Entertainment alle pijlers

Prince van Youtube?

04-03-2011 16:14 30 berichten
Beste lezers,

Zo zat ik een tijdje geleden youtubeclips te beluisteren van Prince, en zo zat ik gisteren youtubeclips van Prince te bekijken met totaal andere muziek erbij, geen Prince-muziek meer

Dit is het geval met alle clips van Prince die ik daarna heb bekeken en beluisterd.

Wat is er gebeurd?!
Alle reacties Link kopieren
quote:moppetoet schreef op 04 maart 2011 @ 22:58:

Tijdens het Lovesexy-concert keek hij me aan "I wish U love I wish U heaven".

Ik was om 5 uur 's morgens uit Groningen vertrokken, en stond helemaal vooraan.

Ik ben daar ook geweest! Ook vanuit Groningen vertrokken maar wij hadden tribune plaatsen. Was wel een gaaf concert.

Ben ook al eens in de Kuip geweest voor een concert van nog geen half uur! Door onweer en regen werd het concert afgelast.

Tja.. dan maar weer aan de lange reis terug beginnen.

(kon wel janken)

De concerten in de Brabanthallen waren ook super. Stond ik ook altijd vlakbij het podium.
Ik vind het zo jammer dat ik Prince niet kan zien op you.tube, want vele van zijn clips komen nooit meer op de tv. Maar hij heeft er inderdaad geen toestemming voor gegeven.
- If I was your girfriend

- Take me with U"

- I would die for U

- slow love (hij heeft toch al van die sterke ballads)

- if u were mine

-

pffff. als ik ze allemaal zo naga worden het er te veel. MAar ik ben ook een Princefreak. Ben 2x naar zijn concert geweest. Zijn trouwens ook de enige concerten waar ik ooit geweest ben.

Ik ben ook naar het concert in de kuip geweest en daar regende het toen ook verschrikkelijk. Maar dat ging toen dus wel door.

Wat ik zo mooi vind aan Prince, is dat hij zijn eigen sound heeft die je overal er uit haalt. Zo zat ik te luisteren naar een cd van kate Bush (die ik ook heel goed vind) en een van de liedjes "no shame at all" deed me zweren dat het zijn muziek was. In een ander liedje "why should I love you" hoorde ik zelfs zijn stem. Toen ik de cd ging bekijken bleek hij het inderdaad te zijn.

http://www.popbitch.com/h ... h-prince-and-lenny-henry/

Aan de andere kant had hij soms muziek die weer zo nieuw was, zo apart dat ik wel eens moest wennen. Om er vervolgens helemaal gek van te worden.

Hij is een muzikaal genie.
quote:iones schreef op 05 maart 2011 @ 17:22:

Ik vind het zo jammer dat ik Prince niet kan zien op you.tube, want vele van zijn clips komen nooit meer op de tv. Maar hij heeft er inderdaad geen toestemming voor gegeven.

Jammer he

Had hij deze "rechtzaak" maar verloren, ik gun Prince best veel, maar zo ontzettend jammer dat je inderdaad niet meer de filmpjes met de daarbij behorende muziek kunt kijken (op een zeldzaam aantal na).
Ik ben ook een enorme fan. Heb nog geen concert in Nederland gemist sinds 1986. Ook in Londen geweest, en vorig jaar in Werchter. Zijn CD's van tegenwoordig halen het niet meer bij 'vroeger', maar toch staat op elke CD wel een pareltje. Zoals op die van vorig jaar Everybody loves me. Zooooo'n vrolijk nummer!

Mijn favo aller tijden is Sometimes it snows in April.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven