Het theehuis

dinsdag 1 januari 2008 om 17:55
Heej, in een nieuw theehuis ook even een leuk, verrassend, gezellig en bijzonder 2008 gewenst voor jullie!
't Was gezellig bij Inad, en nix engs aan hoor, om bij Inadje te slapen
Enne... Inad kletst toch wel net zoveel als ik hoor....
Ondanks redelijke hoeveelheid alcohol waren we best helder. Inad kon 's ochtends niet wachten om bed uit te spurten en te ontdekken of deze&gene nog iets zinvols had geschreven in de nieuwsjaarsnacht over wel/niet plassen
't Was gezellig bij Inad, en nix engs aan hoor, om bij Inadje te slapen
Enne... Inad kletst toch wel net zoveel als ik hoor....
Ondanks redelijke hoeveelheid alcohol waren we best helder. Inad kon 's ochtends niet wachten om bed uit te spurten en te ontdekken of deze&gene nog iets zinvols had geschreven in de nieuwsjaarsnacht over wel/niet plassen
Peas on earth!

dinsdag 1 januari 2008 om 18:44
dinsdag 1 januari 2008 om 18:58

dinsdag 1 januari 2008 om 19:16
quote:Star schreef op 01 januari 2008 @ 18:42:
De beste wensen ook voor jou natuurlijk idd PodE!
Dat Inad sprintje naar de pc trok kan jij helemaal niet weten want er is mij ter ore gekomen dat jij nog lag te snurken
Dank
Enne, ik snurkte in't geheel niet, want was OOK wakker. Inad moet absoluut geluidsarme slofjes voor Chica aanschaffen
Enn... uhm... ben schuldig aan 't aan-mobieltje-vastgeplakt-zitten ... sorry lieve Inad
De beste wensen ook voor jou natuurlijk idd PodE!
Dat Inad sprintje naar de pc trok kan jij helemaal niet weten want er is mij ter ore gekomen dat jij nog lag te snurken
Dank
Enne, ik snurkte in't geheel niet, want was OOK wakker. Inad moet absoluut geluidsarme slofjes voor Chica aanschaffen
Enn... uhm... ben schuldig aan 't aan-mobieltje-vastgeplakt-zitten ... sorry lieve Inad
Peas on earth!