@swet summer, google snap ik hoor. Het gaat echt om deze specifieke verpakking, of iemand weet hoeveel water erbij moet.. japans is namelijk niet te lezen voor mij, en aan een generiek recept heb ik net zoveel als aan een dobbelsteen gooien en het aantal ogen keer 100ml erbij doen.
@swet summer, google snap ik hoor. Het gaat echt om deze specifieke verpakking, of iemand weet hoeveel water erbij moet.. japans is namelijk niet te lezen voor mij, en aan een generiek recept heb ik net zoveel als aan een dobbelsteen gooien en het aantal ogen keer 100ml erbij doen.Dan doe je het toch op smaak? Begin met 200ml.. Te zout/sterk? Doe je er weer wat water bij. Enzovoort.. Weet je toevallig voor hoe veel personen deze soep is? Tel dan ongv 250 a 300ml per persoon..
nee, weet helemaal niks verder... was van plan een half zakje op 500 ml te mikken en dan te gaan proeven.. maar ja, aangezien ik er ook geen idee van heb hoe het zou horen te smaken...
hmhm, als er geen ander antwoord komt ga ik dat ook zeker doen.. maar het is een ingredient voor een ander gerecht (tamagoyaki) dus word weer gemengt, dus heb graag de smaak goed:)