Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik heb magnetronstoommeuk van AH en lekkere salade. A la Carte is een neue uitvinding van Olvarit. Allemaak sjieke dingen als tongfilet met dille enzo in babyuitvoering. 3,49 voor 2 bakjes en Wup smult ervan
quote:Kess schreef op 01 januari 2008 @ 19:10:

Gelijk heb je. Komt er niks leuks op tv dan vanavond of had je een film in gedachten?

Geen idee of tv iets zinnigs uitzendt vanavond. Zal eens kijken zo. Filmpje leek me wel eens lekker.

Wow, een doos bonbons zie ik
Ik zou er een topic over openen PodE. Dat je niet eens rustig uit kon slapen door herriemakend kind. Wordt vast gewaardeerd
Doos bonbos, die vent weet hoe een dame blij moet maken

Monty Python is op maar die heb ik al een paar keer gezien geloof ik. Inad, half negen SBS6, House
Voor zichzelf

Welke MP?
Vish, ik zie net jouw advertenties op mp. Dat geruite hoeslakantje (is toch ledikantmaat?) is precies degene waar ik naar op zoek was. Wil ik van je kopen! Volgens mij heb je trouwens ook precies hetzelfde ledikantje als waar Vito in slaapt.
Loretta is De Mol. Punt.
Die ene over katholieken en God Star. En dat die vent allemaal klokken in de loopgraven krijgt
Geeft niks hoor Popdeeetje, zou ik zijn, vastgeplakt.

Ik ben alleen maar heel erg blij voor je

Ja, die Dora sloffen gaan bij het grofvuil, niet omdat ze zo groot zijn, maar zo grof Het leken wel tapdansschoenen voor ons slapen willende volwassenen

OOOOO House

Mijn voornemen: méér House kijken

Tongfilet??? Serieus??

Als ze kunnen bukken,

Zoo, ik ga lekker rest van Tobblerone maar dit keer gemaakt met drie kleuren Droste chocolaatjes parfait opeten met Chica en dan moet ze snel naar bed voor ik moet gaan zitten kwijlen voor de TV bij Dr. Houseje
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Inad, er is ook een House-Hyves
Ik zou die parfait mooi bewaren voor als Chica slaapt. Klinkt namelijk zó lekker dat ik hem niet zou willen delen.
Loretta is De Mol. Punt.
Maar het is nog best veel, Kess en ik heb zoooo veeeel gegeten de laatste dagen, vraag maar aan Op de E

Ben zo blij dat ik zo'n superverbrander ben en toch niet dik word, pfieow
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:peppie schreef op 01 januari 2008 @ 19:43:

Die ene over katholieken en God Star. En dat die vent allemaal klokken in de loopgraven krijgtEvery sperm is sacred?
Inad heeft gisteren geschranst (geschransd?), dat kan ik bij deze bevestigen , maar Inad is dermate slank, dat die extra choco-parfait er wel bij kan

Ik ga ONMIDDELLIJK een topic openen over lawaaimakende Dora-sloffen! Wat een ontzettend goed plan! Hehhe
Peas on earth!
Jep die Star.

Op de E

De hitserie 'House' is elke dinsdag en elke donderdag om 20.30 uur te zien. In het voorjaar van 2008 wordt seizoen 4 uitgezonden.

Dora mag je van mij trouwens sowieso direct neerschieten.
Oeeee waar gaat ie dat stoppen Pep?
Geruitje is dan voor jou Kessterella. Maatje ledikant van Prenatal.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Starrrrrr fieze fuile....

Nu hou ik op hoor
In plaats van de gebruikelijke 839 euro die ik per maand voor kinderopvang krijg van de belastingdienst heb ik er voor januari 800 minder gekregen.
Hihi die laatste is goed
Ik denk dat je je kindertoeslag hebt gekregen en je kinderopvangtoeslag nog niet. Allebei eerste van de maand dacht ik tegenwoordig.

Ken die op een sjurt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven