Entertainment alle pijlers

Desperate housewives

10-03-2010 19:56 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo'n leuke serie maar is dit nou het laatste seizoen? En die Susan vind ik trouwens echt het minst leuk, jammer dat zij nooit opgenomen wordt, ik vond Catherine leuker.
Okee! Da's 'n bijzondere wending. Vond 't ook al zo vreemd dat uit zo'n knappe moeder zo'n lelijk kind kon komen.

Ik heb toch t/m seizoen 6 gezien maar dat heb ik dan niet meegekregen....
Juanita is bij de geboorte verwisseld met dat meisje wat er nu wel eens is. Kan even niet op haar naam komen.

Het gezin waar Juanita eigenlijk vandaan komt, is ook niet zo knap en wat voller (politiek correct ).

Maar is die 2e dochter dan ook niet verwisseld bij de geboorte? Dat is nou ook niet bepaald moeders mooiste.
De "echte" dochter heet Grace en is dus verwisseld. De tweede dochter Celia, lijkt inderdaad ook op Juanita en niet op Grace
Verdorie, ik heb het ook gemist, is dit via uitzending gemist ook nog terug te kijken? (als ik op net5 programma gemist kijk kan ik het daar niet vinden..)
Volgens mij is dat de volgende wending, dat de meisjes Grace en Juanita toch niet verwisseld zijn, want Juanita lijkt op Celia

Ik vind Juanita een schatje
Vanavond vond ik het echt lachen, we zaten te hopen dat Moppekind niet wakker zou worden.
Ik vind het een geweldige serie, ben ook helemaal fan. Kijk nu mee met Amerika, via www.sidereel.com 3 april komt er weer een nieuwe aflevering, dus op 4 april te bekijken via internet. Duurt me veel te lang ;)
De vrouw van Paul Young bezoekt aan het eind van het programma haar moeder in de gevangenis. Die moeder ziet er heel bekend uit, maar wie is dat ook al weer? (ze speelde een secretaresse in L.A.Law, maar dat bedoel ik niet) Wie was zij ook al weer in Wisteria Lane?
Martha? Huber. Dat is de zus van de vrouw die hij vermoord heeft.
Er begint vaag wat te dagen.

Wie had hij ook al weer vermoord? Ik ben echt een zeef .

Ik vindt DH erg leuk, maar ik snap er de helft maar van. Soms blijkt dat dat de bedoeling was, maar soms, zoals nu, blijkt dat ik het wel had kunnen weten.

Ik hoor allemaal klokken luiden, maar kan de klepels niet vinden .
zakdoek wijzigde dit bericht op 13-03-2011 11:05
Reden: schrijffoutje
% gewijzigd
Die zus was zijn buurvrouw en die was er achter gekomen dat zijn zoon gestolen was van een drugsverslaafde die ze ook vermoord hadden. Zij chanteerde hem ermee en toen heeft hij besloten haar te vermoorden. Volgens mij was zij ook de reden dat zijn vrouw zelfmoord heeft gepleegd in de aller aller eerste aflevering. Maar correct me if I'm wrong.
O ja! Er komen allemaal losse flodders boven drijven. Zo was er ook eens iets met een moord en een houten speelgoedkist. En er was ook nog eens een puberzoon. Geen idee bij wie die hoorde.

Ik blijf het maar op mijn eigen manier volgen: leuk, maar de clou ontgaat me.
Die puberzoon was toch die nerd die later uit een rijke familie bleek te komen ? Hij was "geadopteerd" door Paul en Mary Alice. Hij had toch een junkiemoeder ?

Toen pubertje eenmaal rijk was probeerde hij Gaby nog te versieren.

"Don't you touch what you can't afford !!! was haar reactie.

Aanvulling: Zach(ary). Zo heet hij.
Ik heb nog nooit zóveel moorden in zo'n klein buurtje meegemaakt. Compleet ongeloofwaardig, maar toch vaak schitterend.

Vinden jullie Carlos ook een stuk lekkerder nu hij geen baard meer heeft ? Hij lijkt 30 jaar jonger.
Ik vind hem helemaal niet meer op zichzelf lijken! Ben er nog niet over uit of ik het nou lekkerder vind of niet....
Ik houd niet van baarden.
http://en.wikipedia.org/w ... ate_Housewives_characters
Hahahah

Het heeft ook niet mijn specifieke voorkeur, maar ik vind hem zo niet zichzelf zonder dat ding op een of andere manier...
Kan iemand mij vertellen waar Orson ineens vandaan komt om Bree te redden ?

Ik dacht dat hij dood was, maar blijkbaar niet.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
En kan iemand mij vertellen wat er gebeurd is de laatste 2 afleveringen?

Ik krijg het niet voor elkaar om dat terug te zien..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven