Ik vind het maar eeenng!
zondag 26 december 2010 om 22:28
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.
Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.
Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.
Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu
Waaaaar is mijn ratio?!
Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.
Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.
Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu
Waaaaar is mijn ratio?!
dinsdag 1 maart 2011 om 17:24
dinsdag 1 maart 2011 om 17:25
quote:hanneke000 schreef op 01 maart 2011 @ 17:17:
[...]
Meelezen? Meelezen?! Meeschrijven zal je bedoelen!
(En dank je wel )Haha, wilde niet zomaar in jullie gesprek inbreken (En alsjeblieft, je bent echt hilarisch. En als ik heel eerlijk mag zijn, vond ik je lul niet zo lullig klinken, maar that's just me )
[...]
Meelezen? Meelezen?! Meeschrijven zal je bedoelen!
(En dank je wel )Haha, wilde niet zomaar in jullie gesprek inbreken (En alsjeblieft, je bent echt hilarisch. En als ik heel eerlijk mag zijn, vond ik je lul niet zo lullig klinken, maar that's just me )
dinsdag 1 maart 2011 om 17:27
quote:Snyggin schreef op 01 maart 2011 @ 17:24:
[...]
Nog meer?
Ben ik wel gelijk klaar voor carnaval.
"heej leuke pruik heb je op"
"ja dank je *evil stare*"Ach, als ze zeggen "Leuke pruik" zijn ze nog aardig. Het wordt pas lullig als ze zeggen "Hee, ben je verkleed als Wilders?" of "Geertjuuuuuuuuh!!!" (En dan Zweed als Moslima doen )
[...]
Nog meer?
Ben ik wel gelijk klaar voor carnaval.
"heej leuke pruik heb je op"
"ja dank je *evil stare*"Ach, als ze zeggen "Leuke pruik" zijn ze nog aardig. Het wordt pas lullig als ze zeggen "Hee, ben je verkleed als Wilders?" of "Geertjuuuuuuuuh!!!" (En dan Zweed als Moslima doen )

dinsdag 1 maart 2011 om 17:28
Hoi! Hier even een meelezer met een waarschuwing:
DeKenau, jij hebt een bericht van jezelf van 28-02-2011 22:37 ge-edit om prive-info weg te halen. Dat wat jij weggehaald hebt, staat echter nog gewoon te lezen in een bericht van SexNJazz van 28-02-2011 22:53 waarin ze jou gequote heeft. SexNJazz zal dus ook even moeten editten als je alles weg wilt hebben.....
Groetjes,
Baby_Ernie
DeKenau, jij hebt een bericht van jezelf van 28-02-2011 22:37 ge-edit om prive-info weg te halen. Dat wat jij weggehaald hebt, staat echter nog gewoon te lezen in een bericht van SexNJazz van 28-02-2011 22:53 waarin ze jou gequote heeft. SexNJazz zal dus ook even moeten editten als je alles weg wilt hebben.....
Groetjes,
Baby_Ernie
dinsdag 1 maart 2011 om 17:30
quote:arnan86 schreef op 01 maart 2011 @ 17:25:
[...]
Haha, wilde niet zomaar in jullie gesprek inbreken (En alsljeblieft, je bent echt hilarisch. En als ik heel eerlijk mag zijn, vond ik je lul niet zo lullig klinken, maar that's just me )
Jo, daar is het toch een forum voor! Weest Welkom hoor!!
(En dank je voor het compliment... Ik geloof niet dat ik eerder zoveel lachers op de hand heb gehad En ik hoop dat je gelijk hebt vwb Smooth Operator (nieuwe forumtitel, thanks to Snyggy) - niet realtietechnisch gezien, maar herinnering-technisch gezien )
[...]
Haha, wilde niet zomaar in jullie gesprek inbreken (En alsljeblieft, je bent echt hilarisch. En als ik heel eerlijk mag zijn, vond ik je lul niet zo lullig klinken, maar that's just me )
Jo, daar is het toch een forum voor! Weest Welkom hoor!!
(En dank je voor het compliment... Ik geloof niet dat ik eerder zoveel lachers op de hand heb gehad En ik hoop dat je gelijk hebt vwb Smooth Operator (nieuwe forumtitel, thanks to Snyggy) - niet realtietechnisch gezien, maar herinnering-technisch gezien )
dinsdag 1 maart 2011 om 17:31

dinsdag 1 maart 2011 om 17:32
quote:baby_ernie80 schreef op 01 maart 2011 @ 17:28:
Groetjes,
Baby_Ernie
schrik me wezenloos, 't lijkt wel een politiewaarschuwing!
maar inderdaad, alle info is gequote...er zit niet veel bijzonders bij geloof ik, maar misschien toch even aanpassen?
( quoters?)
Groetjes,
Baby_Ernie
schrik me wezenloos, 't lijkt wel een politiewaarschuwing!
maar inderdaad, alle info is gequote...er zit niet veel bijzonders bij geloof ik, maar misschien toch even aanpassen?
( quoters?)
dinsdag 1 maart 2011 om 17:32
quote:baby_ernie80 schreef op 01 maart 2011 @ 17:28:
Groetjes,
Baby_ErnieLief van je, dat e dit even meld!!
Groetjes,
Baby_ErnieLief van je, dat e dit even meld!!
dinsdag 1 maart 2011 om 17:33
quote:hanneke000 schreef op 01 maart 2011 @ 17:26:
[...]
*veegt angstzweedzweet van voorhoofd*
Was het maar waar Snyggy, was het maar wáár
Ja dat zou een mooi vervolg zijn, dat ie helemaal in de war was die dag en gelijk een tripje naar Nederland heeft geboekt.
En dat je dan aanstaand weekend een telefoontje krijgt.
"Oooh mijn allerliefste Hanneke, ik heb het licht gezien...kom je me halen van het station?"
En dan zie je Hanneke
Op het station krijgen we dan eerst:
Eenmaal thuis volgt een:
En wat wij natuurlijk niet mogen weten:
[...]
*veegt angstzweedzweet van voorhoofd*
Was het maar waar Snyggy, was het maar wáár
Ja dat zou een mooi vervolg zijn, dat ie helemaal in de war was die dag en gelijk een tripje naar Nederland heeft geboekt.
"Oooh mijn allerliefste Hanneke, ik heb het licht gezien...kom je me halen van het station?"
En dan zie je Hanneke
Eenmaal thuis volgt een:

dinsdag 1 maart 2011 om 17:34

dinsdag 1 maart 2011 om 17:36
quote:Snyggin schreef op 01 maart 2011 @ 17:33:
[...]
En dan zie je Hanneke
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Eenmaal thuis volgt een:
[afbeelding]
[afbeelding]*HUIL*
[...]
En dan zie je Hanneke
[afbeelding]
Eenmaal thuis volgt een:
[afbeelding]
[afbeelding]*HUIL*
dinsdag 1 maart 2011 om 17:37
quote:Snyggin schreef op 01 maart 2011 @ 17:33:
[...]
En dan zie je Hanneke
[afbeelding]
Eenmaal thuis volgt een:
[afbeelding]
[afbeelding]*****************
[...]
En dan zie je Hanneke
[afbeelding]
Eenmaal thuis volgt een:
[afbeelding]
[afbeelding]*****************
dinsdag 1 maart 2011 om 17:40