Ik had vandaag sjans!

04-03-2011 16:19 46 berichten
De glimlach van een kind man doet je beseffen dat je lalala

Vandaag zoiets leuks. Sta bij de supermarkt mijn boodschappen in m’n auto te laden, komt daar een godsgruwelijk mooie, charmante, negroïde man van mijn leeftijd aanlopen. Mooi in het pak en hij kijkt me aan! En ik hem natuurlijk. Hij loopt verder, ik zet mijn kar weg en kijk om. Hij ook! Wat een ogen! We lachen dommig naar elkaar en hij gaat de winkel binnen. Met een big smile rijd ik naar huis. Ik was aangenaam verrast. Dat ik dat nog mag meemaken op mijn leeftijd! Ik heb nog niet afgedaan! Het is helemaal niks bijzonders natuurlijk, maar het heeft wel mijn dag leuker gemaakt.

Hebben jullie weleens van die kleine voorvalletjes die je dag kleuren?
Alle reacties Link kopieren
Haha, leuk Chatterly, altijd goed om te weten dat je nog in de markt ligt!

Ik had allemaal kleine voorvalletje waarvan mijn dag donkerder en vervelender werd.

Maar ik wacht met smart op wat de avond gaat brengen....
hihi wordt al helemaal vrolijk van jouw berichtje :D
Life is a fairytale told by an idiot
Oh bah elodita, hopelijk niks ernstigs..
De bouwvakkers die nog steeds naar me fluiten. Ben natuurlijk wel een vrouw van de wereld en nooit onzeker enzo maar toch, dat soort bevestiging blijft prettig.
Bouwvakkers die fluiten allang niet meer naar me. Maar dit was zo'n gentleman, k was weg van hem eerlijk gezegd. haha
Chatterly, leuk zeg! Maar eh, 'meemaken op jouw leeftijd'? Waarom zou je dat niet meer mee mogen/kunnen maken? Je ligt gewoon lekker in de markt, that's it!

Dat ik ineens in mijn Outlook een schermpje omhoog zag komen met 'Hé schatje' i.p.v. 'Dag collega' en dat dat dus vriendlief was was wel erg leuk!
Kan me helemaal voorstellen dat het je dag gemaakt heeft Chatterly!
Leuk voor je Chatterly.
Wat leuk!

Volgens mij sta ik tijdens het booschappen doen helemaal niet open voor zoiets. Realiseer ik me nu.

Ik zal eens wat beter gaan opletten
Leuk! ik had het vanmorgen ook terwijl ik een slechte korte nacht achter de rug had maakte hij mijn dag weer goed! Heerlijk! Geniet!
leeeeeeeuuuk!

(maar je bent natuurlijk gewoon een lekker wijf dus zou het eigenlijk raar zijn als hij niet had gekeken )
Leuk Chatterly! Heb je zijn kenteken toevallig opgeschreven?
Grappig! Dat soort dingen doen je altijd de rest van de dag nog even glimlachen. Ik kom net iets tegen dat The book of awesome heet. Een boek met duizend dingen die je dag leuker maken. Groene stoplichten enzo, past deze ook wel tussen!
Elodita, wat een briljante ava! Heb je dat komend weekend ook aan?
Leuk is dat he...

Ik lette er ook nooit op. Totdat ik een paar maanden geleden met een vriendin in de stad liep die me erop wees dat een (errug leuke) man me met veel belangstelling bekeek.

Sindsdien probeer ik er ook wat meer 'open' voor te staan, en het valt me inderdaad op dat ik echt af en toe nog sjans heb!
Wat leuk!! En dan schijnt de zon ook nog zo heerlijk. Dubbel geluk!
Leuk !

Ik kan mij nog een topic herinneren van lang geleden waar iemand een soortgelijke ervaring had, maar dan bij het stoplicht (meen ik). Zij heeft toen de naam op de auto genoteerd en (ik meen ook) kenteken en heeft toen het nummer van die zaak opgezocht, gebeld en een berichtje achtergelaten voor de man die in de auto rijdt met dat kenteken . Er is geloof ik een koffie date uit ontstaan maar daarna kwam TO niet meer terug met een update.

Dus, Chatterly, wat is jouw plan van aanpak om dit goddelijk lekker voor even tussendoor manspersoon te achterhalen ?
Helemaal leuk; lekker van genieten toch!

Het zijn juist die leuke, (kleine), onverwachte dingen die mijn dag kleuren. Ik probeer zelf ook attent te zijn naar anderen toe.
Ik sta daar de laatste jaren ook niet voor open hoor Moon, heb wel wat anders aan mijn hoofd. Ik ben 50! en nee Zanne geen kenteken genoteerd. Ineens was hij daar

Ik kwam thuis, vloog naar de spiegel en zeg tegen m'n man: "Hoe zie ik eruit?" Stomverbaasd zegt hij: "Huh, nou gewoon, net als anders" Ik het voorvalletje helemaal in de gloria verteld. Zegt hij dat er nog genoeg naar me gekeken wordt. Hahaha, het voorjaar zit in mn kop denk ik en voel me gewoon stukken dan de laatste paar jaar, zeg maar. Zal dan toch wel met uitstraling te maken hebben.
quote:Confiture schreef op 04 maart 2011 @ 16:37:

Elodita, wat een briljante ava! Heb je dat komend weekend ook aan?

Haha! Nee, ik ga helemaal niet carnavallen, nooit gedaan ook. Ik ben niet onder de rivieren opgegroeid en woon nu ook niet in de carnavalsprovincies.

Ik ben het overigens niet zelf, mocht daarover twijfel bestaan.

Ik ben morgen wel verkleed, maar dan in mijn werkkleding....
Niks, helemaal niks kan ik met die prachtige man. Maar dat hoeft ook niet hoor Paloma.
Misschien hing er wel een stuk w.c. papier onder je rok vandaan....
quote:2Italy2 schreef op 04 maart 2011 @ 16:59:

Misschien hing er wel een stuk w.c. papier onder je rok vandaan....hee! ga eens ergens anders de sfeer verpesten!
quote:2Italy2 schreef op 04 maart 2011 @ 16:59:

Misschien hing er wel een stuk w.c. papier onder je rok vandaan....Meteen alles gecheckt toen ik thuis was. Eigenlijk al in de binnenspiegel van de auto of er iets raars te zien was. Maar nee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven