Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
quote:Helenita2 schreef op 02 maart 2011 @ 11:55:

[...]

Nee echt?! Is dit weer een gevalletje toeval great minds think alike bikinistress dat we bijna gelijktijdig aan deze marteling beginnen? Na, maar wat goed dat je al bi week 3 bent. Ik kan het ook ik kan het ook het gaat mij lukken het gaat mij lukken. Mmm, jij hebt natuurlijk wel een fijn bos voor de deur (moet wel even lachen hoor, er mist geen woord toch?) waar je ongezien je rondjes kunt maken. Ik moet hier voor de buren en de rest van de goegemeente lopen afzien.

Compu, eerst nog schoenen - lees ik hier ontwijkgedrag?

Zou je denken he? Toch niet hoor. Ik heb moeilijke voeten. Reusje weer goedgekeurd op CB? Ha, en vaarwel maxicosi, heel nieuwe fase weer....
Bos hout
Whahaha! Jullie woorden hoor!
Mmm, met hardlopen schijnt het er ook erg op aan te komen dat je goede schoenen hebt, dus met moeilijke voeten extra lastig... Nou vooruit, geldig excuus.
Man en ik sms-en. Bellen is wel erg duur dus dan zo. Vind ik prima hoor. Is in ieder geval beetje contact en ik weet dat het goed gaat daar. Hij heeft het prima naar zijn zin dus da's mooi.

Maar ik mis hem nu wel even flink. Maar goed. Het is woensdag, da's alweer bijna weekend en dan is hij er weer dus komt goed. Ben een beetje een watje geloof ik. Al gaat het hier prima hoor!

En hardlopen: ik blijf wel beetje hangen. Moet ik dus toch Evy gaan zoeken? Sporten gisteren was wel echt even fijn ook. Als ik echt morgen weer wil, kijk ik even of er iemand is die even half uurtje bij mij wil oppassen... Zo lang ben ik toch nog niet weg haha.

Suus: ah wat lijken die dochters van jou toch op elkaar! heerlijke moppies hoor!

Star: nee joh, hij mag pas zelf naar school als mij door zijn mentor op het VO wordt duidelijk gemaakt dat hij het echt wel zelf kan... (Oké, misschien iets eerder, maar niet voor groep 5 of zo denk ik... en dan moet ik toch dochter nog brengen dus kan ik hem eerst nog een tijd schaduwen...)

Compu: zo, gaat goed met dat jochie van jou zie ik! Ldeuke blije foto! Hoe is het bij jou?

Stemmen: gedaan. Ook voor man en schoonvader. Meer mocht ik er niet dus schoonmoeder heeft niet gestemd...

Afspreken gaat voor mij niet lukken op die voorgestelde dagen...

Oh ja dochter naar CB vanmorgen. 15.5 kg en 98 cm.Hmmm deze wordt ook al zo groot... Verder prima. Ogentest deed ze wel (ondanks ochtendhumeur vanmorgen). Linkeroog was goed, rechts niet. Over 6 weken terug komen dus. Hmmm...

Ach, als we hem moeten afplakken, haak ik er een leuk bloemetje op
Gat in de markt, Bridges! Weet zeker dat het goed verkoopt!

Lekker juist om elkaar weer even goed te missen zo. Hoewel, dat werkt bij ons zo... hebben jullie vast niet nodig!

Gaat o.k. hier, CV heeft bodem van de put weer gezien en is weer tevreden.

Hebben jullie al buren eigenlijk?
Allang al buren! En ook gezellige, dus fijn!

Fijn dat het met CV weer betere kant op gaat.

(En elkaar missen hier ook soms fijn hoor, al vind ik het vandaag gewoon te lang duren. We zijn nog nooit zo lang van elkaar weg geweest. Ik wel een keer 3 nachten op kamp, maar langer niet...)
Bridges, gaat hard he? Met die tweede. Mijn jongste is geloof ik een kilo of 18 (ai) en 102cm. Ooh van die belasting... misschien moet je het gewoon bij multitaskend tv kijken houden nu vent weg is .

Hel, mooi jurkje. Staat haar vast heel goed!

Amalia, . Getsie, naar he laten inslapen. Ik heb dat een jaar geleden gedaan met poes1. Ik vond het ook heel naar.
Net terug van de zwemles. Kind gewoon bijna verzopen (beetje overdreven, maar de schrik zat er goed in). De volgende les zat al op de rand van het bad, er waren veel te veel ouders en oudste jumpt wat al te overmoedig het bad in, zwom wat maar door het gespetter van die andere groep kreeg hij water binnen en bleef onder water. De juf zag niks, ik roepen naar de juf die hem weer boven trok. Kind was echt in paniek. Stom schaap, spring dan ook niet gewoon het water in. Pfff, wat een schrik .
Ik wilde het wat luchtig houden en heb hem maar gezegd dat hij toch geen vis is .
Schrikken Jin!!!! Goed dat je het luchtig gehouden hebt denk ik. Anders wil hij straks niet meer..

Hier ook net terug: de mijne is door het gat gezwommen!!!! Hoe cewl is dat?!?
Ehm, vast heel cewl, maar wat voor gat???
Het gat onderwater Jin, als in zonder bandjes onderwater door een opgehangen gat. Dat gat. Hastikke spannend!!
Wow wat goed van jouw oudste Suus! Knapperd!

Jin: jee schrikken voor oudste. luchtig is vast goed maar man wat zal jouw hart in je keel hebben gezeten!
Zo dat is echt schrikken Jin! Pfff, ik zou gek worden.

Knappe Jeetje door het gat!!!!

Compu Cb uit de mc???!?!?!? Ik dacht vandaag nog toen ik Desteny erin deed; ze moet toch tot een maand of 9 erin? Hmm, dat is nog een halve maand, maar ze past nog prima.

Ze wil wel gaan staan trouwens, gaaf! Zitten kan ze dan weer niet. Met een verkleiner en 2 handdoeken naast 'r zit ze in de tripptrapp

En 10 kilo zag ik op FB, gaat lekker zeg!

Bleegh, heb een griepje ofzo onder de leden. Spierpijn, koud, hoofdpijn, enorm moe en kotsmisselijk vanmorgen. Zit ik echt niet op te wachten. Ik duik er zo lekker in en hopelijk morgen weer up to date!
Jemig Jinny, daar krijg je toch een hartverzakking van!

Dames, ik wil graag de knoop doorhakken voor de high-tea.

Iedereen die as zondag een goed teken of een vraagteken had, zou die zich willen melden op afspreken?
Stressed is just desserts spelled backwards
Voor Juultje! Door het gat, ze heeft nu dus echt de smaak te pakken. Leuk zeg.

Voor Jinny en Ik zou me ook helemaal te pletter schrikken. Moeten ze niet op een bankje wachten of zo?

Amalia, sneu van L zijn poepbroeken, maar ik denk wel dat het door de combi kat/zolder/weer naar school komt. Even wat te druk allemaal. Vandaag wel goed gegaan?
Ik heb net gezwommen met T even wat extra oefenen en daarna lekker spelen in het zwembad. Misschien dat het zo wat sneller gaat. Ik let goed op wat ze zeggen en doen in het bad tijdens de les en doe dat dan weer globaal na. Hij vond het hartstikke leuk en ook omdat we daarna samen twee keer van de donkere grote glijbaan gingen.

Vandaag bracht ik trouwens T als draak naar de BSO en morgen als piraat. Ze hebben hier in deze vakantie carnaval als thema. Dus ik mocht vanmorgen en morgenvroeg om half acht schminken, maar wel erg leuk. Vandaag gingen ze ook gehaktballetjes maken voor de lunch. En morgen playbackshow en disco.
Wilde nog meer reageren ook op de groep, maar ga toch nog maar even bank hangen of naar bed. Komt dus later.

Wel erg leuke, lieve foto's en wat ik zo in de berichtjes lees allemaal supermama's (haha nieuwe topic titel?)

voor jullie allemaal
Pffffff

én

én

én jeukende benen
Stressed is just desserts spelled backwards
sorry mal, maar ik moet wel grinniken om je post..

Nog wel wat kunnen slapen?
Zo. Nou goedemorgen dan Mal! Nog even volhouden!

Fijn dat zwemmen goed gaat Enka!

Beterschap Amalia! blgh!
Ow Mal, I get the picture, haha! Die jeukende benen, dat weet ik ook nog ja, GEK werd ik daarvan.

Suus, zoooo hee, door Het Gat, wat knap!! Zwemt ze al zonder bandjes dan? Wat razendsnel! Geen drama's meer met gaan ook?

Jin, getsie wat eng. Goed dat je relaxt bent gebleven (naar Oudste toe dan ). Maar wel een beetje een manco van de badjuffen/meesters toch? Ze zouden toch juist op zo'n druk moment extra moeten opletten.

Enka, wat een druk programma zo op de vroege ochtend! Fotootje van draak?!

Zit weer met ziekig kindje thuis. Geen koorts gelukkig, maar weer snotverkouden, akelige hoest en klagen over overal pijn. Ben als de dood dat ze straks ziek is als we op vakantie gaan. Nou ja, hopelijk knapt ze op van een dagje rust.
Hel, beterschap. Niet leuk een ziek kind.

Suus, wat ontzettend knap! Dat hoeft hier helemaal niet. Hier moeten ze duikringen van de bodem duiken. Moet dat daar ook? Hier hebben ze ook geen bandjes maar sloris (soort zwevende kussens op de rug).

Mal, kom op, je kunt het!!!!! Die laatste loodjes zijn zwaar ja.

Enka, wat leuk al die carnavalsfeestjes. Hier vandaag carnaval van de gym. Ik heb het hem niet verteld en een jongetje van de kita te spelen uitgenodgd ipv carnaval bij gym. Vindt hij (helaas) veel leuker.

Amalia, getsie, beterschap.

D-Day. Ik kan mijn nieuwe fiets halen!!!
Beterschap voor Maatje en Amalia!!

Oh Jinny, dat is ons ook een keer gebeurd. CV was met haar aan het zwemmen en was afgeleid (!). Mijn stem was niet te horen daar, lijkt wel een droom he.

Geweldige opmerking van de vis!

Wat voor fiets?

Mal, dat wordt wel zwaar nu zeg. Je bent echt flink gegroeid! Zie je tegen de bevalling op of kijk je ernaar uit? Zh of thuis?

Het zit goed hoor, Amalia, in die autostoel. Op de schuine stand dan he. Heb jij een rose voor D.? Zoja, lekker lang van genieten dan. Die zware stoel is ook niks!

Lukt het met de jongens en ziekzijn? Of heb je hulp in da house?

Bridges, nog even! Ben je weer lekker samen. Je doet 't goehoed (wat ik zo lees op FB)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven