Florida

28-01-2011 15:34 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn van plan om in mei naar Florida te gaan. WIe is er al eens geweest en heeft leuke tips. Wat moeten we absoluut zien en wat niet. We willen in ieder geval naar Seaworld, de Everglades en Cape Canaveral. Niet naar Disneyworld.

We willen met de auto een week of 10 dagen rondreiden en dan nog ergens een paar dagen strand. Ook voor wat betreft het strand hoor ik graag leuke lokaties.

Nog meer leuke ideeen??

Alvast bedankt.
Thaisweetchilli, ik weet zelf geen luxe hotels op de Bahamas. Maar ik denk dat je met google een heel eind komt.

Tripadvisor heeft wel recensies.

Zijn genoeg leuke hotels te vinden en aan het aantal sterren moet ook kunnen zien hoe lux het is.

Miami heeft ook zeker zeer luxe hotels!

Hazelnoot, ik heb verschillende beroepen binnen het tourisme gedaan, en ook heel veel gereisd.

Ik ben ook als gast wel eens aan boord geweest.

Er zijn per week ongeveer 2 gala avonden, op een 3 daagse waarschijnlijk 1.

Je hoeft niet volledig in gala of cocktail jurk, maar er wordt toch wel verwacht dat je je dan een beetje op tut. Maar wil je dit echt niet, of heb je gewoon echt niet genoeg ruimte in je koffer, dan je die avond ook bij het buffet eten, ipv in het restaurant.

De andere dagen is voor het restaurant wel smart casual, dus geen spijkerbroek en voor de heren toch minimaal een blouse.

Bij het buffet mag je gewoon in je korte broek en op je slippers.

Dus je hebt altijd keus.
Zo, we hebben inmiddels alles geboekt. 11 Mei vliegen we naar Miami en op 13 mei een 4 daagse cruise naar de Bahamas.

Daarna rondreis.

We zouden eerst vliegen via Londen met British Airways maar na een tijdje zoeken hebben we nu een vlucht via Dusseldorf met AIr Berlin rechtstreeks naar Miami.

Vivagirl,ik weet niet of je nog meeleest maar we hebben de cruise geboekt via cruisecompete. Heb je daar ook ervaring mee?

Oh, ik heb er ontzettend veel zin in.
Leuke reis heb je ervan gemaakt.

Was het maar alvast juli he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven