***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Of Wout. Vind ik ook een hele lieve naam. Boris. Benjamin. Charly.

Oh hou maar op. Ik ga andere dingen doen :-)
Icke wilde net vragen naar de koorts! Hoes daarmee dan?

hmmm je namen zijn leuk, maar ook hier al in omgeving aanwezig...Wil echt iets nieuws!!

Mich tis ook allemaal niet niks hè? en dat ongeloof is vast ook niet 123 over maar dat mag toch?

Uiteraard bewaar jij je namen nog even voor jezelf!! maar als het een meisje wordt weet je mij te vinden hè? Lars en Morris vind ik ook leuk, dus dat gaat wel goedkomen!

Boris vind ik trouwens ook heel erg leuk. Vriend doet dat teveel denken aan Idols...zucht...
Xaloy fijn die suggesties!! ik droomde gister over een Sam!! grappig toch? julian dus niet juliaan vind ik ook erg leuk maar zo heet een kindje van een vriendin van mij al!

Bah! waarom zijn alle leuke namen al bezet!!
Ickje het feit dat ruubje een beetje koorts had zegt ook wel dat er iets speel (de) in dat kleine lijfje van hem....hij zit gewoon even niet lekker in z'n velletje denk ik...

ehhh vanwaar de vlam???hihihi
Olivier vind ik ook heel leuk!! Boris van Idols? Ik heb geen idee wie dat is! O ja, van een paar jaar geleden toch?
Leuk al die namen!! En Mich, ik kan me voorstellen dat je even moet wennen aan het idee. Wanneer gaan jullie verhuizen?

Ik heb net een groot aankleedkussen besteld bij kidzimpuls.nl. Ik zat me er aan te irriteren dat Zahra steeds met òf haar benen òf haar hoofdje op de commode lag dus vandaar.

Ik ga even de keuken opruimen/schoonmaken.
nou idd! alsof iedereen boris kent! Zal het er nog eens over hebben straks..

vind boris echt een krachtige naam!

oja Bjorn zit ook nog in mijn hoofd...

Ik had een ex die olivier heette...geen optie dus!haha
Bjorn vind ik ook leuk!

Poezewoef, wat leuk dat je er weer bent!! Leuke foto's op MSN, vooral weer gezellig vaak komen aanwippen hoor!
Bjorn betekend beer en dat vind ik zoooooow lief!!
Wat een prachtige vooruitblik Muis! Moest er erg om lachen!!!

Het was een zware nacht vannacht! Ole is lang wakker geweest en huilen, het enigewat hij wilde was de borst, maar daar ging hij steedsin bijten..au!!Was de ene borst niet goed meer, klom hij letterlijk over meheen op zoek naar de andere! Hij isecht wel anderhalf uur wakker geweest. Ik dacht eerst aan tandjes, maar hij wilde niet over zijn tandvlees gewreven en dat vibdt hij dan juist zo fijn! Mich is Morris gestopt met bijten?

Ik zal eensgaan denken over leuke namen, ik hou zelf (duh) van scandinavische namen!
Ach, Fachat, ook al zo'n onrustig ventje...... Sterkte!

Framboos, vanwege mijn voornaam en combinatie met mijn haren.....
Arme Fachat! Ben je deze week vrij zodat je kan uitrusten? (alhoewel, Kaj heeft naatuurlijk ook vakantie, dus uitrusten...) Morris was ook heel lang wakker vannacht! Van 3 tot 4, en toen werd hij om kwart over 5 weer wakker, tot half 7. En toen werd Lars natuurlijk wakker, al ging hij heel zoet een uurtje voor zichzelf spelen en kon ik blijven liggen. Hij bijt niet meer nu zijn 4 boventanden door zijn, maar hij wilde wel de hele tijd drinken, net als Ole dus... Wanneer zou het nu eens over zijn met die gebroken nachten??
Framboos, ik denk idd niet dat iedereen Boris kent hoor. Morris schijnt ook in een of andere Nederlandse soap te spelen, maar ik kijk dat soort dingen niet, dus dat wist ik ook helemaal niet!
Ja, zo kan je wel aan de gang blijven. Robbie is ook een erg bekende naam van een of andere Britse zanger :-)) Maar dat is niet de reden voor zijn naam!

Als ik Robbie's naam moet spellen zeg ik altijd: zoals die Williams, met i-e :-)
Ik heb m'n plaatje wat lichter gemaakt (omdat het lente wordt!) maar ik zie hem nog niet.
Framboos, Philip vind ik dus hardstikke leuk! Ik heb hem vorig jaar nog voorgesteld aan Muisman, maar hij vond er dus niets aan. (het enige dat hij leuk vond was Tjibbe. Tja.) Mijn zusje had trouwens Philip geheten als ze een jongen was geweest! Ik vind de afkorting Flip ook reuzelief: Flipje, het heeft wel wat. (mijn oma noemde mijn opa altijd Flip, dus ik heb er goede associaties mee. Mijn opa heette overigens doodgewoon Jan)

Boris vind ik ook enig en ik denk niet dat veel mensen de link naar Idols leggen.

Trouwens, ik vind Felix eigenlijk wel mooi bij Tommy passen! Kniesoor die denkt dat het poezennamen zijn! Felix is sowieso een errug mooie naam. (niets voor niets een van de namen van Hugo!)

Shit, de buuv staat op de stoep. Ik ben er later weer!
hmmmmm oplopende koorts hier......maar weer een paracetamolletje gegeven..... hij is net een gloeilampje....zo zielig.....
O, nu is hij licht!

Arme Ruben, toch een beetje ziekies, beterschap!
Arme Ruub! Heb je de ha al gebeld? Misschien dat hij sjacherijnig is door de koorts?

Mich, ik kan me goed indenken dat je geschrokken bent! Aan de andere kant is het natuurlijk geweldig om zo'n klein leeftijdsverschil tussen alle kindjes te hebben! Ben je al met beide pootjes weer terug op aarde?
Micha... eindelijk weet ik wat er op je plaatje staat!!!

(op oudjaarsnacht zei Kaj om 00.00 uur: En nu is het zomer!)

Ben wel vrij Micha, maar wel druk, zo krijgt Kaj vanavond een vriendje te logeren...wel leuk hoor! En dan morgen misschien met zijn vriendje naar het filmmuseum in Adam, daar is een toverlantaarn-voorstelling, alleen moet ik Ole meenemen en ik weet niet of ik hem mee mag nemen, dat moet ik nog even checken.

Oke namen:

Fedde, vind ik erg mooi

Roald vind ik mooi

Luca is mooi, of Jari.

Hidde vind ik ook leuk! Boris en Bjorn trouwens ook! Phillip vind ik persoonlijk iets minder. Sam vind ik wel leuk, maar de hond van mijn schoonzusje heet zo, dus verkeerde associatie.
Och arme Ruben! Hoe hoog is de koorts nu?
Jip, ook leuk!

Beterschap aan Ruben!

Ik verveel me. Wilde geld gaan halen bij de bank om dan naar de Mediamarkt te kunnen (we moeten nog een ISDN telefoon hebben), is de bank dicht! En aangezien we nog geen pinpassen hebben kunnen we dus nu geen geld opnemen.

*zucht*. Had wel zin in een rondje mediamarkt...
Nu zie ik je plaatje ook pas goed, Mich. Vroeg me al tijden af wat het nu eigenlijk was... moet het jezelf voorstellen?

En ik heb misschien wat kortaf gereageerd eerder, maar ik sluit me helemaal bij muisje aan; straks als je eenmaal weer gewend bent aan het idee en gevoel dat je zwanger bent dan komt het allemaal weer goed. Eventjes verstand op nul en volgende week lekker relaxen en genieten, dat helpt vast!!!!

Dikke kus!

Muis, heb de ha vanochtend gebeld, maar alleen als hij "raar" doet is er reden tot verontrusting. Dus als hij gaat staren, niet meer wil eten/drinken etc. Dat is niet het geval op het moment, dus ik moet het onderdrukken met paracetamol. Ik hou het gewoon goed in de gaten, en anders gaan wij gewoon gezellig naar de huisartsenpost vanavond/vannacht:(
Vakantiefotootje van mij ja! Vorig jaar op Texel. Nee hoor, schilderij van Waterhouse, een van m'n lievelingsschilders, (ook toen m'n haar nog kort was). Ik ben dol op de pre-rafaelieten (voor de liefhebber)!

Over een paar weken (als het goed gaat natuurlijk) ben ik vast wel gewend aan het idee. Nu vind ik het nog een beetje raar. Maar ook fantastisch, wow!!! Heb het nog maar aan weinig mensen verteld. Aan de vriend met wie ik donderdag wat ging drinken omdat ik toen voor het eerst getest had, en aan een vriendin die vorige week positief testte. Ik probeer het nog even voor me te houden maar ben daar zoooo slecht in, dus waarschijnlijk weet over een paar dagen iedereen het.
Ja Jip is ook leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven