Internetdating kletstopic
maandag 29 maart 2010 om 22:29
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
donderdag 3 maart 2011 om 21:27
Het contact is beeindigd, hij kwam online, en had gedacht dat ik een reactie zou krijgen.
Niet dus, heb na een uur gezegd dat ik het jammer vond, maar omdat hij niet antwoorde het me duidelijk was, en zijn gegevens maar zou verwijderen.
Antwoord was: drama om niets!
Om vervolgens te zeggen het spijt me als ik je verwaarloosd heb. Heb hem gezegd dat ik er alles aan gedaan heb, en niet meer dan mijn best kon doen, ik wenste hem succes en zorg goed voor jezelf.
Kreeg als antwoord; wacht even dan kick ik jou van mijn lijst
Zo dit verhaal is klaar, alles maar verwijderd, leven gaat door, maar weet ik dat hij hier nog wel even over gaat nadenken.. Is ws zo op zijn pik getrapt..
Niet dus, heb na een uur gezegd dat ik het jammer vond, maar omdat hij niet antwoorde het me duidelijk was, en zijn gegevens maar zou verwijderen.
Antwoord was: drama om niets!
Om vervolgens te zeggen het spijt me als ik je verwaarloosd heb. Heb hem gezegd dat ik er alles aan gedaan heb, en niet meer dan mijn best kon doen, ik wenste hem succes en zorg goed voor jezelf.
Kreeg als antwoord; wacht even dan kick ik jou van mijn lijst
Zo dit verhaal is klaar, alles maar verwijderd, leven gaat door, maar weet ik dat hij hier nog wel even over gaat nadenken.. Is ws zo op zijn pik getrapt..
donderdag 3 maart 2011 om 21:41
@Miepie, minder dat het zo druk is op je werk. Dat is het bij mij ook, dus nu ook vermoeid wat tv aan het kijken. Met de carnaval maar even afkicken van mijn werk.
Idd toch beetje een wildeman (zag via zijn msn profiel dat hij toevallig de andere wildeman kent...maar niet verteld:P). Maar via een internetdate weet je ook niet hoe iemand in het echt is. Qua uiterlijk ziet hij er erg leuk uit en hoor via mijn vriendin dat het een leuke en betrouwbare jongen is. Wel nog niet zo lang vrijgezel, maar ja dat zegt eigenlijk ook weer niks.
Lastig van mr. 3. Lukt het misschien voor je om het wat meer los te laten en gewoon lekker te genieten van dingen met maar ook zonder hem...dan zal er waarschijnlijk zelf wel een moment komen waarop je een stap verder gaat samen of dat je merkt dat je toch te veel twijfelt/nadenkt erover.
@Daisy jammer dat het nu helemaal over is qua contact, maar nu weet je het wel. Maar als ik zo terug lees hoe het gegaan is, heb je hem door zo te reageren hem ook niet zeg maar weggejaagd?
Idd toch beetje een wildeman (zag via zijn msn profiel dat hij toevallig de andere wildeman kent...maar niet verteld:P). Maar via een internetdate weet je ook niet hoe iemand in het echt is. Qua uiterlijk ziet hij er erg leuk uit en hoor via mijn vriendin dat het een leuke en betrouwbare jongen is. Wel nog niet zo lang vrijgezel, maar ja dat zegt eigenlijk ook weer niks.
Lastig van mr. 3. Lukt het misschien voor je om het wat meer los te laten en gewoon lekker te genieten van dingen met maar ook zonder hem...dan zal er waarschijnlijk zelf wel een moment komen waarop je een stap verder gaat samen of dat je merkt dat je toch te veel twijfelt/nadenkt erover.
@Daisy jammer dat het nu helemaal over is qua contact, maar nu weet je het wel. Maar als ik zo terug lees hoe het gegaan is, heb je hem door zo te reageren hem ook niet zeg maar weggejaagd?
donderdag 3 maart 2011 om 21:49
maar dat doe ik ook hoor... tis immers al duidelijk vanaf dag 1 dat we beiden niet de behoefte hebben om elkaar elke dag te zien, dat we allebei onze ruimte nodig hebben naast ons werk, kids, en allebei willen we en zijn we geen claimerds... en doe ik lekker mn ding als we elkaar niet zien en ga ik ook gewoon stappen, das ook erg fijn dat ik nu niet iemand heb die daar over valt dat ik ook wel eens met vrienden weg wil...
we gaan het zien...
we gaan het zien...
donderdag 3 maart 2011 om 22:02
quote:Maggyt schreef op 03 maart 2011 @ 21:52:
Het is zeker fijn dat je allebei weet van elkaar dat je je eigen wil doen en dat het kan.
De tijd zal het wel leren idd hoe het gaat lopen zolang jezelf maar happy erbij voelt! dat is wel erg belangrijk.ja is ook zo... heb dit al eerder meegemaakt en was het nieuwsgierigheid... als ik er dan naar vroeg, idd kijken of er meer lekker vlees in de kuip zit ergens...volgens mij heeft hij geen betaald account en is hij wel open erover dat hij erop staat.. maar goed ik zit luchtig ohoh tirol te kijken haha!
Het is zeker fijn dat je allebei weet van elkaar dat je je eigen wil doen en dat het kan.
De tijd zal het wel leren idd hoe het gaat lopen zolang jezelf maar happy erbij voelt! dat is wel erg belangrijk.ja is ook zo... heb dit al eerder meegemaakt en was het nieuwsgierigheid... als ik er dan naar vroeg, idd kijken of er meer lekker vlees in de kuip zit ergens...volgens mij heeft hij geen betaald account en is hij wel open erover dat hij erop staat.. maar goed ik zit luchtig ohoh tirol te kijken haha!
donderdag 3 maart 2011 om 22:14
donderdag 3 maart 2011 om 22:18
vrijdag 4 maart 2011 om 08:53
@ Daisy: Wat een stomme reactie gaf hij zeg!
Geeft wel aan dat je de juiste beslissing genomen hebt, maar leuk is anders.
@Miepie fijn dat alles goed met je is, ik krijg het trouwens ook niet voor elkaar, blijkbaar is er iets niet goed op de site.
@rara, mijne is zaterdag, hou jullie hier op de hoogte!
Geeft wel aan dat je de juiste beslissing genomen hebt, maar leuk is anders.
@Miepie fijn dat alles goed met je is, ik krijg het trouwens ook niet voor elkaar, blijkbaar is er iets niet goed op de site.
@rara, mijne is zaterdag, hou jullie hier op de hoogte!
vrijdag 4 maart 2011 om 09:01
Hij zei tussen een drama om niets en het spijt me als ik je heb verwaarsloosd nog wel dat het voor hem niet einde contact hoefde te betekenen.
Ik heb er toch wel even van wakker gelegen, omdat het best een heftig contact was, en ik denk eerlijk gezegd dat hij niet verwacht had dat dit zo snel zo kon eindigen.
Ben benieuwd of hij erop terugkomt.. ik heb enkel maar gezegd dat ik mijn best heb gedaan en niets meer kon doen.
Ik zal hier dus automatisch minder posten maar wel lezen.
Spannend Theo, trek je beste pak maar uit de kast..
Ik heb er toch wel even van wakker gelegen, omdat het best een heftig contact was, en ik denk eerlijk gezegd dat hij niet verwacht had dat dit zo snel zo kon eindigen.
Ben benieuwd of hij erop terugkomt.. ik heb enkel maar gezegd dat ik mijn best heb gedaan en niets meer kon doen.
Ik zal hier dus automatisch minder posten maar wel lezen.
Spannend Theo, trek je beste pak maar uit de kast..
vrijdag 4 maart 2011 om 12:53
BEN KWAAD
Ik zei woensdag nog tegen een vriendin die 2 uur op een man heeft zitten wachten omdat ze daarmee had afgesproken laat lekker gaan als dat nu al zo is, wat wordt dat later dan wel niet, wil je een man die je zo behandelt?
Nu zit ik zelf in iets wat me echt zooooo kwaad maakt!
Het duurt nog wel een dag, het moet bezinken.
Noem me arrogant, maar hij is uiteindelijk degene die verliest,
hij was blij met dit contact, de mails die hij kreeg, de zaken die we gemeen hadden.
Hoopte ooit ( had niet langer als een relatie van 2 jaar volgemaakt ) een vrouw tegen te komen met wie hij kon samenwonen en met wie hij zaken kon opbouwen.
Vroeg hoe ik daarin stond bla bla bla
Ik weet innerlijk dat ik niet rest van mijn leven alleen blijf.
Mijn hart is goed genoeg.
Ik ga sporten dit moet eruit
Ik zei woensdag nog tegen een vriendin die 2 uur op een man heeft zitten wachten omdat ze daarmee had afgesproken laat lekker gaan als dat nu al zo is, wat wordt dat later dan wel niet, wil je een man die je zo behandelt?
Nu zit ik zelf in iets wat me echt zooooo kwaad maakt!
Het duurt nog wel een dag, het moet bezinken.
Noem me arrogant, maar hij is uiteindelijk degene die verliest,
hij was blij met dit contact, de mails die hij kreeg, de zaken die we gemeen hadden.
Hoopte ooit ( had niet langer als een relatie van 2 jaar volgemaakt ) een vrouw tegen te komen met wie hij kon samenwonen en met wie hij zaken kon opbouwen.
Vroeg hoe ik daarin stond bla bla bla
Ik weet innerlijk dat ik niet rest van mijn leven alleen blijf.
Mijn hart is goed genoeg.
Ik ga sporten dit moet eruit
vrijdag 4 maart 2011 om 19:09
Hey Daisy,
Groot gelijk dat je kwaad bent, zou ik ook zijn!
Maar geloof me, het komt allemaal goed met je! Hij is eerder degene die een probleem heeft hier lijkt me.. Geen commitment aan durven gaan, geen ervaring in een relatie, volledig met zichzelf bezig...leef je uit in de sportschool en zet het van je af..
Leef met je mee hier.
Groot gelijk dat je kwaad bent, zou ik ook zijn!
Maar geloof me, het komt allemaal goed met je! Hij is eerder degene die een probleem heeft hier lijkt me.. Geen commitment aan durven gaan, geen ervaring in een relatie, volledig met zichzelf bezig...leef je uit in de sportschool en zet het van je af..
Leef met je mee hier.
vrijdag 4 maart 2011 om 22:55
@Miepie: gelukkig dat de uitslag goed was en wat nr. 3 betreft: als het lukt niet teveel erover nadenken en maar gewoon ervan genieten. Het ís gewoon niet makkelijk allemaal en de stormachtige relaties met een heel close en veelbelovend begin lopen vaak ook mis na een paar maanden.
@Daisy: duidelijk een geval van loser-alert! Wat heb je aan zo'n figuur. Zo te lezen inderdaad eentje die bezig is met het invullen van een scenario. Ik hoop dat je je alweer iets beter voelt.
Ben heel benieuwd naar de dates van dit weekend!! Heel veel plezier allemaal!
@Daisy: duidelijk een geval van loser-alert! Wat heb je aan zo'n figuur. Zo te lezen inderdaad eentje die bezig is met het invullen van een scenario. Ik hoop dat je je alweer iets beter voelt.
Ben heel benieuwd naar de dates van dit weekend!! Heel veel plezier allemaal!
zaterdag 5 maart 2011 om 06:03
Dank je wel Theo en Karima, het gaat al een stuk beter!
Ik zie het als zijn verlies, ik heb laten zien hoe ik contact zie met mensen, ik doe daar veel moeite voor, en heb dat hem ook laten zien. Terwijl hij degene was die het contact is begonnen, en die contact wilde houden gedurende mijn verblijf hier.
Hij dacht dat het naar wens ging, zoals hij ook beschreef hij werd blij van mijn mail, ik zat in zijn hoofd, en kon zich moeilijk concentreren. Dit heeft hij dus ook nooit zien aankomen, en zal nog wel even denken, vooral omdat hij ook nog even zei het spijt me als ik je verwaarsloosd heb. Moeilijk om dan nog moeite te gaan doen, en kan hij nu enkel zijn wonden gaan likken!
Ik wens degene die een date hebben heel veel plezier!
Allen een prettig weekend.
Ik ga naar het strand met vrienden.
Ik zie het als zijn verlies, ik heb laten zien hoe ik contact zie met mensen, ik doe daar veel moeite voor, en heb dat hem ook laten zien. Terwijl hij degene was die het contact is begonnen, en die contact wilde houden gedurende mijn verblijf hier.
Hij dacht dat het naar wens ging, zoals hij ook beschreef hij werd blij van mijn mail, ik zat in zijn hoofd, en kon zich moeilijk concentreren. Dit heeft hij dus ook nooit zien aankomen, en zal nog wel even denken, vooral omdat hij ook nog even zei het spijt me als ik je verwaarsloosd heb. Moeilijk om dan nog moeite te gaan doen, en kan hij nu enkel zijn wonden gaan likken!
Ik wens degene die een date hebben heel veel plezier!
Allen een prettig weekend.
Ik ga naar het strand met vrienden.
zaterdag 5 maart 2011 om 10:00
@ rara: En? Hoe was het?
@Daisy: Gelukkig gaat het beter met je, veel plezier op het strand.
Ik heb erg veel zin in vanavond, vindt het ook wel spannend om eerlijk te zijn. Heb haar gisteren nog gesproken en we hadden wederom een erg leuk gesprek en op een of andere manier was het gesprek ineens een stuk intiemer dan voorheen, geen idee waardoor dat nou kwam, maar het gebeurde gewoon. Wellicht omdat de date dichter bij komt?
@Daisy: Gelukkig gaat het beter met je, veel plezier op het strand.
Ik heb erg veel zin in vanavond, vindt het ook wel spannend om eerlijk te zijn. Heb haar gisteren nog gesproken en we hadden wederom een erg leuk gesprek en op een of andere manier was het gesprek ineens een stuk intiemer dan voorheen, geen idee waardoor dat nou kwam, maar het gebeurde gewoon. Wellicht omdat de date dichter bij komt?
zaterdag 5 maart 2011 om 11:27
Theo, heel veel plezier vanavond
Dais, jij ook heerlijk naar het strand,,,mmmm en wij hie in de kou.
Rara,,,we zijn nieuwsgierig hey.
Hier fladderen er nog alsmaar digivlinders. Wel even, de vleugels down geweest.
We hebben gebelt en dat was wel zoooooooooo anders.
Hij typt vloeiend maar praten is dus heel anders haha.
Dus hoe dat gaat zijn met de date???
Sta er dus wel heel nuchter in en zie dit echt als digi nog niks te doen met real live.
Dais, jij ook heerlijk naar het strand,,,mmmm en wij hie in de kou.
Rara,,,we zijn nieuwsgierig hey.
Hier fladderen er nog alsmaar digivlinders. Wel even, de vleugels down geweest.
We hebben gebelt en dat was wel zoooooooooo anders.
Hij typt vloeiend maar praten is dus heel anders haha.
Dus hoe dat gaat zijn met de date???
Sta er dus wel heel nuchter in en zie dit echt als digi nog niks te doen met real live.