Storing KPN?
dinsdag 1 maart 2011 om 19:37
Ik kan op dit moment niet bellen met mijn vaste telefoon.
Bij elk nummer dat ik draai krijg ik een soort van ingesprekstoon, en als ik mijn vaste nummer probeer te bereiken met mijn mobiel komt er een melding dat dit nummer momenteel buiten gebruik is.
De KPN website is uit de lucht, dus ik kan het nummer van de klantenservice niet van internet halen.
Ik heb al hier en daar gekeken op internet, maar zie zo snel niet iets van een storing of iets van dien aard.
Wie heeft er ook last van?
Het is internet+bellen, en internet doet het dus wel.
Bij elk nummer dat ik draai krijg ik een soort van ingesprekstoon, en als ik mijn vaste nummer probeer te bereiken met mijn mobiel komt er een melding dat dit nummer momenteel buiten gebruik is.
De KPN website is uit de lucht, dus ik kan het nummer van de klantenservice niet van internet halen.
Ik heb al hier en daar gekeken op internet, maar zie zo snel niet iets van een storing of iets van dien aard.
Wie heeft er ook last van?
Het is internet+bellen, en internet doet het dus wel.
dinsdag 1 maart 2011 om 19:49
Ja Toekomst, dat is hier ook zo, daaraan hoor ik ook dat het geen 'echte' ingesprekstoon is, want hij kan niet eens gecheckt hebben of dat nummer al dan niet bezet is, zo snel inderdaad.
Ik wacht het nog even af, en anders inderdaad resetten. Mijn kinderen zitten te playstationen, ik wil het ze nu niet aandoen.
Ik wacht het nog even af, en anders inderdaad resetten. Mijn kinderen zitten te playstationen, ik wil het ze nu niet aandoen.
dinsdag 1 maart 2011 om 19:50
Ik had graag het telefoonnummer voor je opgezocht, maar de site van KPN geeft dit aan: Deze webpagina is niet beschikbaar
De webpagina op http://www.kpn.com/prive/service.htm is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Onbekende fout
Raar, wij hebben ook KPN, maar nergens last van!
De webpagina op http://www.kpn.com/prive/service.htm is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Onbekende fout
Raar, wij hebben ook KPN, maar nergens last van!
dinsdag 1 maart 2011 om 19:51
dinsdag 1 maart 2011 om 19:55
Hoi Layla, dat is zeker geen opbeurend bericht.
Nou doet internet+bellen wel vaker vreemd, als ik van buitenaf wel eens naar huis bel, dan gaat ie drie keer over en daarna krijg ik een hele riedel met allerlei tonen, en mijn kinderen zeggen dan dat hij een keer overging en voordat ze erbij waren stopte het al.
Dat dat af en toe zo is, daar zijn we eigenlijk wel aan gewend. Maar dan moeten er niet nog meer rare dingen gaan gebeuren, dan is de lol er gauw af.
Nou doet internet+bellen wel vaker vreemd, als ik van buitenaf wel eens naar huis bel, dan gaat ie drie keer over en daarna krijg ik een hele riedel met allerlei tonen, en mijn kinderen zeggen dan dat hij een keer overging en voordat ze erbij waren stopte het al.
Dat dat af en toe zo is, daar zijn we eigenlijk wel aan gewend. Maar dan moeten er niet nog meer rare dingen gaan gebeuren, dan is de lol er gauw af.
dinsdag 1 maart 2011 om 19:58
dinsdag 1 maart 2011 om 19:59
Bij mij doet de site het:
Mobiel en Mobiel Internet
* Klantenservice: 1200 (gratis) of 06-12001200 (regulier mobiel tarief)
* Verkoop 0800-0105 (gratis)
Internet, Bellen en Televisie
* 0900-0244 (¤ 0,10 /min)
Digitenne
* 0900-0576 (¤ 0,10 /min)
Glasvezel
* 0900-0747 (¤ 0,10 /min)
* 0800-0429 (gratis)
Mobiel en Mobiel Internet
* Klantenservice: 1200 (gratis) of 06-12001200 (regulier mobiel tarief)
* Verkoop 0800-0105 (gratis)
* 0900-0244 (¤ 0,10 /min)
Digitenne
* 0900-0576 (¤ 0,10 /min)
Glasvezel
* 0900-0747 (¤ 0,10 /min)
* 0800-0429 (gratis)