Wat te doen?

27-02-2011 18:59 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon nu sinds 3 maanden in een flat en ik ben een erg, erg leuke buurvrouw tegengekomen. Ze is iets ouder, 26, we hebben kort gepraat en ik zei dat ze het maar moest laten weten als ze behoefte heeft aan een drankje.

Maar, niks meer gehoord nu een maand of iets dergelijks, ze is vaak van huis. Ik heb wel eens aangebeld maar ze is dus vaak weg.

Is het een idee om een briefje in de bus te doen of ze nog wilt?
Misschien heeft ze wel een vriend en heeft ze er geen zin in, of haar hond heeft het briefje opgegeten of ze weet niet meer van wie dat briefje was, alles kan.
Wat zou jullie reactie zijn op een briefje van een nieuwe buurman?
Als ik me je zou herinneren en je lekker zou vinden zou ik erop in gaan en je gelijk pakken (maar ik ben in dat opzicht niet echt een betrouwbaar stereotype vrouw)

Als ik me je niet zou herinneren zou ik aanbellen om te weten wie je ook weer was, als ik daar tenminste tijd voor had en zin in op een dag... maar dat kan best een maand (of 2...) duren.

Of als ik wel nog wist wie je was maar je niet aantrekkelijk zou vinden, zou ik denken, o nee he weer zo'n geile beer, ik hoop dat ik 'm niet meer tegenkom.

Zo wel, zou ik je zeggen dat ik geen behoefte heb aan contact.

Hoe dan ook denk ik dat je niet moet verwachten binnen nu en , zeg, een week, of maand, met haar te kunnen seksen of zo.

Geduld, vriend. Geduld.
Ik zou er de kriebels van krijgen, als in stalkingachtig.

Heb Geduld en anders move on.
quote:SexNJaZz schreef op 01 maart 2011 @ 21:47:

Als ik me je zou herinneren en je lekker zou vinden zou ik erop in gaan en je gelijk pakken (maar ik ben in dat opzicht niet echt een betrouwbaar stereotype vrouw)

Als ik me je niet zou herinneren zou ik aanbellen om te weten wie je ook weer was, als ik daar tenminste tijd voor had en zin in op een dag... maar dat kan best een maand (of 2...) duren.

Of als ik wel nog wist wie je was maar je niet aantrekkelijk zou vinden, zou ik denken, o nee he weer zo'n geile beer, ik hoop dat ik 'm niet meer tegenkom.

Zo wel, zou ik je zeggen dat ik geen behoefte heb aan contact.

Hoe dan ook denk ik dat je niet moet verwachten binnen nu en , zeg, een week, of maand, met haar te kunnen seksen of zo.

Geduld, vriend. Geduld.

Hm, zo ken ik niet elke vrouw. Maar jullie denken toch niet dat elke man die interesse heeft een geile beer is of een stalker? Want dan is het wel erg gesteld met 'jullie'.

Ik verwacht geen sex, ik verwacht een reactie, althans ik hoop erop. Vervolgens zien we wel weer. Ik wil niet meer met een vrouw naar bed direct want dat leidt tot niets of een korte 'relatie'.
Vind het een leuke actie hoor.

Ik zou denk ik als ik écht interesse zou hebben wel langs gaan of een briefje terug doen met 'bel me maar! en mn nummer "

Als ik geen interesse zou hebben dan zou ik een briefje terug schrijven met deze mededeling. Een dergelijk leuke actie zou ik nooit negeren (maar ik geloof dat genoeg vrouwen daar niet zoveel moeite mee hebben)

Succes in ieder geval

ps: nu moet je geen acties meer ondernemen, dan zou het te opdringerig worden
Mijn reactie:

Als je ik je erg leuk had gevonden tijdens dat eerste gesprekje, dan zou ik iets leuks aantrekken en bij je langsgaan.

Of, als ik dat niet zou durven, een briefje in jouw brievenbus doen met mijn 06 nummer.

Als ik geen interesse zou hebben, zou ik een kort beleefd briefje terugschrijven dat ik hier helaas geen tijd voor heb (en hopen dat de boodschap duidelijk is)

Weet je zeker dat ze je huisnummer weet? Want als het een grote flat is kan het ook nog zijn dat ze denkt dat je één van vijftig engerds bent die daar wonen
Je hebt nog niks gehoord, wat jammer! Dat stemt niet hoopvol, maar geef het nog een paar dagen..

Ik hoop dat ze in ieder geval reageert, wat dat dan ook is.

Wat voor type is ze? Verlegen, juist niet,..?
SexNJaZz, volgens mij bedoelde hans het sarcastisch
Heel stoer van je hoor Pim dat je het toch hebt gedaan dat briefje.

Mijn reactie:

Als ik je leuk zou vinden zou ik een paar dagen wachten en op een geschikt moment langsgaan als ik zeker weet dat je thuis bent.

Als ik niet zou durven zou ik ook een briefje in jou brievenbus doen met mijn nummer om een afspraak te maken.

Als ik je niet leuk zou vinden dan zou ik een briefje terug doen met een bedankje en een excuus dat ik niet kan.

Ik hoop dat je nog wat van haar hoort!

Wat ga je doen als je haar tegenkomt?
quote:pimz89 schreef op 01 maart 2011 @ 21:45:

Wat zou jullie reactie zijn op een briefje van een nieuwe buurman?

Hangt er maar net vanaf of je single bent en of je die nieuwe buurman leuk vindt...

Wat in ieder geval een afknapper zou zijn als hij een reactie gaat afdwingen. Geen bericht is ook een reactie. Niet iedereen vindt het makkelijk een ander af te wijzen.

Maar waar hebben we het over, je hebt gisteren of eergisteren dat kaartje bij haar door de bus gegooid, we zijn 1 a 2 dagen verder... als ze je leuk vindt/interesse heeft, denk ik dat je zeker binnen 1 uiterlijk 2 weken wat hoort...
quote:annemariedejong schreef op 01 maart 2011 @ 23:41:

Heel stoer van je hoor Pim dat je het toch hebt gedaan dat briefje.

Mijn reactie:

Als ik je leuk zou vinden zou ik een paar dagen wachten en op een geschikt moment langsgaan als ik zeker weet dat je thuis bent.

Als ik niet zou durven zou ik ook een briefje in jou brievenbus doen met mijn nummer om een afspraak te maken.

Als ik je niet leuk zou vinden dan zou ik een briefje terug doen met een bedankje en een excuus dat ik niet kan.

Ik hoop dat je nog wat van haar hoort!

Wat ga je doen als je haar tegenkomt?

Dit

Ik werd een keer uitgenodigd door een buurvrouw voor een kopje thee. En wederom.Niet dat ze iets van me wilde hahah.Maar ik voelde geen klik ..wat ik wel heb met mijn andere buren.En ik voelde me best ongemakkelijk.Ik woon hier en ik kies niet voor mijn buren. En dan zit je gewoon niet te wachten op een uitnodiging van je buren vooral als je al de eerste keer niet wilde.

Ja ik las ergens dat het best vervelend kan zijn.Ja in een kroeg is het een ander verhaal.Maar om in je woonomgeving lastiggevallen te worden door een of andere man lijkt me gewoon klote.

Ze heeft echt wel je briefje gekregen ze zal ook wel een keertje thuis hebben geslapen.

Dus zat tijd om er ook op te reageren.

Ik denk dat ze totaal niet eens ingaat op je voorstel. En dat ze misschien wel iets van zal zeggen.Maar je buurvrouw heeft echt geen interesse in je.

Het komt ook zo wanhopig over sorry maar mensen leven in een huis en verwacht niet dat de buren je aan het versieren zijn.

En het kan best voorkomen maar hou het bij dit. En als je het echt niet kan uithouden vraag het gewoon aan haar en zeg er ook meteen erbij : als je niet wilt zeg het dan gewoon.

Wedden dat ze zegt dat ze het niet wilt.
Bedankt allemaal. Ze is niet verlegen zoals ik haar nu ken. En als ik haar tegenkom doe ik alsof m'n neus bloed

Achja, afwachten.
@jennygirl

Ik dwing niets af, ik stalk d'r niet, niets van dat. Als ze niet wilt hoor ik iets of niets. Daarbij flirt ik niet eens met haar.

Het is een volwassen vrouw met een mond, dus ik ga ervan uit dat als ze zich aangetast voelt in haar privésfeer ze me dat verteld, mondeling of dmv een briefje.
quote:jennygirl schreef op 02 maart 2011 @ 03:40:

Ja ik las ergens dat het best vervelend kan zijn.Ja in een kroeg is het een ander verhaal.Maar om in je woonomgeving lastiggevallen te worden door een of andere man lijkt me gewoon klote.

Ze heeft echt wel je briefje gekregen ze zal ook wel een keertje thuis hebben geslapen.

Dus zat tijd om er ook op te reageren.

Wat is er dan mis met een simpele, "nee, bedankt". Je hoeft je toch niet meteen lastiggevallen te voelen? Dat heb je zelf ook in de hand. Tenzij iemand na afwijzing toch doorgaat, maar dan wordt het stalken inderdaad. Daar is in dit geval nog helemaal geen sprake van.

Ik denk dat ze totaal niet eens ingaat op je voorstel. En dat ze misschien wel iets van zal zeggen.Maar je buurvrouw heeft echt geen interesse in je. Hoe weet je dat?

Het komt ook zo wanhopig over sorry maar mensen leven in een huis en verwacht niet dat de buren je aan het versieren zijn. Wat negatief! Misschien heeft ze nog geen tijd gehad. Of heeft ze een enorme koortslip of een flinke griep en stelt ze het daarom even uit. Je kunt van alles speculeren.....

En het kan best voorkomen maar hou het bij dit. En als je het echt niet kan uithouden vraag het gewoon aan haar en zeg er ook meteen erbij : als je niet wilt zeg het dan gewoon.

Wedden dat ze zegt dat ze het niet wilt.

Wat een heerlijk positieve bijdrage . Nergens op gebaseerd.Het is nog maar 2 dagen geleden dat TO een briefje door de deur heeft gegooid, het kan nog alle kanten op.

Succes TO, ik vind het een leuke en stoere actie van je!
quote:laela schreef op 02 maart 2011 @ 09:40:

[...]

Wat een heerlijk positieve bijdrage . Nergens op gebaseerd.Het is nog maar 2 dagen geleden dat TO een briefje door de deur heeft gegooid, het kan nog alle kanten op.

Succes TO, ik vind het een leuke en stoere actie van je!Bedankt. Ik vond het geen leuke bijdrage van jennygirl, zal aan haar ervaring liggen.
De deurbel ging, ik dacht dat zij het was, was het de schilder voor het deurkozijn. Erg ben ik...
Niet rot bedoeld Pim maar ik zou niet zo vreemd opkijken als ze gewoon niet zou reageren erop, wat ook een vorm van antwoorden is (nl een afwijzing). Zo zou ik erop reageren als ik die persoon niet ken of niet wil kennen, dan geef ik ook geen enkele vorm van aandacht zolang ik het kan negeren, de meeste mensen snappen de hint ook (maar ik ben niet zo sociaal ).

Houd gewoon rekening ermee dat niet iedereen zo verbaal is ingesteld, ongeacht of het wel moet/kan/mag, het kan zijn dat dat ook voor jouw buurvrouw geldt.

Succes toch
quote:fru1t3lla schreef op 02 maart 2011 @ 15:55:

Niet rot bedoeld Pim maar ik zou niet zo vreemd opkijken als ze gewoon niet zou reageren erop, wat ook een vorm van antwoorden is (nl een afwijzing). Zo zou ik erop reageren als ik die persoon niet ken of niet wil kennen, dan geef ik ook geen enkele vorm van aandacht zolang ik het kan negeren, de meeste mensen snappen de hint ook (maar ik ben niet zo sociaal ).

Houd gewoon rekening ermee dat niet iedereen zo verbaal is ingesteld, ongeacht of het wel moet/kan/mag, het kan zijn dat dat ook voor jouw buurvrouw geldt.

Succes toch

Dat doe ik ook wel. Het is alleen lastig in te schatten hoelang is geen reactie een afwijzing?

Ik eis ook niets van haar natuurlijk, ik zie het wel.

Bedankt.
Ik heb een briefje met d'r nummer in de bus! Vanavond al bellen?
Gefeliciteerd En ja, waar wacht je op? XD
Wat goed zeg!

Natuurlijk vanavond bellen, jij wilt toch ook het liefst zo snel mogelijk iets horen? Houd je ons op de hoogte?
Ok, ik ga zo bellen.

Ik laat jullie weten hoe het ging.

ENG!
Jippieeeeej!!!! Supercool. Idd lekker bellen straks, gelijk een datum prikken en vragen wat haar lievelings cocktail / drankje is dan kun je dat in huis halen.

Veel plezier! En stoer van je actie en stoer van haar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven