Entertainment alle pijlers

Desperate housewives

10-03-2010 19:56 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo'n leuke serie maar is dit nou het laatste seizoen? En die Susan vind ik trouwens echt het minst leuk, jammer dat zij nooit opgenomen wordt, ik vond Catherine leuker.
Emma is even ten tonele geroepen, omdat ze iedereen bij elkaar moesten hebben.. :D

Paul Young is inderdaad een creep
grrrrr, dacht heerlijk vanavond te kunnen kijken

komt het niet!
Nee, da's idd balen. Vandaag de nieuwe recorder binnengekregen. Wilde ik hem testen op Desp. HW, komt het niet. Jammer!

Het is toch nog niet het einde van het seizoen?
"Winterstop"
quote:shoppen schreef op 04 januari 2011 @ 19:15:

grrrrr, dacht heerlijk vanavond te kunnen kijken

komt het niet!

Same here,zit ook te balen!

Vreemd dat ze een film uitzenden op dinsdag want dat is al jaren een serie avond.

Waar blijft Ugly Betty,en Eastwick??......
Tot?
Weet ik niet precies.....Ik weet wel dat ze in amerika een stop van een week of 6 gehad hebben. Wij lopen nauwelijks achter, dus misschien ook zoiets?
Oja, Eastwick, dat rukten ze er ook na een week of 5 af.
Winterstop..........
Van de site van Net5:

Nieuwe afleveringen vanaf dinsdag 1 maart om 21.30 uur.

Leuk! Maar waarom 21.30 uur?

Wat zou ervoor komen?
Oh dat was me nog niet eens opgevallen! Jammer! Mijn vriend vindt het maar niks, dus die vermaakt zich tijdens de uitzending wel met andere dingen. Daarna komt hij er bij zitten, om nog een avondje samen te hebben. Wat zal hij het zwaar gaan krijgen
yes Yes YES !!!

Ik kan niet wachten tot het verder gaat. Maar waarom f*cking 21:30 uur ? Ik vond het juist zo'n fijn kind-op-bed-afwas-in-de-machine-neerplof-moment.
quote:emaille schreef op 04 januari 2011 @ 20:48:

Oja, Eastwick, dat rukten ze er ook na een week of 5 af.Daar heb ik net5 nog over gemaild. Baalde zo dat je een serie volgt en het ineens stopt. Kreeg een mail terug, dat ze niet wisten of en wanneer Eastwick weer kwam. Fijn hoor....je durft nu bijna geen serie meer te volgen.
dames ik ben te ongeduldig

ben alles aan het volgen via het internet op megavideo kan je gratis elke afl bekijken

vind het zo leuk dat ik weer bij 2004 deel 1 ben begonnen
Private Practice verhuist van de maandag naar de dinsdag om 20.30 uur. Met daarna dus DH.
En ja hoor, weer een serie op Net5 aan het volgen, nl Hawthorne en .... gestopt ! Dat overkomt me dus iedere keer bij Net5, Eastwick ook al.
Hoi wie kan me vertellen hoe het ook al weer zat met zach[ery[ de zoon van paul die uiteindelijk de zoon van mike delfino was?

hoe zat dat ook weer, ben dat stukje kwijt
Dus fans, nog maar een keertje:

Aanstaande dinsdag om 21.25u.op Net 5, nieuwe afleveringen!
quote:Rainbow01 schreef op 22 februari 2011 @ 09:54:

Hoi wie kan me vertellen hoe het ook al weer zat met zach[ery[ de zoon van paul die uiteindelijk de zoon van mike delfino was?

hoe zat dat ook weer, ben dat stukje kwijt

van wikipedia:

Mary-Alice Young was ooit gewoon Angela Forrest, werkte als zuster in Utah en getrouwd met Todd. Als er een aan drugs verslaafd meisje, Deirdre Taylor (Jolie Jenkins), binnenkomt die haar vraagt of ze haar zoon Dana wil kopen, gaat ze akkoord. Ze ziet een poster hangen van het stadje Fairview, opgehangen door collega Felicia Huber, wiens zus Martha op Wisteria Lane woont. Ze besluiten daarnaartoe te vluchten, en nemen hun huidige namen aan; Mary Alice, Paul en Zach Young. Als Deirdre, met de hulp van haar vriend Mike, is afgekickt en haar zoon komt halen, doodt Mary Alice haar in een vlaag van paniek. Ze stoppen haar beenderen in een speelgoeddoos en begraven de kist in de grond onder hun nieuwe zwembad, dat volgende dag in beton zal gegoten worden. Niet wetend dat de jonge Zach alles heeft gezien gaan ze door met hun leven, maar niet iedereen is Deirdre vergeten.

Deirdres vader, een rijke man, stuurt de vriend van zijn dochter Mike Delfino naar Wisteria Lane om alles daar uit te zoeken. Mike zelf heeft al eens eerder iemand uit zelfverdediging vermoord en heeft een lang strafblad. Felicia Huber heeft het verhaal over Deirdre door, en vertelt het aan haar zus Martha. Die chanteert haar buurvrouw Mary Alice, die daardoor zelfmoord pleegt. Als Mike erachter komt dat Zach eigenlijk zijn zoon is, en wat Mary Alice en Paul Deirdre hebben aangedaan, dreigt hij Paul te vermoorden. Hij bedenkt zich en keert terug naar huis. Daar houdt Zach net Susan onder schot, omdat Zach denkt dat Mike zijn vader is gaan vermoorden...
quote:Chloe15 schreef op 27 februari 2011 @ 16:29:

Dus fans, nog maar een keertje:

Aanstaande dinsdag om 21.25u.op Net 5, nieuwe afleveringen!Weet je dat zeker? Ik heb namelijk in de tv gids van mijn moeder gekeken, en daar staat in wat er deze aflevering komt, en dat herkende ik allemaal....
Wèèh, te laat uitgevonden dat het weer begon.

Ik ben ingevallen bij Gaby, Halloween, en een dementerende oma die wegliep om snoep te kopen.

Wat heb ik gemist ?
Uppie.
Susan wordt gechanteerd door Paul Young, die wil het huis kopen, gaat hem te lijf maar er gebeurd iets (weet niet meer wat) zodat ze zich terugtrekt. De roddels over haar ondergoedbaantje bereiken de shcool en ze wordt ontslagen. Mike gaat alsnog werken in alaska om veel geld te verdienen

Paul young gaat in therapie met zijn vrouw omdat ze geen sex wil

De schhonmoeder van Lynette gaat steeds meer vergeten, Tom wil het niet geloven

Gaby trekt steeds meer naar haar biologische dochter, zet haar eigen dochters 2e plaats. Juanita heeft dit door en wordt dwars. Carlos wordt woedend en wil dat ze het contact met die dochter (naam kwijt) verbreekt.

Bree's relatie met dat jonge ventje loopt lekker
quote:Gaby trekt steeds meer naar haar biologische dochter, zet haar eigen dochters 2e plaats.Leg 'ns uit. Welke andere biologische dochter is er dan nog? Ze heeft die 2 ongelukjes gehad, maar daarnaast had ze toch geen kinderen? Of bedoel je die meid die via Carlos bij hen kwam wonen?
Oudste dochter blijkt bij geboorte verwisseld te zijn met ander meisje, echt een prinsesje. Info uit vorig seizoen. Loopt nu uit de hand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven