Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Amalia, hoe is het, griepnarigheid nog doorgezet?

Bridges, tel je de uren al af dat man weer terug komt? Heb je het gevoel dat je "closer" wordt met de kinders nu je alleen met ze bent? Dat heeft vriend altijd als ik weg ben.

Compu, dat programma heb ik niet gezien. Welk programma was het (ga ik even kijken of ik het met uitzending gemist kan vinden)? Jee, dat was dus kantje boord, die duik in de vijver van jou. Huu, vreselijk. Je arme moesje zeg. Ik heb er ook nog een in de categorie drama: vriend is op z'n 7e in de gracht gevallen, kon nog niet zwemmen. Z'n oma stond erbij, kon ook niet zwemmen, heeft omstanders gesmeekt te helpen, uiteindelijk de schilleboer die voorbij kwam (jaja, zo lang geleden was het ) is erin gesprongen en heeft hem op het nippertje gered.

Bam, ik dacht net vanochtend "waar is Bam toch..."! Maar daar ben je weer. Leuk shoppen is dat, van de belastingmeevalers! Wat heb je allemaal gekocht?

Maatje en ik zijn de hele dag zoet geweest met playmobil. Kan echt de slappe lach met haar hebben, zo grappig. Lekker dagje. Ze is wat opgeknapt dus morgen maar weer naar school.
Pff wat een verhalen allemaal toch zeg,over dat water..brrr

Hel: ik ben soms afwezig, maar ben er wel zeg maar

Wat ik heb gekocht? haha kleren voor Juul
fijn dat maatje is opgeknapt, doet ook wel goed denk ik zo,n dagje thuis.
Zoww, ik heb net last minute kaarten gescoord voor Mary poppins. Ik heb er zin in.
Hel: Closer met de kids niet echt, maar ze zijn wel echt heel lief deze week. (Oudste kreeg het vandaag wel moeilijk, maar tot vandaag was hij heel lief) Ik moet zeggen dat ik het heel fijn vind dat ik deze week ook alles met ze doe, en het gaat dan ook goed. Is dat closer? Ja misschien op een bepaalde manier wel. Zal er nog even 2 dagen over nadenken

Fijn dat Maatje opknapt!

Al die waterverhalen: brrr... Ik denk er maar even niet aan...
Goedemorgen,

Sorry dat ik hier zo weinig ben.

Vanavond ben ik de hele avond alleen en er is toch niks op tv, dus dan kom ik wel even bijlezen.

Vorige weekend zijn man en ik een nachtje weggeweest. Was echt zo heerlijk! Met bubbelbad, champagne en chocolaatjes

Moeten we echt vaker doen.

Ik ga even wat aan het huishouden doen. Kind uit school halen en daarna naar de kapper.

Vanavond wel weer terug. Fijne middag
Goeiemorgen!

Illegaal in dit topic, we zijn over de 2500 posts! Ik weet niet hoe ik het schema in het nwe topic moet plaatsen en moeten we nog een nieuw logo/naam?

Brr, enge bijna-verdrink verhalen hier Ik moet er niet aan denken

Nou, hier wel wat aan de beterende hand. Dwz ik voel me weer goed maar mijn maag protesteerd af en toe nog. Ach, goed in combinatie met het Sonja B dieet, gaat het wat harden

Oudste heb ik wel al 2 dagen ziek thuis. Ws zat dat er aan te komen en heeft dat broekpoepen daar ook mee te maken gehad? Wel vreemd hoor, maar nu gaat het weer prima dus ik gooi het daar maar op.

Hij heeft nu al wel 2 dagen in de avond en nacht koorts, ruikt niet zo fris qua mond en lust niets. Maar wel praatjes hoor Vanmorgen zei hij; ik wil wel weer een dagje met jou en Desteny thuisblijven, vind ik wel gezellig.

Is ook gezellig natuurlijk.
Ik zeg terug naar onze roots: Geluk
Dames, als ik er een meet ingooi in juni komen jullie dan? Vrouwen en kinderen. Bij mij thuis. Is dat het niet accepteren van andere afspraken waard of niet?
Dames, als ik er een meet ingooi in juni komen jullie dan? Vrouwen en kinderen. Bij mij thuis. Is dat het niet accepteren van andere afspraken waard of niet?
Gezellig
Ik ben gezellig
Haiiii

Zo net terug van de sportschool.

Ik ben er altijd als ik zeg dat ik kom, ik zeg zelden afspraken af. dus als ik kan dan ben ik er

Maar ligt er wel aan wanneer in juni, want zit al vrij vol.
Echt?!? Kolere zeg... Ik denk op tijd te zijn.... Jij bent eg wel popie hè Bammetje?? Ik heb gewoon alleen maar 1 zondag een verjaardag van een nichtje
Ik ga de eerste helft op vakantie, dus zo popie ben ik niet hoor
Ah, heel gezellie! Super idee. Ik kom ook Suus (juni is in mijn agenda nog heeeeel ver weg dus als we het nu vastleggen komt er gewoon niks tussen ).

Bam, sportschool, goed bezig. Ah, en kleren gekocht voor Juul, leuk. Trekt hij alles aan wat je voor hem uitzoekt, of gaat hij mee shoppen?

Amalia, dat was gewoon het SB virus joh. Lief dat L zo geniet van z'n dagjes thuis met jou en D. Klinkt een beetje als wat Maatje had/heeft, ook dat onfrisse mondgeurtje (hoop niet dat ze hem heeft aangestoken).

Naatie, zozo, bubbels, bad en chocolaatjes - en daarna lekker slapen zeker? Wat heerlijk, doe je goed. Moet je dan ook echt wel vaker doen ook he?! Kindjes uit logeren of had je oppas thuis?

Heej Star! Alles cool?
Bridges, dat is denk ik ook wel zo ongeveer wat vriend bedoelt met "closer". Merk zelf alijd wel dat het erg scheelt als je de aandacht over eentje minder hoeft te verdelen (vriend eet wel zelf z'n boterhammetjes op maar wil natuurlijk ook af en toe wel eens wat tegen me zeggen ). Maar fijn als je er nog even over nadenkt.
Ik zie idd hemelvaart en Pinksteren in de 1e 2 weken zitten. Das ws niet handig met weekendjes weg enzo.
Wij zijn dan dus 13 dagen op vakantie!
Leuk Suze, maar de 16 is mijn dochterlief jarig dus dan heb ik dat weekend (weet zo even niet welke dag de 16e is) feest natuurlijk. Maar verder heb ik nog een lege agenda op de feestdagen na. Hier geen vakantie namelijk
Hallo!!!

Naatie, gezellig met vent weg!

Suze, als ik in de buurt ben kom ik hoor.

Compu, jee, jij hebt echt enge verhalen over dat water, brrr. Kan ik die uitzending op uitzending gemist kijken?

Bam, op je praatstoel ? Moet erg lachen om al dat gekwoot.

Zo, ben ineens tot en met maandagavond AM (rooster werd gewijzigd, zucht). Dus ik ben hier of heel veel of weinig.
Ah Bridges, je reageerde op Hel, ik snap 'm.

Hier is de uitzending te zien.

Bam, CG krijgt een oor op dezelfde plek, maar dan gemaakt van eigen vlees en bloed.

Ze heeft gelukkig een lichte vorm van het syndroom.

Vervelend dat je er tegenop ziet, Mal.

Ik weet nog dat Suus tegen me zei dat ze het zo over zou doen, ik dacht dat ze gek was. En nu denk ik hetzelfde.

Hoop dat jij hetzelfde gaat denken!

Gelukkig ben je er weer een beetje bovenop, Amalia. Val je lekker af met SB?
Hel, de schillenboer! Dan ben je echt van een andere generatie haha.

Soms hoor je jezelf zeggen 'toen we nog geen computer hadden' enzo. Dan denk je ook wel even na over je leeftijd. Ik word bijna v.....g trouwens brrrr...
O Suus, hier nog een week vrij ook van school in juni, eerste week geloof ik. Dus kunnen ook een relaxte door de week zonder meneren date doen dan.

Zijn er meer vrij volgens mij die hele week.
Hier ook 1.5 week vrij begin juni.

En verder een en voor iedereen! Even geen puf, hele weekend weer druk en de afgelopen week was ook al druk. Valt af en toe niet mee, werk en huishouden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven