Wat te doen?

27-02-2011 18:59 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon nu sinds 3 maanden in een flat en ik ben een erg, erg leuke buurvrouw tegengekomen. Ze is iets ouder, 26, we hebben kort gepraat en ik zei dat ze het maar moest laten weten als ze behoefte heeft aan een drankje.

Maar, niks meer gehoord nu een maand of iets dergelijks, ze is vaak van huis. Ik heb wel eens aangebeld maar ze is dus vaak weg.

Is het een idee om een briefje in de bus te doen of ze nog wilt?
Haha succes en we lezen het wel zo dan :-)
quote:SexNJaZz schreef op 02 maart 2011 @ 18:03:

Jippieeeeej!!!! Supercool. Idd lekker bellen straks, gelijk een datum prikken en vragen wat haar lievelings cocktail / drankje is dan kun je dat in huis halen.

Veel plezier! En stoer van je actie en stoer van haar Life is a roller coaster just gotta ride it
Wauw! Of ik vanavond langskom!
Wat doe je aan?
quote:campari schreef op 02 maart 2011 @ 18:42:

Wat doe je aan? Tips?
Nou ja, persoonlijk kan ik het nooit zo waarderen als een man met een wolk lekker luchtje binnenkomt maar iedereen is anders.

Hoe laat wordt je verwacht en heb je wijn in huis?

Of ff lenen bij die ene buurman..
quote:campari schreef op 02 maart 2011 @ 18:52:

Nou ja, persoonlijk kan ik het nooit zo waarderen als een man met een wolk lekker luchtje binnenkomt maar iedereen is anders.

Hoe laat wordt je verwacht en heb je wijn in huis?

Of ff lenen bij die ene buurman..

Haha, ik dacht aan nette spijkerbroek, schoenen en een casual overhemd met van binnen een gek patroontje, snap je?

Ik neem wijn mee natuurlijk.

Wauw, ik heb maanvissen en die hebben net eitjes gelegd en zijn druk die aan het verdedigen, toeval of niet?
Is dat een territoriumdrift?
Maar vertel eens, hoe klonk ze aan de telefoon?
quote:campari schreef op 02 maart 2011 @ 19:02:

Is dat een territoriumdrift?

Haha, nee, ze bewaken hun nestje. het vrouwtje zet eitjes af en de man gaat er een aantal keer overheen met zijn zaad. Ondertussen bewaken ze hun nestje door alle andere vissen weg te jagen.

Ze klonk heel positief aan de telefoon, ik zie haar vanavond.
quote:pimz89 schreef op 02 maart 2011 @ 19:13:

[...]

ik zie haar vanavond.Dát heb ik begrepen jongen, harstikke leuk dat deze actie feilloos verloopt.
Pim, wat leuk! Veel plezier. Laat je even weten hoe het was?
Klinkt goed wat je aan doet. Flesje wijn ook helemaal oké. Ik zou wel een lekker geurtje op doen, maar het moet inderdaad geen enorme wolk veroorzaken.

Heel veel plezier vanavond...ik ben erg benieuwd naar je verslag morgen.
Heeeey Pim.... ouwe scoorder

Leuk! Ze heeft snel gereageerd zeg, vind ze je wel leuk denk ik.

Vergeet Barry White niet mee te nemen... + snel nog even een dansje met draai in studeren... roos tussen de tanden, haartjes achterover gekamt met wat gel, condooms in de borstzak... komt helemaal goed. *klik op me*

WTF... Barry zingt vals...
@laela

Bedankt. Ik doen een subtiel geurtje op. Ik breng vanavond verslag uit denk ik.

@Iwannalive

Hehe. Ja, dit voelt goed. Ik dacht aan een spaans bandje dat voor haar speelt. Nah, geen condooms, haar netjes.

Ik ga NU!
wat is een maanvis?
quote:badmeester schreef op 02 maart 2011 @ 19:39:

wat is een maanvis?

Een tropische vis.

Maar nu ga ik echt. Dames laten wachten kan niet.
dank u ik had geen puf te goochelen.
Oooohhhhhhhh...... Jeeeeeeeejjj... ik wil weten hoe het is!
Hahahaha Ge-Wel-dig!!!' veel plezier Pim enne hoe laat t ook wordt, wij verwachten een uitgebreid verslag straks!!!
quote:pimz89 schreef op 02 maart 2011 @ 09:48:

[...]

Bedankt. Ik vond het geen leuke bijdrage van jennygirl, zal aan haar ervaring liggen.

Geen ervaring erin.

Maar opeens heeft ze een briefje in je brievenbus gegooid en je kon haar bellen.Waarom niet aan je deur bellen?

Tja we zullen je wel over een maandje spreken toch kijken of je nog enthousiast bent over je buurvrouw !
quote:jennygirl schreef op 02 maart 2011 @ 20:32:

[...]

Geen ervaring erin.

Maar opeens heeft ze een briefje in je brievenbus gegooid en je kon haar bellen.Waarom niet aan je deur bellen?

Misschien had ze haast?

Misschien is ze verlegen?

Misschien is zijn bel ineens stuk?

Misschien heeft ze aangebeld en zat TO net ff te schijten?

....Wat doet het ertoe?

Tja we zullen je wel over een maandje spreken toch kijken of je nog enthousiast bent over je buurvrouw !

Je hoeft niet jaloers te zijn hoor, ooit krijg ook jij vast wel eens zo'n briefje in je brievenbus.

Wel een beetje positief blijven ondertussen, hè.
Mijn god, wat ben ik blij dat ik niet zo negatief in het leven sta. Met veel positief zijn ga je wel eens op je bek, maar liever een keer op je bek gaan dan overal beren op de weg zien.

(je kunt beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan)
quote:jennygirl schreef op 02 maart 2011 @ 20:32:

[...]

Geen ervaring erin.

Tja we zullen je wel over een maandje spreken toch kijken of je nog enthousiast bent over je buurvrouw !Nou, niet zo zuur doen hoor! Is toch leuk? Tenminste, ik vind van wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven