teleurstellend bij voelt. Als het niet goed voelt en dat gevoel overheerst het blijde gevoel dan moet je kappen.

Edit: Weet hij dan het profiel van je collega? Dan zou ik dat maar toch inzetten. Kijken hoever ze met hem komt. En aan jou dan de schone taak om hem ermee te confronteren. Hetzij dat hij behoorlijk ver is gegaan in de chat hetzij dat jullie/jij, ondanks dat jullie in between zitten, op deze manier geen eerlijke kans krijgen. Vergelijkbaar wanneer er een derde persoon in een huwelijk zit. Ook dan krijgt de echte partner geen eerlijke kans, want hij/zij moet aandacht delen van de overspelige echtgenoot. Die het ineens zooooo druk heeft..
quote:Aliveandkicking schreef op 28 februari 2011 @ 21:18:

Miepie: Het is niet de bedoeling dat je je er Kwalitatief Uitermate Teleurstellend bij voelt. Als het niet goed voelt en dat gevoel overheerst het blijde gevoel dan moet je kappen. Sorry.Ik weet het, dit overheerst gewoon weer.tja en nu zie ik dat hij weer online staat...
Miepie, ik had er nav de berichtjes die ik nog niet gelezen had nog wat toegevoegd..

Meen overigens wel wat ik daarvoor schreef. Ik zou het afkappen.

Even een quote van rara herhalen. Maak geen prioriteit van iemand voor wie je slechts een optie bent....
@Miepie; toen ik eindelijk zo ver was om met vage man te stoppen voelde ik echt opluchting! 3 maanden twijfel gehad, wat elke keer de leuke tijden overschaduwde.

En doordat hij nu weer op RP staat, doet natuurlijk geen goed aan de twijfels!

Ik zou hem gaan testen of er gelijk mee kappen, dan heb je in ieder geval duidelijkheid!
2x is wat overdreven...
ik weet het...en ik kan gewoon ff niemand bellen want ik heb geen zin in dat geneuzel van zie je nou wel weer zon losert van een DS..

dat wat jij zei Alive.. ga ik niet doen..want hij weet ook dat ik dat vorige week vertelde dat zij hem tussen haar zoekresultaten zag, toen we op zoek waren naar die leukerd die ze zag.. het enige wat ik er nu in kan gooien is dat ze me zaterdag smste dat hij er niet meer op stond maar opeens vanaaf weer wel...

ene kant brandt het aan mn vingers om hem een te sturen...
Wat zou je hem wilen sturen Miepie? (mist volgens mij een woordje...;-) )

Denk er wel om dat mocht het toch een player zijn, hij zich uit veel situaties kan lullen en weer je de hoop kan geven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven