Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dank Daisy en Marianne!~

Heb er zin in, en ook vind ik het wat eng hoor, het is toch raar tenslotte dat je erg leuke chats hebt en dan in een gesprek ook merkt dat de verschillen erg groot zijn. Dat in combinatie van het verschil in leeftijd (waar iedereen van zegt dat dat geen probleem hoeft te zijn) is wel apart, maar goed, we gaan het beste er van maken.

Het ergste dat kan gebeuren is dat we beide weer alleen en single naar huis gaan toch?

Marianne: Succes met je date!

Daisy: Stuur gewoon aan op een date! Je Co heeft nu zoveel aan zijn hoofd dat hij dat vast niet zelf gaat doen. Challenge hem maar een beetje, is hij vast al wel gewend nu met die lastige artsen :-)

Als man zou ik een vrouw die stappen neemt alleen maar waarderen hoor!
Oh, en Marianne,

Als ik een eerste date hier thuis zou krijgen zou ik minstens net zo nerveus zijn als jij nu omschrijft hoor! Is het wel netjes, gaat ze het lekker vinden, is het niet teveel een mannenhok hier, is alle troep van kind weg, gaat ze mijn eten lekker vinden, doe ik de dingen wel in de juiste volgorde, bied ik wel op tijd iets aan…

Kortom…maak je niet te druk, dat doet hij ook!
@Theo; Leuk en spannend!

@BMarianne; Gewoon lekker genieten! Hoe was ie aan de telefoon of had je al eerder met hem gebeld?

@Miepie; hoe is het met je? Hoop dat de uitslag meegevallen is!

Met jonkie heb ik nog kontakt op Badoo en via sms. Wel erover gehad elkaar deze week nog te zien, maar drukdrukdruk...

Ben wel weer gratis lid geworden op RP, kwam een schijnbaar leuke vent tegen dus maar een hartje gestuurd. Hartje terug en berichtje terug gehad met zn MSN. Net heeeel leuk zitten chatten; heel veel raakvlakken! En vriendjes geworden op Hyves en Facebook, dus lekker foto's zitten loeren...;-)
Hee wat leuk weer al die bedrijvigheid hier....

Theo welkom hier.. leuk weer een man in ons midden!! En ik ben benieuwd naar de afloop van de date. Hoeveel jonger is ze??

Bmarianne wat leuk dat je een date hebt.

Daisy ik kan me voorstellen dat Co nu druk is en andere dingen aan zijn hoofd heeft maar het mailtje kon hij dus wel waarderen....

Ik heb van het weekend belachelijk lang zitten chatten en cammen.... Had hem al een week of 2 op msn maar dacht niet dat hij heel serieus was. Hij is 2,5 jaar jonger. Maar de gesprekken waren wel heel erg leuk.

Zaterdagnacht hebben we tot 5.30 zitten cammen. Heel erg leuk... zondag en maandagavond weer tot veel te laat... En vanmiddag ook weer een poos. Vanavond wat zitten smsen omdat hij onderweg was in de trein en bij een overstapmoment belde hij me even om mijn stem te horen.

Donderdag hebben we afgesproken om even iets te drinken..wordt vast gezellig.

Verder gewoon een hele drukke week en dit weekend carnavallen. Rara ga jij ook? Ik kom oorspronkelijk ook daar uit de buurt dus ben komend weekend lekker bij mijn ouders.
Leuk, leuk, leuk! 2x een eerste date dit weekend.

Rara, Jonkie klinkt niet erg happig. Leuk contact via RP gaat veel soepeler volgens mij. Gelijk vriendjes op fb en hyves. Grappig. Zo kom je heel veel van elkaar te weten.

Hier zat ik het afspraken spel te doen. 2 mannen als misschien geklikt. Binnen piep en zucht van eentje met heule mooie ogen een bevestiging dat hij me ook misschien zou willen ontmoeten. Whahaha, gelijk in bevriesmodus weer. Durf ik hem niet aan te spreken. Weet ik wer niet wat ik moet zeggen. Pfffff, wat een muts ben ik toch af en toe.

Miepie: Alles ok?
Hè leuk!! Dates in het vooruitzicht! Heel veel plezier en ik hoop dat er wat vonken in het rond gaan vliegen!

Wat kleinkinderen betreft: er zijn ook zeer jong van lijf en leden zijnde begin 60-ers en die willen nog wel eens kleinkinderen hebben

Ik herken dat ook hoor: het aan de ene kant allemaal leuk vinden, 't daten en verliefd worden enzo, maar aan de andere kant..... brrr. Ik laat mijn gevoelens niet meer zo snel met mij op de loop gaan.
quote:BMarianne schreef op 01 maart 2011 @ 18:12:

Vergat helemaal op jou te reageren.

@A&K Vijftigers zijn NIET oud, tenminste de leuke niet! Ouder misschien, OK. Maar oud, nee

Okeee, jij je zin. 50+ers zijn idd niet oud. Maar eind 50 is voor mij te oud om er een relatie mee op te bouwen.

Zometeen de RP-man maar weer es mailen. Ik word een beetje onzeker van hem. Hij zoekt wel vaak contact maar het blijft een beetje oppervlakkig allemaal. Kweenie. Tactiek? Is voorzichtig? Heeft meer ijzers in het vuur? Pffff

Echt BM "mijn" oudeRE man lijkt me echt wat voor jou. Wil je echt niet de link naar zijn profiel op Badoo? Karima jij?
@Elise; leuk...ook al een date! Ik ben geen carnavaller; in mijn jeugd 10 jaar in het Hoge Noorden gewoond....het zit er echt niet in bij me. Maar jij heel veel plezier!

@A&K; Gewoon "hallo" zeggen? Meestal is mijn zin in die gevallen (als ie niet online is) "Hoi, zin om een keer te chatten?" En dan het gewoon afwachten...

Met RP man ging het inderdaad heeeel soepel. Ik had mijn vriendin even getipt om ook op zijn Hyves te kijken; ze vond het helemaal een type voor mij! ( en dat zegt ze niet snel, hahaha). Met jonkie heb ik inderdaad ook wel een gevoel dat het leuk voor een paar keer is, maar er meer niet in zit...
@rara ja,, grappig he? En spannend inderdaad!

@elise, dank je! voel me tot nu toe erg welkom in dit vrouwennest hoor! Ze is negen jaar jonger en zoals eerder gezegd is het wel een van mijn issues, of het een terechte is weet ik na dit weekend denk ik wel. Dan beslissen we denk ik wel of het iets kan worden of niet.. Mijn grootste angst is het feit dat ik wel en zei geen kids heeft. Eerder had iemand het al over "wil je nog een kind met haar" en dat zou ik nog niet weten, qua leeftijd zou het kunnen, maar het is voor mij te vroeg om daarover na te denken op dit moment.. We gaan dus gewoon wat eten, en dan ga ik nadenken waarschijnlijk.

Elise, let je wel een beetje op de tijden? Je kan er ook aan onderdoorgaan he?
@ Theo: Klinkt alsof je nog een kind niet uitsluit. Dan is er mi niets aan de hand. 9 jaar leeftijdsverschil zou ik geen probleem vinden. Dat verschil is met de "wederzijdse gevoelens" van gisteren ook. Hij jonger. Echter voor mij is nog een kind niet meer aan de orde. Dus als hij wel kinderen zou willen moet hij het óf met surrograat kinderen doen (de mijne) of iemand zoeken die nog wel kinderen wilt.

@ Rara: Ga ik ook maar schrijven (denk ik).
Gos, ik had geen internet thuis meer en zit nu dus bij vrienden maar moet je eens kijken wat er gepost is sinds gisterenavond.

Theo, idd zoals je zegt het ergste wat je kan gebeuren is dat je alleen naar huis gaat en een illusie minder.

Maar houdt het aub nog open, je weet toch nog helemaal niets?

Vind dit echt zo leuk, ik draai het dan om naar mijn dr to be, zou hij ook van die fantasiën hebben, wat de toekomst gaat brengen.

En ik kan niet daten met dr to be, ik zit nl 3000KM van jullie vandaan en ben einde mei weer terug. Nu had hij al aangegeven dat hij niet kan wachten tot ik er weer ben dus daar moet ik me dan maar aan vast houden. Hij wilde wel als ik in Maastricht had gewoond ( wonen beide in NH ) direct de trein pakken, helaas het is ietsje verder! Ik heb nog niets gehoord maar ik had ook duidelijk gezegd dat ik het zou begrijpen als hij het druk had. Moet wat haha, maar eigenlijk WIL ik elke dag 20 berichten, nee hoor grapje

Dames wat hebben jullie het allemaal druk zeg haha..

Elise, niet fris en fruitig op je werk dus met dat soort cam momenten? Maar boeit het als je het maar naar je zin hebt!

Miepie, waar ben je ben benieuwd of je wat hebt gehoord, en zo ja of het positief is.
Ik heb vanavond weer met mijn "date" afgesproken! Heb er zin in!
Dais, is net beetje ver voor kopje koffie, maar 20 berichtjes is te doen toch,,hihi

Er komen weer date's aan,,leukkkkkkkkk ben benieuwd.

A&K gewoon aanspreken en hallo of een andere leuke openingszin.

rara, vist even in andere wateren en heeft gelijk beet

Ik heb nog alsmaar digi vlinders en we sms'n nu ook, (woh telefoonrek) en dan over 2 weekjes gaan we elkaar zien.

En het voelt zo leuk en wat ik nu zo lekker vind, ik heb nog geen moment getwijfeld of hij me nu wel of niet leuk genoeg vind.
pandapop,,leukkkkkkkkk jullie gaan goed.

Miepi, hoe is het met je meis? knuffie
@Daisy: Ik hou het volledig open hoor! En ja 3000 km is wat ver, en raar trouwens dat mei te ver weg is om alles open te laten hoor...als alles nou klikt? Kan je niet naar een opening zoeken via iets als MSN of Skype? Als je wacht tot mei is dat wel erg lang toch?

Oh, trouwens 3000 km is bijna even lang vliegen als de trein naar maastricht vanuit nh trouwens :-)

@Alive ik sluit dat inderdaad niet uit op dit moment, maar denk wel dat ik er een sterker gevoel bij moet hebben dan de eerste keer als ik daar voor een 2e keer voor zou willen gaan hoor! Dat scheiden maakt je wel scherper voor dat soort dingen!
Ik ben blij voor jullie!!!!!

Blijf mee lezen, vind het leuk om jullie belevenissen te lezen

Ze zeggen geduld wordt beloond, dus ik houd nog even vol
Theo we hebben via de mail contact.

Hij werkte maandag tot 18.00 en dan nog naar huis, koken eten etc et,en dan zal hij gerust nog studiewerk hebben.. kan me echt wel voorstellen dat hij het druk heeft.

Maar ik kan het weleens opgooien, of hij het leuk vind om te MSNen. Ik zit te denken om in april een week naar Nederland te komen, ik moet na 90 dagen het land uit ivm visum wat verloopt.

Normaal ging ik hier even de grens over maar dat kost ook steeds meer geld en ja dan kan ik even voor vakantie naar Nederland komen.

Ik houd al een paar dagen de prijzen van de tickets in de gaten, en zodra ik iets zie koop ik het.
@daisy probeer dan maar een meeting te plannen voor als je visum verlopen is, heb je een friend request gestuurd om je evt wat extra tips te kunnen mailen

En ja, ga er maar vanuit dat hij het druk heeft, maar toch, als hij je leuk vindt loopt hij op hormomen toch? Kan hij heel wat hebben hoor!
Ok ik wacht het af Theo haha ben benieuwd!

Ik verwacht vanavond wel bericht, dat deed ie een week of wat geleden ook, toen zei hij ook sorry ik heb nu even wat tijd om je te schrijven. Maak me niet druk hij was degene die contact opzocht met me en gaf ook direct aan contact te willen houden gedurende mijn verblijf hier. Maakte zich druk hoe we dan contact gingen houden, of ik internet had etc etc.

We kunnen toch niets afdwingen!

Dat geldt voor ons allen hoe graag we ook willen.

Een dag of wat geen contact is ook goed, laat ze maar denken,

of ons missen, toch??
ja, ben ik met je eens, maar een pril contact warm houden voor 3 maanden is wel anders lijkt me Daisy! Vandaar mijn eerdere suggesties. Hij is weliswaar duk met co-schappen, maar dat neemt niet weg dat hij ook op zoek is tegelijkertijd, en dan is heen en weer mailen voor 3 maanden wel erg karig toch? lijkt me zinvol een opbouw te zoeken, vandaar de msn/skype suggestie...kan je tenminste groeien in je contact met hem!
Heb ik dat! Zit ik die leuke man van het afspraken spel te googlen, blijkt hij bevriend te zijn met mijn oude buurman! Die nu nog naast mijn ex woont.

Nu weet ik het helemaal niet meer. Mensen zijn 7 jaar mijn buren geweest. Ik pas daar niet tussen..

@ Daisy: Hoop voor je dat Theo je kan helpen met een goedkoop ticket. Wil ik ook wel. Wil nog steeds naar mijn vriendinnen in Kenia en Canarische Eilanden.

Ik zou idd maar gaan proberen te skypen of voipen.

@ Miepie: We horen je niet. Gaat alles goed met je? *probeerd zich niet te veel zorgen te maken.*

@ Theo: Wanneer het ter sprake zal komen, zal deze keer de beslissing nog bewuster gemaakt worden dan de eerste/eerdere keren. Maar ga eerst nu haar maar in het echt ontmoeten. Haha, we zitten nu wel heel ver vooruit te denken.

@ Poezelig: Kan je niet tijdelijk je abo omzetten naar een goedkopere versie met naar buitenland bellen?
Wat leuk om te lezen dat er al weer n aantal dates op stapel staan, ik ben plaatsvervangend zenuwachtig.... hahaha

Hier nog niets echt leuks gevonden. Pas toch weer even Paiq geprobeerd, hele avond leuk zitten kletsen met iemand, log ik net in zie ik dat ie me verwijderd heeft. naaaaa. Je kan t natuurlijk ook even zeggen, maar goed. Ik had zn levensverhaal al gehoord, dus meer had ie niet te vertellen denk ik.

Verder was er iemand anders waar ik eerder al over schreef die twee weken niets had laten horen, ik kon t niet laten en had m toch een email gestuurd dat ie t best gewoon kon zeggen als ie me niks vond, ik weet gewoon graag waar ik aan toe ben. Kreeg toen n email met sorry, sorry, sorry, drie dagen op msn geklets, sinds weer niks gehoord.

Hmmm.... schrik ik ze af? Ach ik ben niet wanhopig, maar een leuke klik zou ook wel eens fijn zijn.
@alive: Is wel K*t voor je zeg! Dat verwacht je natuurlijk ook niet als je iemand via een site vindt...

En natuurlijk ga ik eerst maar eens de ontmoeting aan dit weekend, door al dat geklets hier ga je inderdaad op zaken vooruit lopen, kan niet de bedoeling zijn!

Oh, en die tickets voor Daisy kan ik niet goedkoper maken hoor.. Zou ik voor mezelf ook wel graag willen, maar zou niet weten hoe helaas.
@tigger, dat was ik niet hoor! Je moet ook een beetje geluk hebben op paiq denk ik, je vijvertje is tenslotte wat kleiner daar.

Ik heb ook met een paar vrouwen leuk contact gehad, maar daarna ineens verwijderd, en trouwens ook een paar die eerst reageren en dan niets meer laten horen (ook voor de foto's zichtbaar worden hoor voor degenen die zich dat afvragen) blijkbaar zijn die dan al met een date bezig ofzo, sta je op de nummer 2 of 3 lijst oid who know's..hoort erbij denk ik.
Ik lees mee hoor tijdens het chatten met RP man.....geloof dat we dit weekend gaan daten??!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven