welke brackets ??
dinsdag 1 maart 2011 om 22:34
Hallo allemaal....ik ben nieuw op dit forum. Maandag krijg ik een vaste beugel. Ik kan dan kiezen voor een volledig metalen beugel. Of een gedeeltelijke metalen beugel en 6 witte of doorzichtige slotjes op boventanden. Ik moet mezelf nog even door dit forum heenworstelen, waarschijnlijk kan ik er dan wel wat info over terugvinden. Ik ben bang voor verkleuren van de brackets...ik vind een bakkie koffie heeeerlijk...Wie kan mij tips of info geven over de witte of doorzichtige brackets ?
dinsdag 1 maart 2011 om 22:58
hoi dennetje, allereerst succes met je beugel! De mijne mag er gelukkig al bijna uit. Ik heb gekozen voor witte brackets. Deze verkleuren niet, maar de elastiekjes die ze eromheen doen om de draad vast te zetten wel (lelijk geel!). Dus ik heb regelmatig mijn lach achter mijn hand verborgen om te voorkomen dat mensen dat zagen
Uiteindelijk heeft de ortho de brackets vastgezet met ijzerdraad (dat dus niet verkleurd) en heb ik nergens meer last van gehad.
PS: er is op dit forum ook een topic over beugels 'beugel en volwassen' heet het geloof ik
Uiteindelijk heeft de ortho de brackets vastgezet met ijzerdraad (dat dus niet verkleurd) en heb ik nergens meer last van gehad.
PS: er is op dit forum ook een topic over beugels 'beugel en volwassen' heet het geloof ik
dinsdag 1 maart 2011 om 23:13
Ik heb metalen brackets, zonder elastiekjes, maar met een klik systeem. (geen verkleurende elastiekjes. Of überhaupt elastiekjes. Vond ik jammer, want ik had mijn zinnen gezet op oranje met het WK voetbal ) Ik heb niet kunnen kiezen, mijn ortho heeft er gewoon ingedaan wat ze voor mijn gebit goed achtte. Prima hoor. Mensen zien die beugel toch wel, witte brackets of niet.