Terug van weggeweest! Deel 5
woensdag 2 maart 2011 om 21:25
Allemaal blij dat we weer thuis zijn maar verder niets te vertellen..
Zal ik dan maar iets vertellen?
Ik ga deze en de komende maanden een lijst bijhouden, hoe het met me gaat. De life chart. Iemand mee bekend misschien?
Is eigenlijk bedoeld voor mensen met een bipolaire stoornis.
Kunt er op registreren hoe het elke dag gaat. Welke factoren er voor gezorgd hebben dat je je zo voelde. Je kunt er verschillende dingen op invullen.
Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen..
Ik vond het wel een beetje raar toen ik hoorde dat het gebruikt werd voor mensen met een bipolaire stoornis.
Maar je kunt het op veel meerdere manieren uitleggen.
Ik ben benieuwd of er een duidelijke lijn uit gaat komen.
Hoe is het met jullie?
Zal ik dan maar iets vertellen?
Ik ga deze en de komende maanden een lijst bijhouden, hoe het met me gaat. De life chart. Iemand mee bekend misschien?
Is eigenlijk bedoeld voor mensen met een bipolaire stoornis.
Kunt er op registreren hoe het elke dag gaat. Welke factoren er voor gezorgd hebben dat je je zo voelde. Je kunt er verschillende dingen op invullen.
Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen..
Ik vond het wel een beetje raar toen ik hoorde dat het gebruikt werd voor mensen met een bipolaire stoornis.
Maar je kunt het op veel meerdere manieren uitleggen.
Ik ben benieuwd of er een duidelijke lijn uit gaat komen.
Hoe is het met jullie?
woensdag 2 maart 2011 om 21:53
Lijkt me heel handig appeltje om inzicht te krijgen in jezelf en je stemmingen!
Zou alleen niks voor mij zijn, ik ben daar te chaotisch voor. Zou de discipline niet kunnen opbrengen om dat elke dag in te vullen.
Hoop dat het voor jou een beetje werkt! Hoe lang wil je dat gaan doen?
Ik ben therapie moe en ben er even he-le-maal klaar mee. Ga nu gewoon lekker genieten van mijn zwangerschap en me niet met al te moeilijke dingen en ik-discussies bezighouden.
Zou alleen niks voor mij zijn, ik ben daar te chaotisch voor. Zou de discipline niet kunnen opbrengen om dat elke dag in te vullen.
Hoop dat het voor jou een beetje werkt! Hoe lang wil je dat gaan doen?
Ik ben therapie moe en ben er even he-le-maal klaar mee. Ga nu gewoon lekker genieten van mijn zwangerschap en me niet met al te moeilijke dingen en ik-discussies bezighouden.
woensdag 2 maart 2011 om 21:56
Ja, lijkt mij inderdaad ook wel handig ja!
Ik ga het een paar maanden bij houden. Zolang als nodig is om inzichten te krijgen.
Ik verget ook af en toe weleens wat dagen hoor. Zit nog niet echt in mijn systeem.
Therapiemoe.. herkenbaar!
Dat was ik ook. Zie psych nu een stuk minder op mijn verzoek.
Was het even beu.
Maar jij hebt nu ook geen therapie dus?
Ik ga het een paar maanden bij houden. Zolang als nodig is om inzichten te krijgen.
Ik verget ook af en toe weleens wat dagen hoor. Zit nog niet echt in mijn systeem.
Therapiemoe.. herkenbaar!
Dat was ik ook. Zie psych nu een stuk minder op mijn verzoek.
Was het even beu.
Maar jij hebt nu ook geen therapie dus?
woensdag 2 maart 2011 om 22:37
Als je je er goed bij voelt is dat fijn luna!
Heb jij die afspraken afgezegd of je behandelaar?
Hoe het met me gaat?
Daar denk ik niet teveel over na op het moment.
Ik probeer te genieten van de fijne dingen on me heen en niet teveel stil te staan bij de minder leuke dingen.
Daar ben ik te gevoelig voor op het moment.
Ik ga eens nadenken over hoe het nu echt met me gaat.
Word vervolgd
Hoe gaat het met jou?
Heb jij die afspraken afgezegd of je behandelaar?
Hoe het met me gaat?
Daar denk ik niet teveel over na op het moment.
Ik probeer te genieten van de fijne dingen on me heen en niet teveel stil te staan bij de minder leuke dingen.
Daar ben ik te gevoelig voor op het moment.
Ik ga eens nadenken over hoe het nu echt met me gaat.
Word vervolgd
Hoe gaat het met jou?
donderdag 3 maart 2011 om 13:47
Hallo, daar zijn we weer! Wat leuk, een deel 5. Zag het daarnet pas.
Hier gaat alles goed. Net als Saar lekker aan het sporten, aan het werk en allerlei leuke sociale dingen. Vakantieplannen voor de meivakantie (mijn topic over van bonbon naar bonbon fietsen al gezien op eten?)
Zelfs in gezelschap gedraag ik me steeds ´normaler´
Leuk jullie te zien hier...
Hier gaat alles goed. Net als Saar lekker aan het sporten, aan het werk en allerlei leuke sociale dingen. Vakantieplannen voor de meivakantie (mijn topic over van bonbon naar bonbon fietsen al gezien op eten?)
Zelfs in gezelschap gedraag ik me steeds ´normaler´
Leuk jullie te zien hier...
donderdag 3 maart 2011 om 16:48
Fijn Hanke en Saar dat het goed gaat! Echt heel fijn om te horen!
Ik vind het ook leuk dat we er weer zijn!
Ik hop dat iedereen de weg kan vinden!
Saar, wat fijn moet het zijn dat je depressieloos, therapieloos en medicatieloos bent!
Ik ben medicijngebruikend, depressieloos, half-therapieloos, maar voel me best oke!
Ik vind het ook leuk dat we er weer zijn!
Ik hop dat iedereen de weg kan vinden!
Saar, wat fijn moet het zijn dat je depressieloos, therapieloos en medicatieloos bent!
Ik ben medicijngebruikend, depressieloos, half-therapieloos, maar voel me best oke!
donderdag 3 maart 2011 om 18:50