Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Zo. Mijn laatste avond alleen. Mooi geweest. Nu mag mijn meneer wel thuis komen. (Zeker nu ik net hoorde dat ik weer tante word. Schoonzus is weer zwanger, leuk! Ze hebben het net daar verteld tijdens eten. Hartstikke leuk nieuws, maar opeens vind ik ze veel te ver zitten. En mezelf te alleen hier... Maar goed. Wel erg leuk nieuws!)

Hier ook vrij in juni. We gaan ook een lang weekend weg, maar anders doordeweeks wel keer leuk!

Naatie: ah leuk zo even weg. Klinkt goed!
Gefeliciteerd Bridges, leuk hoor weer tante!

Hel, jij hebt toch zo;n cd spelen voor Maatje? Welk merk is dat? L had mijn oude transistorgebeuren, maar de cd speler is kapot. Daar ging het net om natuurlijk Nu zoek ik iets leuks, nieuws.

Zag wel een geweldige voor B, met microfoon om mee te zingen. Nou, als hij iets leuk vindt...!! Ha ha, oooh ik bedenk me ineens dat ik samen met hem kan karaoke later! Eindelijk iemand die dat ook leuk vindt

Hmm, karaoke met je moeder... dat doen alleen homo's denk ik. Als ik gisteren die 3 meisjes om hem hoorde roepen op het schoolplein lijkt het me sterk maar je weet het maar nooit.

Goed, bla bla in mn uppie.
Ties heeft deze en is er ook helemaal weg van!

http://shop.tom-tec.nl/product_info.php?products_id=251
Bridges, gefeliciteerd met je weer tante worden

Fijn dat het je laatste avond alleen is!

Mamax, fijn weekend. Of ben je het hele weekend alleen maar aan het poetsen

Compu, ik heb een stukje van die uitzending gezien, ik ga nog een keer kijken. Hoe vond je het om dat zo te zien?

En waar gaan ze haar nieuwe oor van maken, als ik vragen mag?

Jinny, weer AM Balen joh, dat dan zn rooster weer is omgegooid! Vermaak je je dan nog wel een beetje, of ben je alleen maar met je jongens bezig?

Wat een schok, dat Oudste zo onder water lag

Helen, ja was super lekker, weekend weg. Enne.. uiteraard gelijk gaan slapen. Wat zou je anders moeten doen dan?

Enne, schillenboer? Die hadden wij ook nog in onze wijk ( op zn paard en wagen) Cool!

Mal, vervelend dat je tegen de bevalling op ziet

En klote van de jeuk, slecht slapen en snurkende man. Pff..

Amalia, vervelend dat L in zn broek poept. Nog steeds? Of is het overgewaaid?

Hier ook 2 x een a op Cito toets. ( wist niet eens dat hij een cito toets had gemaakt )

Enka, fijn dat T weer zo goed gaat met zwemles!

Star, ja 5 klinkt echt wel 'oud' . Toen ik vanmiddag bij de kapper zat vertelde ik ook over dat mn oudste zoon 5 jaar is en toen moest ik daar ook aan denken

Bam, goed dat je nog zo aan het sporten bent! Alweer opgeknapt dus?

Suze, hier ook de eerste week van juni vrij. Maar wel leuk idee!

Gaat het verder goed met de 2 meisjes?
Zo gelukkig is de hoofdluis alweer de deur uit. Vanmorgen was ik op school ( helpen met spelletjes. Jaja.. eindelijk kan ik ook eens laten zien, wat voor een leuke moeder ik ben . Ik kan nl bijna nooit als ze wat vragen) en toen waren de moeders er die op luizen controleren. Nou als ze 10 sec per kind bezig waren, waren ze nog langzaam. Er werd alleen even achter de oren gekeken.

Duhh.. nou zo zie je echt wel of een kind luizen heeft.
quote:compu schreef op 04 maart 2011 @ 16:48:

Hier is de uitzending te zien.

Bam, CG krijgt een oor op dezelfde plek, maar dan gemaakt van eigen vlees en bloed.

Ze heeft gelukkig een lichte vorm van het syndroom.

Dank voor de link, interessant om te zien. Vierduizend mensen maar, 't is wel een exclusieve aandoening... Maatje zat mee te kijken, ik moest doorgeven dat CG veel mooiere oortjes heeft.
quote:compu schreef op 04 maart 2011 @ 16:49:

Hel, de schillenboer! Dan ben je echt van een andere generatie haha.

Soms hoor je jezelf zeggen 'toen we nog geen computer hadden' enzo. Dan denk je ook wel even na over je leeftijd. Ik word bijna v.....g trouwens brrrr...Haha, later zitten onze kinderen ademloos te luisteren als wij vertellen van toen we onze eerste mobiele telefoon kregen. Ah, de vierde mijlpaal. Ga je het nog uitgebreid vieren? Ik heb 'm alweer 2 jaar achter de rug maar ik heb een oudere vriend (generatie schilleboer dus voel me altijd een jonge blom.
Goedemorgen allemaal!

Ik heb de geboortekaartjes klaar! Yes, waren 5 keer afgekeurd door Malman, maar nu zijn we er eindelijk uit.

Verder kregen we donderdag nog uitslag van dr W van het epilepsiecentrum, maar ik heb de puf nog niet gehad om het allemaal op te schrijven. Het viel me allemaal een beetje tegen, het was wel hetzelfde als wat Dr B zei, maar dan nog wat minder positief over de diagnose. Ik zal kijken of ik er vanavond even voor wil gaan zitten. Was er een beetje overstuur van en heb me maar even gericht op de babykamer afmaken en huis poetsen enzo (kan nu alleen bijna niet meer lopen, toch iets te druk gedaan )
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bridges6 schreef op 04 maart 2011 @ 19:32:

Zo. Mijn laatste avond alleen. Mooi geweest. Nu mag mijn meneer wel thuis komen. (Zeker nu ik net hoorde dat ik weer tante word. Schoonzus is weer zwanger, leuk! Ze hebben het net daar verteld tijdens eten. Hartstikke leuk nieuws, maar opeens vind ik ze veel te ver zitten. En mezelf te alleen hier... Maar goed. Wel erg leuk nieuws!)

Gefeliciteerd, wat leuk! Tante Bridges, haha. Maar zou me ook wel beetje alenig voelen op zo'n moment. Gelukkig kan je hem straks weer in je armen sluiten!
Mal, voor de geboortekaartjes en voor de tegenvallende uitslag.
quote:amalia schreef op 04 maart 2011 @ 20:01:

Gefeliciteerd Bridges, leuk hoor weer tante!

Hel, jij hebt toch zo;n cd spelen voor Maatje? Welk merk is dat? L had mijn oude transistorgebeuren, maar de cd speler is kapot. Daar ging het net om natuurlijk Nu zoek ik iets leuks, nieuws.

Zag wel een geweldige voor B, met microfoon om mee te zingen. Nou, als hij iets leuk vindt...!! Ha ha, oooh ik bedenk me ineens dat ik samen met hem kan karaoke later! Eindelijk iemand die dat ook leuk vindt

Hmm, karaoke met je moeder... dat doen alleen homo's denk ik. Als ik gisteren die 3 meisjes om hem hoorde roepen op het schoolplein lijkt het me sterk maar je weet het maar nooit.

Goed, bla bla in mn uppie.

Maatje heeft dezelfde als T (alleen in roze). Voldoet prima hoor, maar geluidskwaliteit is niet heel super, en een van de knopjes was al heel snel lam (en Maatje is niet echt een sloper ofzo). Zelf zou ik een volgende keer een paar tientjes meer uitgeven voor een Sony ofzo.

Die gillende meisjes passen wel in het patroon hoor, B wordt helemaal my best girlfriend. Nee, jij kunt later gezellig met je jongste twee shoppen!
quote:naatie schreef op 04 maart 2011 @ 20:25:

Helen, ja was super lekker, weekend weg. Enne.. uiteraard gelijk gaan slapen. Wat zou je anders moeten doen dan?

Eeehh, dromen van Jan Smit?

Hee, maar goed van T z'm Cito, gefeliciteerd!
Zo, ik doe een Bam.

Eens kijken of ik dochter kan mobiliseren om me te vergezellen op boodschappentocht. Zit nu gebiologeerd naar TellSell te kijken, tijd om in te grijpen.

Gisteren weer zwemles (inhaalles), gaat helemaal goed, heeft de beenslag onder de knie, schiet door het water met de lange benen van 'dr, zo grappig om te zien. Ze gaat volgende keer leren drijven zonder kurk, spahannund....
Hallo!

Naatie, druk ja, vanmiddag maar naar het park geweest. Oudste op de fiets, jongste lopen of in de buggy. Was heel lekker even uitwaaien. Daarna nog ijsje gegeten en nu zijn ze aan het freubelen. Fijn dat de luis de deur uit is. Was het leuk om op school te helpen?

Hel, knap van Maatje van de zwemles!

Mal, voor de uitslag. En wat fijn dat de kaartjes af zijn! Ben heeeeeeeeel benieuwd!

Mamax, hoe bavalt het als weer werkende vrouw? Heb je het naar je zin? Krijg je alles rond?
Bridges, van harte, wat leuk dat je tante wordt! Ik snap dat je je even allenig voelt. Ik heb dat ook altijd als er wat in de familie gebeurt en ik dus ver weg zit .
Brigdes, herenigd ondertussen?

Mooie radio maar als het knopje echt al lam is...
Heb twee jaar terug voor de vakantie zo'n cd-/microfoon-spelergevalding gekocht bij de Hema voor geloof ik 2 tientjes en doet het nog steeds leuk.
Echt hema
Gosje, het magische woord hoor
Hoe gaat het als AM? Zijn ze lief voor je?
Eind van de ochtend was het even lastig, toen werden ze wel erg wild en zaten zo in elkaars vaarwater. Ik heb ze de jassen en skibroeken aangedaan en toen zijn we in het park gaan wandelen, fietsen, spelen. Dat was prima. En daarna ijs gegeten in de leuke ijswinkel en vanavond een lange badsessie. Nu slapen ze. Morgen ga ik eerst maar even uitrazen in de overdekte speeltuin (dan is het daar nog rustig) en daarna ga ik denk ik eieren verven met ze en hopelijk redden we de rest van de dag zonder politie-agent te spelen.
en zo lief! Jongets sliep nog (het was zes uur) en oudste was al even wakker. Hij was niet te houden en ik wilde jongste echt nog laten slapen. Oudste mocht van mij naar beneden om te knutselen, ik lag nog wat te doezelen in bed, komt ie boven. Mamma, ik heb een verrassing voor je (half zeven). Ik ga mee naar beneden had hij de hele tafel gedekt, borden, bekers, bestek, beleg (van alles twee want stel dat het op zou zijn ), brood. Echt zo lief (alleen een beetje vroeg)
Star, ik heb een vraagje voor jou, een Suze trouwens ook. En mss Mal. Degene die veel op het forum rondzwerven. Kijk even bij de krabbels op onze Hyves.
Ooh wat schattig Jin!!! Beetje vroeg ja ha ha maar erg lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven