Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Nee maar klavertje staat toch ook voor Good Luck

Ik bedoelde meer succes want ik hoop dat je meisje haar pet er naar staat
papa en mama trots, 2x een A op de Cito

Mss is het poepen een reactie op de nieuwe kamer, overleden kat, nieuw plekje in de klas en dat hij volgens mij dacht dat hij na deze vakantie al naar de nieuwe school ging. Al vind ik die laatste 2 niet passen want hij zat alweer gewoon in zijn eigen klas en ze krijgen elke vakantie een nieuw plekje in de klas.

Nouja, mss morgen weer over. Hij vond het zelf neit echt vervelend gelukkig.

oh foto op Hyves, ga even kijken. Op onze of die van jou?
Wow, knappe knul!

Vind het wel grappig die verschillen in scholen, hier pas vanaf groep 2 testen en natuurlijk sowieso niet echt een rapport met cijfers.

Zei de juf niks over dat poepen of heb je het niet gevraagd verder?

Onze Hyves.
Ja gevraagd, ze zou er op letten. WAs haar niets opgevallen.

Ik dacht ook dat Cito pas in groep 2 was, maar 1 dus.
Geweldige foto's Star!
Zit inderdaad in potje ja

Nou goed, geen aandacht maar besteden aan poepen en hopen dat het heel snel overgaat maar. Wel stoer hoor, zo op zolder. Wat groot dan hè?

Vroeg laatst iemand hoeveel kinderen ik had en hoe oud ze waren. 'Mijn oudste is vijf.' Wow, klinkt best euhm, weet niet, volwassen ofzo?
Pfff ging even de belasting invullen. Moest berg terugbetalen. Was gelukkig iets vergeten in te vullen. Maar krijg nu geld terug maar dat geloof ik ook nog niet. Dussss... Maar even wachten tot man weer thuis is

Amalia: fijn dat het goed gesprek was! Leuk hoor!

Star: haha ja 5 is al heel wat toch? Ik opperde dit weekend dat Ties best binnenkort zelf naar school kan want hij weet de weg en de (ietwat drukke) weg die hij moet oversteken heeft een zebrapad dus kan toch best?

Geloof dat mijn arme moesje bijna van haar stoel afviel...
Goeiemorgen

Amaal, knappe L! Lastig van dat poepen, hopelijk is het nu gewoon weer over.

Star, gek hè, zomaar ineens een grote kleuter. Ik heb ze volgende maand gewoon allebei op de basisschool...

Zometeen even naar vriendin. Ze krijgt nu wel medicijnen voor die lever en ze hebben nog extra bloed afgenomen. Ze hadden het al even over het AMC, maar nu ligt ze nog hier.
Spannend voor je vriendin Mamax, hoop dat de beebjes nog even rustig kunnen blijven zitten en dat je vriendin weer opknapt!

Star, ik vind het ook al best groot klinken, 5. Terwijl het nergens op slaat natuurlijk Fijn dat 4 dagen werken goed gaat!

Bridge, succes zo bij CB!

Amalia, wat raar van dat poepen maar hoera voor de toets!

Enka, wat knap dat T zo goed meedeed met de zwemles, dan glim je wel even van trots!

Man heeft belangrijke vergadering straks...nou dat heb ik geweten, er lag een 'dossier' onder mij vannacht wat hij moest hebben helemaal rukken en trekken. Fijn hoor!
Stressed is just desserts spelled backwards
Was je serieus dan over zelf naar school gaan of zat je je moeder te pesten

Malmans slapen gaat nog steeds redelijk ruk dus?
quote:Star schreef op 02 maart 2011 @ 09:12:

Malmans slapen gaat nog steeds redelijk ruk dus?Meestal gaat het wel goed, maar als hij zenuwachtig is over iets dan is dat wel te merken
Zouden jullie nog even op afspreken kunnen kijken?

Ik wil vandaag/morgen wat knopen doorhakken.
Ik kan alledrie de genoemde data niet. Jammer.

Ga Mini wegbrengen en dan naar vriendin. Vanmiddag met

Maxi naar judo en nog even de stad in. Fijne dag!
Haai, iedereen al gestemd? Ik kan de stempassen niet vinden, heel irritant. Verder zit ik mijn eerste looptraining met Evy voor me uit te schuiven. Misschien kan ik dat maar beter 's avonds in het donker doen als niemand me kan zien.

Amalia, knappe zoon! Maf van dat poepen. Gelukkig maakt hij er zelf geen punt van. Misschein is het toch gewoon iets lichamelijks. Aandoenlijk wat je schreef over begrafenis van poes. Enne, helemaal normaal om daar verdrietig over te zijn (zou ik tenminste ook zijn ).

Mal, ellendig, een man die 's nachts in bed nog met z'n werk bezig is (maar om te lezen is het wel komisch).

Mamax, spannend voor vriendin!

Star, jij kan er dan nog aan toevoegen "... en mijn jongste..", da's helemaal stoer! Haha, ik vind het ook wel wat hoor, een kind van 5 hebben, gaat zo vreselijk snel (cliche cliche).

Bridges, goed bezig, AM en ook nog sporten! Nog bericht van man gehad of hoor je het wel als 'ie er weer is?
Ik heb mijn stemkaart dit keer
Mijn jongste mokkeltje zit schattig te wezen op de groep...
Hel, Get Running week 3 ben ik nu en ik moet zeggen dat het inderdaad lekker is dat lopen. Half uurtje, direct als je deur uit stapt. Prima vol te houden, zelfs zo in regen geweest.
Ik ga zo stemmen. Groen Links zoals kieswijzer roept.
Bridge heeft man het lekker?
Oh lekker, hardlopen, wil ik ook! Maar dan moet ik eerst goeie schoenen scoren.

Zet 'm op, jullie!!

Hel, hier ook een zoektocht. Ik geef het op denk ik. Dan maar geen stem van ons helaas.

Mal, heb jij ook van school een pamflet gekregen voor achter je raam t.a.v de bezuinigingen op school?
Suus, ik zie een heuse verbouwing op de groep, geen dochters.

Wel het dametje Star, lief!!

Ons kroost ook toegevoegd..
Ik zie alleen twee mokkeltjes van Compu
Mal, nog gefeliciteerd met je neefje en nichtje!! Leuke namen.

Ben je al geweest/ heb je al geshopt?

Amalia, gecondoleerd met je kat. Sneu, je had 'm al zo lang.

Doet je misschien ook denken aan je hond. Of rakel ik nu wat op, zoja sorry..
Mag de derde ook nog mokkel heten, Star?

Spreek je Vish nog weleens? Ze is lekker actief op H., leuk!

Gisteren naar buro geweest, Maxi Cosi vaarwel..

Er was een balletje zoek; nu zingen wij de hele dag een carnavalskraker haha!
quote:Suze2hier schreef op 02 maart 2011 @ 11:22:

Hel, Get Running week 3 ben ik nu en ik moet zeggen dat het inderdaad lekker is dat lopen. Half uurtje, direct als je deur uit stapt. Prima vol te houden, zelfs zo in regen geweest.Nee echt?! Is dit weer een gevalletje toeval great minds think alike bikinistress dat we bijna gelijktijdig aan deze marteling beginnen? Na, maar wat goed dat je al bi week 3 bent. Ik kan het ook ik kan het ook het gaat mij lukken het gaat mij lukken. Mmm, jij hebt natuurlijk wel een fijn bos voor de deur waar je ongezien je rondjes kunt maken. Ik moet hier voor de buren en de rest van de goegemeente lopen afzien.

Compu, eerst nog schoenen - lees ik hier ontwijkgedrag? Reusje weer goedgekeurd op CB? Ha, en vaarwel maxicosi, heel nieuwe fase weer....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven