Ik had vandaag sjans!

04-03-2011 16:19 46 berichten
De glimlach van een kind man doet je beseffen dat je lalala

Vandaag zoiets leuks. Sta bij de supermarkt mijn boodschappen in m’n auto te laden, komt daar een godsgruwelijk mooie, charmante, negroïde man van mijn leeftijd aanlopen. Mooi in het pak en hij kijkt me aan! En ik hem natuurlijk. Hij loopt verder, ik zet mijn kar weg en kijk om. Hij ook! Wat een ogen! We lachen dommig naar elkaar en hij gaat de winkel binnen. Met een big smile rijd ik naar huis. Ik was aangenaam verrast. Dat ik dat nog mag meemaken op mijn leeftijd! Ik heb nog niet afgedaan! Het is helemaal niks bijzonders natuurlijk, maar het heeft wel mijn dag leuker gemaakt.

Hebben jullie weleens van die kleine voorvalletjes die je dag kleuren?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaah, leuk is zo iets. Had het een tijdje terug. Liep met mijn drieduizend kinderen door de AH, druk doende de boodschappen te vergaren zonder dat mijn kinderen iedereen in de weg zouden lopen, keek op in het gefascineerde gezicht van een mooie, jonge (lees 30) buitenlandse man. Ik dacht: Huh, waar kijkt hij naar? Later buiten, komt hij naar me toe en zegt: Ik zie dat je al bezet bent (gebaar naar mijn kinderen), maar ik wilde toch even zeggen dat ik je een prachtige vrouw vind.

Nou, dat maakt je dag toch?
Wat leuk! Fijn begin van je weekend!
Hahaha, das ook lekker dan. Krijg je gewoon leuke aandacht van een man, ga je alles checken of er niks mis is
wat heerlijk om dit zo te lezen.
oh heerlijk! Het is lente
[quote]Chatterly schreef op 04 maart 2011 @ 16:19:

De glimlach van een kind man doet je beseffen dat je lalala

Vandaag zoiets leuks. Sta bij de supermarkt mijn boodschappen in m’n auto te laden, komt daar een godsgruwelijk mooie, charmante, negroïde man van mijn leeftijd aanlopen. Mooi in het pak en hij kijkt me aan! En ik hem natuurlijk. Hij loopt verder, ik zet mijn kar weg en kijk om. Hij ook! Wat een ogen! We lachen dommig naar elkaar en hij gaat de winkel binnen. Met een big smile rijd ik naar huis. Ik was aangenaam verrast. Dat ik dat nog mag meemaken op mijn leeftijd! Ik heb nog niet afgedaan! Het is helemaal niks bijzonders natuurlijk, maar het heeft wel mijn dag leuker gemaakt.

Hebben jullie weleens van die kleine voorvalletjes die je dag kleuren? :sun:[/quote]

Ja, ik maak dat ook wel eens mee af en toe. Heerlijk he? Heb je voor even vleugeltjes...

Mij gebeurt dat ook regelmatig in de supermarkt, en laatst nog een keer in de bibliotheek. In de auto heb ik het ook vaak. Vorige week nog. Ik rijd een straat in en er kwam een tegenligger en de straat was te smal voor ons beiden. Ik zag dat de bestuurder tegenover me eerst wat geirriteerd was en ik stopte om hem langs te laten. We keken elkaar aan en toen kwam er een dikke glimlach naar me toe. Hij manoevreerde voorzichtig langs me heen en stak zijn hand op, onderwijl nog steeds lachend. Man, dat was een goddelijk exemplaar. Ik was de rest van de dag vrolijk.
quote:ivy1970 schreef op 04 maart 2011 @ 17:24:

Jaaaaaaaaah, leuk is zo iets. Had het een tijdje terug. Liep met mijn drieduizend kinderen door de AH, druk doende de boodschappen te vergaren zonder dat mijn kinderen iedereen in de weg zouden lopen, keek op in het gefascineerde gezicht van een mooie, jonge (lees 30) buitenlandse man. Ik dacht: Huh, waar kijkt hij naar? Later buiten, komt hij naar me toe en zegt: Ik zie dat je al bezet bent (gebaar naar mijn kinderen), maar ik wilde toch even zeggen dat ik je een prachtige vrouw vind.

Nou, dat maakt je dag toch?Wow, ja dat is erg fijn om te horen. Waarom zeggen nederlandse mannen dat niet zo gemakkelijk?
Zag hij er zo uit?

Lucky you!

http://www.quality-bookings.nl/artiest/ ... ms-boeken/
Leuk,Chatterly, 'n beetje lentekriebels.
quote:parishilton schreef op 04 maart 2011 @ 19:18:

Zag hij er zo uit?

Lucky you!

http://www.quality-bookings.nl/artiest/ ... boeken/Brr nee zo zag hij er niet uit. Ik snap dat jullie John Williams een lekker ding vinden, had ik waarschijnlijk 10 jaar geleden ook gevonden. Maar die van 'mij' was een bijzonder gedistingeerd persoon. Nu een uur of 10 later kan ik hem nieteens meer voor de geest halen. Jammer is dat..
Ik heb dat ook wel eens. Maar tegenwoordig blijkt dan later, dat ik iets binnenstebuiten aan heb of omdat het een vriend van vroeger van één van de zoons was, die ik niet meer herkende........
quote:mocy schreef op 05 maart 2011 @ 01:40:

Ik heb dat ook wel eens. Maar tegenwoordig blijkt dan later, dat ik iets binnenstebuiten aan heb of omdat het een vriend van vroeger van één van de zoons was, die ik niet meer herkende........

Dat dénk je maar!

Ik ga er gewoon van uit dat die man mij een leuke vrouw vond Ik heb immers alle blunders gecheckt!
Haha Chatterly ik sprak voor mezelf hoor.

Maar zelfs ik heb nog wel eens sjans en dat is gewoon leuk!
Er moet gewoon meer gesjanst worden. Maakt iedereen vrolijker. Dus vanaf morgen begin ik er zelf mee, gewoon om de wereld wat olijker te maken, hoop ik
Ja! Het hoeft niet eens sjansen te zijn, maar iemand vriendelijk toelachen zou al een wereld van verschil maken. Dat deed die vent bij mij waarschijnlijk. Vriendelijk toelachen. Weer een illusie rijker
Nee joh, hij dacht echt wel ''mmmmm, lekker wijf'''.

Is gewoon mijn cynische aard. Maar vanaf morgen ga ik het bewust testen. Ga iedereen vriendelijk toe lachen, jolig goedemorgen of -middag wensen etc. Hoop dat ik geen klap voor mijn kop krijg hier, haha.
quote:mocy schreef op 05 maart 2011 @ 02:10:

Nee joh, hij dacht echt wel ''mmmmm, lekker wijf'''.

Is gewoon mijn cynische aard. Maar vanaf morgen ga ik het bewust testen. Ga iedereen vriendelijk toe lachen, jolig goedemorgen of -middag wensen etc. Hoop dat ik geen klap voor mijn kop krijg hier, haha. of dat je opgepakt wordt! Dan haal je de krant. Mocy te ? is opgepakt wegens mensen schaapachtig toe te lachen en ongewenst goedemorgen te wensen..
Ja, dat kan als zeer intimiderend ervaren worden tenslotte. Ik kijk wel eerst tegen wie ik het doe.
Alleen tegen oude mannen dus (het liefst met rollator of in een niet gemotoriseerde rolstoel).
'niet nederlandse mannen' zijn daar idd beter in... kleine moeite, groot plezier, niets achter zoeken maar maakt je dag een beetje leuker... grijnsss
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven