Desperate housewives
donderdag 3 maart 2011 om 08:59
Juanita is bij de geboorte verwisseld met dat meisje wat er nu wel eens is. Kan even niet op haar naam komen.
Het gezin waar Juanita eigenlijk vandaan komt, is ook niet zo knap en wat voller (politiek correct ).
Maar is die 2e dochter dan ook niet verwisseld bij de geboorte? Dat is nou ook niet bepaald moeders mooiste.
Het gezin waar Juanita eigenlijk vandaan komt, is ook niet zo knap en wat voller (politiek correct ).
Maar is die 2e dochter dan ook niet verwisseld bij de geboorte? Dat is nou ook niet bepaald moeders mooiste.
zaterdag 12 maart 2011 om 19:56
Ik vind het een geweldige serie, ben ook helemaal fan. Kijk nu mee met Amerika, via www.sidereel.com 3 april komt er weer een nieuwe aflevering, dus op 4 april te bekijken via internet. Duurt me veel te lang
zaterdag 12 maart 2011 om 22:44
zondag 13 maart 2011 om 10:09
Er begint vaag wat te dagen.
Wie had hij ook al weer vermoord? Ik ben echt een zeef .
Ik vindt DH erg leuk, maar ik snap er de helft maar van. Soms blijkt dat dat de bedoeling was, maar soms, zoals nu, blijkt dat ik het wel had kunnen weten.
Ik hoor allemaal klokken luiden, maar kan de klepels niet vinden .
Wie had hij ook al weer vermoord? Ik ben echt een zeef .
Ik vindt DH erg leuk, maar ik snap er de helft maar van. Soms blijkt dat dat de bedoeling was, maar soms, zoals nu, blijkt dat ik het wel had kunnen weten.
Ik hoor allemaal klokken luiden, maar kan de klepels niet vinden .
zakdoek wijzigde dit bericht op 13-03-2011 11:05
Reden: schrijffoutje
Reden: schrijffoutje
% gewijzigd
zondag 13 maart 2011 om 14:39
Die zus was zijn buurvrouw en die was er achter gekomen dat zijn zoon gestolen was van een drugsverslaafde die ze ook vermoord hadden. Zij chanteerde hem ermee en toen heeft hij besloten haar te vermoorden. Volgens mij was zij ook de reden dat zijn vrouw zelfmoord heeft gepleegd in de aller aller eerste aflevering. Maar correct me if I'm wrong.
maandag 14 maart 2011 om 11:38
maandag 14 maart 2011 om 14:56
Die puberzoon was toch die nerd die later uit een rijke familie bleek te komen ? Hij was "geadopteerd" door Paul en Mary Alice. Hij had toch een junkiemoeder ?
Toen pubertje eenmaal rijk was probeerde hij Gaby nog te versieren.
"Don't you touch what you can't afford !!! was haar reactie.
Aanvulling: Zach(ary). Zo heet hij.
Toen pubertje eenmaal rijk was probeerde hij Gaby nog te versieren.
"Don't you touch what you can't afford !!! was haar reactie.
Aanvulling: Zach(ary). Zo heet hij.